داروخانه همیشه تخفیف

داروخانه همیشه تخفیف؛ در چند سال اخیر بسیاری از افراد محصولات و مایحتاج مورد نیاز خود را از اینترنت و شبکه های اجتماعی به صورت آنلاین خریداری می‌کنند. از این رو فروشگاه‌های اینترنتی زیادی تصمیم گرفته‌اند به صورت دوره‌ای و مناسبتی کد تخفیف به مشتریانشان ارائه کنند تا بتوانند علاوه بر فروش بیشتر، رضایت آن‌ها را نیز جلب کنند. دارو خانه دیجی دارو یک دارو خانه همیشه تخفیف ،وب سایت رسمی داروخانه دكتر قاسمی است.

صاحب امتياز و موسس داروخانه آقای دكتر مصطفی قاسمی هستند.داروخانه دیجی دارو در نظر دارد مشتريان محترم با فارغ از هر مشغله ایی و بدون عجله محصولات مورد نظر خودشان را مقاسه و انتخاب كنند.  همه محصولات دیجی دارو  اعم از محصولات مكمل غذايی ، ورزشی ،محصولات آرايشی و بهداشتی و…با مناسب ترین قیمت در این سایت ارائه می شوند.

دسته‌بندی خدمات داروخانه دیجی دارو

  • مکمل دارویی
  • ضدعفونی کننده
  • مکمل ورزشی
  • محصولات جنسی
  • مراقبت پوست
  • مراقبت مو
  • بهداشتی
  • تجهیزات پزشکی
  • محصولات کودکان

اولين هدف دیجی دارو قبل از فروش محصولات، اطلاع رسانی كامل و آشنايی با محصولات مكمل غذايی و ورزشی و محصولات آرايشی بهداشتی زير نظر افراد متخصص در اين زمينه است.
هدف ديگر ديجی دارو، آسان كردن ارتباط با مشتريان و ایجاد داروخانه‌ایی بدون مرز و ارتباط مستقيم با مشتريان خود هست. به طوری که مشتریان عزیز می توانند از طریق واتساپ09051137441 و یا شماره تماس 02156326200 با آقای دکتر قاسمی در ارتباط باشند. و سوالات خود را در خصوص سایت دیجی دارو و محصولات سایت در میان بگذارند.

حراج باور نکردنی

دارو خانه همیشه تخفیف دیجی دارو سعی دارد محصولات خود را با مناسب ترین قیمت در خدمت همه عزیزان قرار دهد تا همه مردم در هر قشری توانایی تهیه آن را داشته باشند لذا در سایت دیجی دارو، داروخانه آنلاین  آقای دکتر قاسمی پنل به اسم حراج باور نکردنی وجود دارد که همه محصولات با مناسب ترین قیمت در این پنل وجود دارد.

شهرهای محل فعالیت دیجی دارو

داروخانه دیجی دارو دکتر قاسمی  خدمات خود را به تمام نقاط ایران ارائه می‌کند.

قوانین و مقررات داروخانه آنلاین دیجی دارو

 ثبت و پردازش سفارشات

روزهای کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. مشتریان می توانند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز سفارش‌گذاری نمایند.

سفارشات در استان تهران از طریق پیک دیجی دارو و در سایر استان ها از طریق پست ارسال خواهد شد.

تمامی مراحل پرداخت، ارسال به انبار و بسته بندی و ارسال با پیک و حتی کد رهگیری پست از طریق پیامک به مشتری اطلاع داده خواهد شد.

ارسال سفارشات

در داروخانه آنلاین دیجی دارو سفارشات  شما را پس از ثبت در کمترین زمان ممکن توسط مسئول فنی بررسی شده و آماده ارسال می گردد.

برای مشتریان تهران در صورت ثبت سفارش تا ساعت ۸ صبح سفارش همان روز تحویل پست  می‌گردد و برای مشتریان شهرستان در کمتر از ۳ ساعت تحویل پست داده می شود.

و تمام مراحل ارسال از طریق پست به مشتری پیامک می شود و طی ۶-۱۰ روز به دست مشتریان می‌رسد.

هنگام تحویل سفارش

مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

قوانین تعویض و مرجوع کالا

داروخانه آنلاین دیجی دارو همواره جلب رضایت و آسودگـی خاطـر مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده است.

به این منظور بازگشت رایگان محصول تا ۷ روز (طبق شرایط زیر) بعد از دریافت محصول توسط مشتری امکان‌پذیر است. هدف اصلی دیجی دارو ارسال محصولات سالم در کمترین زمان ممکن بر اساس نیاز مشتری است.

شرایط مرجوع کالا:

  • وجود مشکل فنی
  • مغایرت محصول با سایت
  • انصراف از خرید به هر دلیل
  • آسیب در اثر حمل

در صورت تایید شرایط مرجوعی کالا مبلغ پرداختی به سریعا برای مشتری استرداد داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *