پزشک آنلاین

سلام به دوستان و همراهان همیشگی وب سایت داروخانه آنلاین دیجی دارو. امروز شنبه 25 آذرماه 1402 هجری شمسی است. امیدوارم در هر جای ایران عزیزمون هستین لبتون خندون و آماده و مهیا برای یه عالمه اتفاقات زیبا و باورنکردنی باشید. امروز در گوگل ترندز جستجو می کردم مشاهده کردم که عزیزان و خوبان خودم دنبال پزشک آنلاین می گردند. جمعیت عظیمی برای وقت گرفتن و ویزیت شدن به صورت آنلاین در فضای مجازی به دنبال پزشکان متخصص و حاذق می گردند. تصمیم گرفتم چند وب سایت خوب و مطمئن برای گرفتن وقت و ویزیت پزشکان به شما معرفی کنم.

1)پذیرش 24:

اولین سایتی که در جستجوی گوگل به آن بر می خوریم وب سایت پذیرش 24 هست. شعار این وب سایت این است. در هرجای دنیا که هستید ، بیش از 6510 پزشک، روانپزشک، مشاور آماده پاسخگویی به شما به صورت تلفنی و متنی هستند.

برای دریافت مشاوره پزشکی تلفنی از پزشک انلاین نیازی به شماره مشاوره پزشکی یا شماره تلفن دکتر انلاین ندارید فقط کافیست از اپلیکیشن پزشک آنلاین و یا سایت پزشکی آنلاین پذیرش24 اقدام به اخذ نوبت مشاور پزشکی تلفنی یا متنی نمایید. در صورتی که از سایت اقدام به دریافت نوبت می‌نمایید کافیست:

  • ابتدا تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • پزشک تلفنی و مشاور انلاین مورد نظر خود را بر اساس امتیاز یا نظر کاربران انتخاب کنید.
  • در صورتی که تمایل به گفتگو با پزشک آنلاین به صورت تلفنی دارید، می بایست از طریق مشاوره آنلاین تلفنی اقدام نمایید در کنار مشاوره تلفنی و در صورتی که تمایل به چت با پزشک به صورت مشاوره متنی و صوتی داشته و نیاز به ارسال مستندات دارید، مشاوره متنی را انتخاب کنید
  • شماره موبایل خود را ثبت کرده و وارد شوید.
  • دکتر مشاور پزشکی آنلاین (مشاوره آنلاین تلفنی) به زودی با شما ارتباط خواهد گرفت. در صورتی که کد تخفیف دارید وارد کرده و هزینه مشاوره 24 را پرداخت کنید. در صورتی که کد تخفیف صد درصدی داشته باشید، مشاوره رایگان آنلاین پزشکی (مشاوره آنلاین شبانه روزی) خواهید گرفت.

2)درمانکده:

دومین وب سایت معتبر در این زمینه سایت درمانکده می باشد. وب سایت درمانکده، ارائه دهنده خدمات آنلاین سلامت (نوبت گیری اینترنتی، مشاوره آنلاین و …) می باشد. درمانکده دارای نماد اعتماد الکترونیکی از اداره صمت و معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری و از اداره نظام صنفی رایانه ای کشور می باشد. در وب سایت درمانکده انواع تخصص های پزشکی مانند پوشت و مو و گوارش و قلب و عروق و غیر به چشم می خورد. برای وارد شدن به وب سایت درمانکده روی لینک  کلیک فرمایید.

3)دکتر ساینا:

سومین وب سایت معتیر در زمینه پزشک آنلاین وب سایت دکتر ساینا می باشد. از مزایای این وب سایت می توان به پشتیبانی 24 ساعته و تحت پوشش بیمه تکمیلی و خصوصی بودن ارتباط پزشک با بیمار اشاره کرد. در این وب سایت می توان انواع تخصص های پزشکی مانند قلب و عروق و چشم پزشکی و طب کار را مشاهده کرد. برای وارد شدن به وب سایت دکتر ساینا روی لینک کلیک فرمایید. در دکتر ساینا می توانید با بیش از 2500 پزشک در 43 تخصص به صورت صوتی گفتگو کنید.

4)دکترتو:

چهارمین و آخرین وب سایت معتبر در زمینه پزشک آنلاین وب سایت معتبر دکترتو می باشد. دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است. پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند. به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش‌های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری ندارد. برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است به سایت نوبت دهی اینترنتی دکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و از لیست پزشکان متخصص و فوق تخصص دکترتو در زمان مورد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید. در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهر و بهترین پزشکان بندر عباس از این طریق فعال شده است. شما می‌توانید از دکترتو متخصص زنان زایمان و نازایی، متخصص ارتوپدی، متخصص گوش حلق و بینی،متخصص اطفال و کودکان، متخصص روانپزشکی، فوق تخصص ریه، فوق تخصص روماتولوژی، متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی)، فوق تخصص غدد،فوق تخصص گوارش و کبد، متخصص جراحی عمومی، متخصص داخلی،متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)و متخصص چشم پزشکی مورد نظر خود را بیابید و نوبت بگیرید. علاوه بر نوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است.

امیدوارم از مطلب امروز وبلاگ سایت دیجی دارو نهایت بهره را برده باشید. با تشکر دکتر قاسمی 1402/09/25 

2 دیدگاه در “پزشک آنلاین

  1. راشین افشین گفت:

    باسلام شما چه دیدگاهی مد نظرتون هست تا من اونو براتون بنویسم

  2. راشین افشین گفت:

    باسلام نظر من اینکه بد نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *