راهکارهای افزایش میل جنسی در زنان برای بهبود روابط!

قرص های محرک فوری زنان

قرص های محرک فوری زنان میل جنسی یکی از موضوعاتی است که اغلب کمتر راجع به آن بحث می‌شود، با این‌ حال تاثیر بسیار زیادی در زندگی زناشویی افراد دارد. کاهش میل جنسی، می‌تواند برای زنان و مردان وجود داشته باشد و دلایل زیادی داشته باشد و باید پیش از آن‌ که زندگی زناشویی را تحت تاثیر قرار دهد، این مسئله رفع شود. لیبیدو نام دیگری برای میل جنسی است. عوامل داخلی و خارجی مختلفی می‌توانند بر میل جنسی شما تأثیر بگذارند، از سطح هورمونی گرفته تا داروها و عادت‌های خواب شما؛ همچنین میل جنسی هر کس متفاوت است، اما میل جنسی بیشتر افراد، با افزایش سن کاهش می‌یابد. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا به شما درمان کاهش میل زنان را بگوییم.
قرص های محرک فوری زنان

تشخیص میل جنسی کم در زنان

طبق تعریف، اگر مکرراً افکار یا میل جنسی نداشته باشید، ممکن است به اختلال کمبود میل جنسی مبتلا شوید و فقدان این احساسات باعث ناراحتی شخصی می‌شود. چه با این تشخیص پزشکی مطابقت داشته باشید یا نه، پزشک شما می‌تواند دلایلی را که میل جنسی شما آنطور که می‌خواهید بالا نیست، جستجو کند و راه‌هایی برای کمک پیدا کند.

پزشک علاوه بر پرسیدن سوالاتی در مورد سابقه پزشکی و جنسی شما، ممکن است روش‌های زیر را انجام دهد:

  • معاینه لگن را انجام دهید: در طول معاینه لگن، پزشک می‌تواند نشانه‌هایی از تغییرات فیزیکی را که منجر به کاهش میل جنسی می‌شوند، مانند نازک شدن بافت‌های تناسلی، خشکی واژن یا لکه‌های محرک درد بررسی کند.
  • آزمایش خون را توصیه کند: ممکن است پزشک آزمایش خون را برای بررسی سطوح هورمونی و بررسی مشکلات تیروئید، دیابت، کلسترول بالا و اختلالات کبدی تجویز کند.
  • شما را به متخصص ارجاع دهد: یک مشاور متخصص یا یک درمانگر جنسی ممکن است بتواند عوامل عاطفی و رابطه‌ای را که می‌تواند باعث کاهش میل جنسی شود، بهتر ارزیابی کند.

عمده دلایل کم شدن میل جنسی در زنان

بر اساس مطالعات تمایلات جنسی انسان‌ها تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله شرایط روحی، بیماری‌های جسمی، داروها، تغذیه و… است. میل جنسی در زنان کمی پیچیده‌تر از مردان است. در پاسخ به پرسش علت سرد شدن زن در رابطه زناشویی چیست ؟ باید بگوییم، اختلالات هورمونی در زنان در دوران بارداری، شیردهی، یائسگی از دلایل کم شدن میل جنسی بانوان و سرد مزاجی است. خشکی واژن، استفاده از داروهای ضد افسردگی، استرس، اضطراب، تغییر شکل ظاهری بدن، نداشتن اعتماد به نفس و تجاوز نیز می‌توانند باعث سردمزاجی زنان شوند. از همین رو ابتدا باید دلیل این سردمزاجی بانوان را پیدا کرد. سپس به دنبال درمان آن بود و از داروی سرد مزاجی زنان استفاده کرد.

گاهی خشکی واژن، به وجود آمدن درد در هنگام رابطه و به اوج لذت نرسیدن، باعث کم شدن میل جنسی زنان می‌شود.  دوران یائسگی به دلیل تغییرات هورمونی شدید، می‌تواند باعث کاهش میل جنسی شود. بارداری و شیردهی علاوه بر مشکلات جسمی و خستگی، از نظر جنسی نیز می‌تواند بر فعالیت جنسی شما تاثیر بگذارد.

درمان سرد مزاجی زنان

قرص های محرک فوری زنان، امروزه برای درمان بی میلی زنان داروهای گیاهی و شیمیایی زیادی تولید شده است، که بر اساس نیاز زوجین می‌توانند از آنها برای تقویت و افزایش میل جنسی زنان استفاده نمایند. استفاده از داروهای گیاهی به دلیل عوارض کمتری که دارد از استقبال بیشتری نیز برخوردار شده است. این در حالیست که تاثیر داروهای شیمیایی بیشتر از داروهای گیاهی است. پس در هنگام خرید قرص افزایش میل زنان به این نکته دقت کنید که می‌خواهید یک راه حل کوتاه مدت و فوری داشته باشید و یا به دنبال درمان این مشکل هستید. برخی از این داروهای گیاهی افزایش میل زنان در بین مصرف کنندگان به عنوان قرص محرک فوری زنان شناخته می‌شوند.

داروهای موجود در داروخانه، قرص های محرک فوری زنان

قرص های محرک فوری زنان

قطره ویتاگنوس

این مکمل به دو صورتا قطره ویتاگنوس و قرص ویتاگنوس تولید می‌شود. این دارو جهت برطرف کردن اختلالات هورمونی زنان، قاعدگی و یائسگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با تنظیم ترشح هورمون‌های زنانه می‌تواند روی برطرف کردن بی میلی جنسی ناشی از اختلالات هورمونی تاثیرگذار باشد. در صورتی که سردمزاجی، ناشی از اختلالات هورمونی و کاهش سطح ترشح هورمون‌های زنانه باشد قطره ویتاگنوس موجب رفع سرد مزاجی زنان می‌شود. از این قطره به عنوان داروی گیاهی افزایش میل زنان نام برده می‌شود.

  • قطره ویتاگنوس پورسینا
  • قرص ویتاگنوس پورسینا

برای خرید این محصول از داروخانه آنلاین دیجی دارو روی عکس کلیک کنید.قرص های محرک فوری زنان

قطره گل سرخ باریج

افسردگی و اضطراب تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد جنسی در زنان می‌گذارند. اسانس گل محمدی می‌تواند در برطرف کردن افسردگی موثر باشد. این قطره در افزایش میل جنسی در زنان و مردان نقش موثری دارد.

  • قطره گل سرخ الیس
  • قطره گل سرخ باریج اسانس

برای خرید این محصول از داروخانه آنلاین دیجی دارو روی عکس کلیک کنید.

قرص جینسینگ

از جینسینگ به طور سنتی جهت رفع خستگی، افزایش قوای جنسی و جسمی استفاده می‌کنند. همانطور که گفته شد یائسگی می‌تواند موجب کاهش میل جنسی بانوان شود. حال آنکه جینسینگ میل جنسی زنانی را که در دوره یائسگی قرار دارند، بهبود می‌بخشد.

میل جنسی زنان با افزایش سن چه تغییری می کند ؟

میل جنسی و سن رابطه مستقیمی دارند. با افزایش سن و تغییرات بدن تمایل به برقراری رابطه کم می‌شود. خشکی واژن یکی از مشکلاتی است که با افزایش سن زنان به آن دچار می‌شوند. البته برای این مشکل راه حل وجود دارد و زوجین می‌توانند با استفاده از مکمل‌های افزایش قوای جنسی و یا روان کننده‌ها رابطه‌ای لذت بخش داشته باشند.

قوی ترین قرص افزایش میل زنان در داروخانه دیجی دارو

خرید انواع مکمل تقویت میل و عملکرد جنسی بانوان از بهترین برندها هم اکنون در داروخانه اینترنتی دیجی دارو امکان پذیر است. شما می‌توانید این محصولات را به سهولت یک کلیک تهیه نموده و درب منزل تحویل بگیرید. داروخانه آنلاین دیجی دارو به همراه مشاوره رایگان در خدمت شما عزیزان جهت خرید مناسب ترین مکمل تقویت میل و عملکرد جنسی بانوان است.

صفحه دیجی دارو در وب سایت آپارات.

صفحه دیجی دارو در وب سایت یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *