سلام دوستان عزیز وقتتون بخیر

چاقی صورت، امروز اومدیم تا یه مطلب فوق العاده جذاب رو در اختیار نگاه های زیباتون قرار بدیم.

خیلی از افراد باور دارند که پوست سالم و گونه های برجسته چهره شان را بشاش تر و جوان تر نشان می دهد. پس اگر از افرادی هستید که طبق مد روز راه می روند احتمالا باید به دنبال راه هایی برای چاق شدن صورت خود باشید چون صورت های توپر بیشتر مورد پسند قرار میگیرند.

یکی از رایج ترین سوال هایی که برای افراد به وجود می آید این است که بهترین ویتامین برای چاقی صورت کدام است و یا چه قرصی برای چاقی صورت خوبه؟ در این مطلب به بررسی انواع ویتامین هایی که در چاقی صورت نقش موثری دارند می پردازیم. پس اگر قصد دارید تا صورت چاق و توپری داشته باشید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ویتامین E و چاقی صورت

ویتامین ای دسته ای از ویتامین هاست که برای سلامت پوست و مو بسیار مفید و موثر می باشد. این ویتامین در انواع غذاها و روغن ها یافت می شود اما در صورتی که نتوانیم این ویتامین را از طریق مواد خوراکی به بدن برسانیم از قرص ها و مکمل های آن باید استفاده کرد.

به طور کلی بسیاری از افراد چاق زمانی که تصمیم به کاهش وزن می‌گیرند، فکر می‌کنند که دیگر نباید از هیچ نوع چربی در رژیم غذایی خود استفاده کنند؛ در حالی که این فکر کاملا نادرست است. بسیاری از چربی‌های مفید، منبع ویتامین E محسوب می‌شوند و محدود کردن آنها موجب به هم خوردن تعادل در رژیم غذایی خواهد شد.

هر فرد بزرگسال روزانه به حدود ۱۵ میلی گرم ویتامین E در رژیم غذایی خود نیاز دارد. توجه داشته باشید که این ویتامین از آن دسته ویتامین‌هایی است که مصرف بیش از حد آن عوارض نامطلوبی را در پی خواهد داشت. پس در مصرف آن زیاده‌روی نکنید.

مصرف موضعی از ویتامین E روی صورت

برخی از افراد نیز توصیه می‌کنند که اگر کپسول ویتامین E را تخلیه کرده و روی صورت خود بمالید، به چاق شدن صورت خود کمک کرده‌اید. متاسفانه این سخن نیز صحیح نیست. استفاده موضعی از ویتامین E روی پوست صورت موجب شفافیت و افزایش زیبایی آن می‌تواند باشد اما در پرشدن صورت نقشی ندارد.

کلسیم و چاقی صورت

برای چاقی صورت بهتر است در برنامه ی غذایی خود از خوراکی هایی استفاده کنید که دارای کلسیم، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها می باشد. طبق تحقیقات انجام شده مکمل کلسیم از ضعیف شدن ماهیچه های صورت جلوگیری می کند و با کمک کردن به ساخت استخوان باعث چاق شدن صورت می شود.

از خوراکی هایی که دارای مقدار زیادی کلسیم، پروتئین، مواد معدنی و ویتامین است می توان به شیر اشاره کرد که اگر به صورت روزانه آن را بنوشید باعث آبرسانی به پوست صورت شده و در نتیجه در چاقی صورت موثر است.

ویتامین های گروه B و چاقی صورت

ویتامین های گروه B نقش مهمی در بدن ما ایفا می کنند و برای بدن ما بسیار ضروری هستند ،  این گروه از ویتامین‌ها شامل ویتامین B1، B2، B3، B5، B6، B7، B9 و B12 هستند که مقدار کربوهیدرات ، چربی ها ، پروتئین ها را برای تامین انرژی در بدن ذخیره می کنند ، در واقع میزان انرژی مصرفی ما توسط این ویتامین ها ذخیره می شود . برای نمونه می توانیم به ویتامین B1 اشاره کنیم ، این ویتامین مقدار کربوهیدرات بدن را به کمک سلول ها ذخیره می کند و در نهایت آن را به انرژی مورد نیاز برای بدن تبدیل می کند .

توجه داشته باشید ، هرچه میزان ویتامین های مختلف در بدن شما کم باشد ، باعث می شود تا متابولیسم بدن شما به خوبی در بدن تان عمل نکند و در نهایت باعث می شود تا شما خیلی سریع وزن کم کنید و منجر به لاغری شما به خصوص لاغری صورت شما خواهد شد . اگر نمی توانید از قرص های ویتامین B استفاده کنید ، می توانید از خوراکی ها و موادی استفاده کنید که در آن ویتامین B وجود دارد ، مانند لوبیا ، عدس ، سیب زمینی ، گوشت بدون چربی ، تخم مرغ و …

ویتامین های B12 بر خلاف سایر ویتامین های گروه B در مواد غذایی به سختی پیدا می شود و افرادی که می خواهند از این ویتامین برای چاق شدن صورت خود استفاده کنند می توانند این ویتامین را با نام ویتامین B کمپلکس از داروخانه های آنلاین همچون www.digidaroo.org خریداری کنند و مصرف کنند .

قطعا وجود این ویتامین در برنامه روزانه شما برای چاقی صورتتان نقش مهمی خواهد داشت . معمولا ویتامین B12 به اشتهای شما کمک خواهد کرد و اشتهای شما را در برابر خوردن انواع غذاها و خوراکی ها باز خواهد کرد . ویتامین B12 به تولید گلبول های قرمز کمک می کند و باعث می شود تا شما اشتهای مورد نیاز خود را به دست آورید و در نهایت به چاقی صورت شما منجر خواهد شد .

نقش منیزیم در چاقی صورت

منیزیم هم یکی از ویتامین های واجبی است که باید استفاده شود ، استفاده از این ویتامین باعث می شود تا مقدار ، قند خون شما ، فشار خون شما کنترل شود و همچنین استخوان های شما را قوی تر و مستحکم تر خواهد کرد و در سیستم ایمنی شما نقش بسیار مهمی خواهد داشت . شما می توانید با خوردن ، آجیل ، دانه ها ، حبوبات و میوه و سبزی ، منیزیم مورد نیاز بدن خود را تامین کنید و به چاقی صورت خود کمک کنید.

 قرص مخمر آبجو

مخمر آبجو از میکروارگانیسم‌های بسیار ریز مفیدی تشکیل شده که هم در صنعت تولید نان و هم در صنعت تولید ماء الشعیر مورد مصرف قرار می‌گیرد. مخمر آبجو به اشکال مختلفی از جمله پودر، دانه‌های گرانولی، ویال‌های مایع و قرص در بازار وجود دارد. قرص مخمر آبجو غنی از پروتئین‌ها و مواد مغذی بوده و برای سلامتی انسان مزایای بسیاری دارد.

مصرف قرص مخمر آبجو مزایای زیر را به همراه دارد:

  • مخمر آبجو حاوی عنصر کروم بوده و بر اساس آخرین تحقیقات می‌تواند سطح قند خون را در افرادی که مبتلا به دیابت نوع ۲ هستند، کاهش داده و به عنوان یک ماده معجزه‌آسا عمل کند.
  • قرص مخمر آبجو با داشتن میکروارگانیسم‌های کوچک عملکرد دستگاه گوارش را نیز بهبود می‌بخشد.
  • این قرص با داشتن ویتامین‌های گروه B و عناصری همچون کروم و سلنیوم موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و احتمال ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا را کاهش می‌دهد.
  • ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در مخمر آبجو به حفظ و بهبود سلامت پوست، مو و ناخن کمک می‌کند.
  • قرص مخمر آبجو به درمان کولیت (تورم روده بزرگ) کمک کرده و از عود کردن مجدد آن پیشگیری می‌نماید.
  • مصرف مخمر آبجو به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول خوب کمک می‌کند.
  • تحقیقات نشان می‌دهند که مخمر آبجو در کاهش علائم آلرژی‌های فصلی (کاهش آبریزش بینی و سوزش چشم) موثر است.
  • علائم سندرم پیش از قاعدگی با مصرف قرص مخمر آبجو کاهش می‌یابد.
  • به افزایش اشتها و چاقی نیز کمک می‌کند.

قرص مخمر آبجو و چاقی صورت

پژوهش‌ها نشان می دهد که مصرف قرص مخمر آبجو سبب افزایش اشتها می‌شود. این امر ممکن است به دلیل وجود ویتامین‌های گروه B و عناصر معدنی موجود در این قرص باشد. افزایش اشتها در پی مصرف قرص مخمر آبجو بیشتر در افرادی رخ می‌دهد که با کمبود ویتامین‌های گروه B و عناصر معدنی در بدن خود مواجه باشند.

همانطور که گفتیم در میان انواع ویتامین‌ها، ویتامین‌های B از جمله مواردی هستند که به افزایش اشتها و در نتیجه افزایش وزن کمک می‌کنند. همان‌طور که گفته شد مخمر آبجو غنی از ویتامین‌های B است و به این ترتیب می‌تواند در چاقی افراد موثر باشد. رابطه بین قرص مخمر آبجو و چاقی صورت به دلیل وجود ترکیبات موثر موجود در این قرص است و بر اساس گزارش‌ها و تحقیقات، مصرف این مکمل می‌تواند به پر شدن صورت در افراد لاغر کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *