سلام به دوستان و همراهان همیشگی وب سایت داروخانه آنلاین دیجی دارو. امروز دوشنبه 2 بهمن ماه 1402 شمسی مصادف با 22 ژانویه 2024 میلادی می باشد. امروز یه بحث کاملا جدید را میخوام با دوستان گلم به اشتراک بگذارم. بحث امروز مجله دیجی دارو پزشک بوک هستش. میخوایم ببینیم پزشک بوک چیست و چه مزایایی دارد.

پزشک بوک:

پزشک بوک اولین و بزرگترین سامانه جامع سلامت و درمان کشور ارائه دهنده خدمات پزشکی در قالب پلتفرم آنلاین مخصوص پزشکان و بیماران می باشد. پزشک بوک با هدف رفع تمامی نیازمندی‌های پزشکی و درمانی از جمله نوبت دهی آنلاین از پزشک متخصص، مشاوره آنلاین شما را تا درمان کامل همراهی می کند.

پزشک بوک خدماتی از جمله داروخانه آنلاین ، فروشگاه آنلاین ، آزمایش در محل ، مشاوره آنلاین پزشکی ، خدمات پزشکی در محل و نوبت دهی آنلاین می باشد. یکی از وب سایت هایی که این خدمات را ارائه می دهد وب سایت پزشک بوک هست. آدرس این وب سایت https://pezeshkbook.com/ می باشد.

ورود تکنولوژی به عرصه‌ی سلامت و درمان مبحثی است که از سال‌های دورتر در کشورهای پیشرفته مطرح بوده است و از این تکنولوژی به‌عنوان تله‌مدیسین یاد می‌شود و در سال‌های اخیر نیز، به یکی از مباحث داغ در کشور ما تبدیل شده است. تله‌مدیسین در لغت به‌معنی پزشکی ازراه‌دور است. استفاده از تکنولوژی با هدف ارائه‌ی سرویس‌های پزشکی و مبادله‌ی اطلاعات پزشکی در زمانی‌که فاصله‌ی فیزیکی این عمل را غیرممکن می‌سازد، مبنای ایجاد تله‌مدیسین است.همان‌طورکه گفتیم، یکی از دلایل مطرح‌شدن تله‌مدیسین فاصله‌ی فیزیکی است. در سال جاری نیز در کشورمان، شیوع ویروس کرونا و قرنطیه‌ی خانگی و فاصله‌گذاری اجتماعی را شاهد هستیم. اپلیکیشن‌ های پزشکی از‌راه‌دور به‌منظور حفظ سلامت افراد جامعه و کمک به فاصله‌گذاری اجتماعی درصدد بهبود خدمات خود بوده‌اند.

لینک دانلود اپلیکیشن:

https://pezeshkbook.com/apps

   به‌واسطه‌ی داشتن تیم متخصص، طراحی محیط کاربری ساده، گستردگی امکانات و سهولت استفاده، رضایت کاربران (بیماران و پزشکان)، اپلیکیشن پزشک بوک توانسته است مجموعه‌ای از متخصصان و پزشکان را در یک‌جا جمع کند. همین ویژگی باعث می‌شود شما با نصب اپلیکیشنی رایگان بتوانید در کسری از ثانیه به مجموعه‌ای از متخصصان دسترسی داشته باشید و باتوجه‌به نیاز و صلاحدیدتان یا با اتکا به نظرات کاربران، پزشک مدنظر خود را بیابید و درصدد رفع مشکل خود برآیید. همچنین، این اپلیکیشن تعداد زیادی از شهرستان‌ها را زیرپوشش قرار می‌دهد و همین امر باعث شده تا تمامی شهروندان بتوانند از خدمات پزشکی ازراه‌دور بهره‌مند شوند.

   از مزایای دیگر این اپلیکیشن حذف مدت زمان انتظار و جلوگیری از شلوغی مطب‌ها است. شما به‌راحتی حتی بدون گرفتن تماس با مطب پزشک، می‌توانید زمان‌های خالی برای ویزیت را مشاهده و بهترین زمان را برای مشاوره یا دریافت سایر خدمات انتخاب کنید. مشاوره در این اپلیکیشن هم به‌صورت متنی و هم ویدئویی انجام می‌شود. کافی است زمان‌های مشاوره‌ی هر پزشک و نوع مشاوره را از روی برنامه‌ی کاری او بررسی و مشاوره را رزرو کنید.

امیدوارم از مطلب امروز مجله دیجی دارو نهایت بهره را برده باشید. با تشکر دکتر قاسمی موسس و مسئول فنی داروخانه آنلاین دیجی دارو 1402/11/02

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *