کپسول هیرویت

فرق هیرویت اصلی و تقلبی؛ همه افراد در معرض تغییراتی مانند ریزش و نازک شدن موها هستند. تغذیه ناکافی و فقیر از مواد مغذی، استرس، تغییرات هورمونی و آلودگی هوا از جمله عواملی هستند که ریزش و نازک شدن موها را تشدید می کنند. بهترین راه پیشگیری از ریزش و نازک شدن موها تغذیه متعادل می باشد. زیرا موها جهت حفظ ساختمان و ضخامت خود به ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر مواد مغذی در دوران های مختلف زندگی خود نیاز دارند. کپسول Hairvit کمپانی Health Aid حاوی مجموعه ای از ویتامین های گروه B و اسیدهای آمینه ضروری می باشد. مصرف این محصول باعث جلوگیری از ریزش مو، بهبود بافت و افزایش ضخامت مو شده و همچنین سبب بهبود رنگ و درخشندگی مو نیز می شود و در تأمین سلامت مو بسیار مؤثر عمل می کند. ترکیبات موجود در این محصول به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم نقش خود را در سلامت مو ایفا کرده و علاوه بر این می توانند تأثیر یکدیگر را نیز تقویت کنند.

مزایای استفاده از هیرویت

  • فولیکول های مو را تغذیه می کند .
  • موها را ضخیم کرده و درخشندگی می بخشد.
  • به کاهش ریزش مو در مردان و زنان کمک کند.
  • برای ریزش مو بعد از دارو، استرس و اضطراب مفید است.
  • مجموعه ای از ویتامین ها ، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری برای رشد مو را فراهم می کند.

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که هنگام خرید دارو باید به آن توجه کنید اصل بودن آن است. امروزه با توجه به تحریم‌ها و جنس‌های قاچاق پیدا کردن داروی اصل بسیار سخت شده است. 

راه‌ حل‌های تشخیص هیر ویت اصلی

بررسی جزئیات دارو:

حتما تاریخ انقضا، شماره بسته و آدرس سازنده  را با سایت سازنده مطابقت دهید.

بررسی آدرس سازنده:

داروهایی که اصل باشند به راحتی می‌توان آدرس سازنده‌ی اصلی آن‌ها را با آن چه که بر روی جعبه نوشته شده است مطابقت دهید.

فروشندگان:

فروشندگان داروی زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها اقدام به خرید کنید. اما این که همه‌ی آن‌ها معتبر باشند چنین نیست.  ما می‌توانیم با توجه به نشان سلامت و اعتباری که داریم به شما اطمینان بدهیم که کالایمان صددرصد اصل هستند.

چک کردن بسته‌بندی هیر ویت:

این ساده‌ترین شیوه‌ی بررسی اصالت دارو است. کافی است جزئیات زیر را دیده یا مشکلی در آن‌ها حس کنید تا مطمئن شوید که کالا تقلبی است. حتما این موارد را تجزیه و تحلیل نمایید تا با مشخصات بسته‌ی اصلی درون سایت یکسان باشد. این موارد عبارتند از:

  •  فونت‌های غیرمعمول،
  • رنگ چاپ
  • خطاهای املایی
  •  بسته‌بندی
  • عدم وجود مهر و موم بسته بندی (مهر و موم امنیتی مخصوصا برای بطری‌ها نباید آسیب دیده باشد)
  • وجود یک شکاف، ترک و یا شکستگی بر روی بسته‌بندی.

نوع فرم قرص و دوز تجویزی دارو را بررسی نمایید:

موارد زیر را در قرص هیر ویت چک کنید. چنان چه تغییری در آن ایجاد شده بود بدانید که تقلبی هستند. این موارد عبارتند از:

  •  رنگ
  •  اندازه
  • یکنواختی
  • قوام
  • شکل

قابلیت‌های فیزیکی قرص‌ها:

قابلیت‌های فیزیکی که به وسیله‌ی سازمان بهداشت جهانی تعیین گردیده است، باید حتما رعایت شوند و چنان چه رعایت نشده بود بدانید که تقلبی است. این موارد عبارتند از:

یک. تکه‌های کوچک قرص یا پودر به میزان زیاد در پایین ظرف دارو، دو. قرص‌ها دارای ترک باشند،  سه. کریستال در دیواره‌های ظرف یا روی قرص‌های دارویی وجود داشته باشد، چهار. نرم شدن یا سفت شدن داروها، پنج. وجود تورم یا وجود لکه‌ یا تغییر رنگ قرص‌ها.

مشاهده کردن آلرژی یا عوارض جانبی غیر منتظره و بیش ازحد:

اکثر داروها مقدار کمی عوارض جانبی دارند. هیر ویت نیز از این قاعده مستثنی نیست. لازم به ذکر است که ممکن است به بعضی از داروها آلرژی نیز داشته باشید. به همین علت حتما قبل از مصرف هر دارویی میزان آلرژی خود را با مشورت با پزشک خود بررسی نمایید و از بابت آن اطمینان حاصل کنید. چنان چه با عوارض بیش از حد، ناگهانی و مضر تحت تاثیر هیر ویت به سرعت با پزشک خود تماس گرفته و مشکل خود را گزارش دهید. از طرفی درباره‌ی اثر بخشی هیر ویت طی بازه زمانی که قبلا آن را مصرف نموده‌اید، حتما توجه نمایید. چنان چه تمام این مسائل را چک کنید و مشکلی به وجود نیاید می‌توانید خیالتان از اصالت هیر ویت خریداری شده، راحت باشد.

قیمت داروها:

با وجود این که ما با قیمت مناسبی این کالا را به شما می‌دهیم اما بعضی سایت‌ها بیش از حد قیمتشان پایین است. در چنین شرایطی لازم است که به اصالت کالا بیشتر توجه نمایید چرا که بعضی از شرکت‌های فروشنده‌ی هیر ویت تقلبی، جنس خود را با قیمت بسیار پایین‌تر ارائه می‌دهند تا مشتریان را فریب داده و ترقیب به خرید کنند.

 تایید داروها را به‌صورت آنلاین یا پیامکی:

شما می‌توانید کد موجود بر روی بسته بندی را به شماره‌ی 20008822 پیامک نمایید تا در صورت اصالت پیامی دریافت کنید. در ابتدا شما شناسه روی بسته بندی را بخراشید، سپس شناسه شانزده رقمی را به شماره گفته شده پیامک نمایید. پیامک دریافتی پنج مدل است که در پایین آن‌ها را توضیح خواهیم داد:

  • پیام اصالت: این پیامک در صورت اصالت کالا برای شما ارسال خواهد شد.
  •  پیام کنترل مجدد: زمانی که اصالت کالا قبلا توسط کسی چک شده باشد این پیامک برایتان ارسال می‌شود. بهتر است در چنین شرایطی از خرید یا مصرف این دارو خودداری کنید.
  • پیام به پایان آمدن تاریخ ‌مصرف: در صورتی که تاریخ انقضای داروی خریداری شده‌اتان گذشته باشد، این پیام برای شما ارسال خواهد شد. به هیچ وجه چنین دارویی را مصرف نکرده و به داروخانه مرجوعش کنید.
  •  پیام جمع‌آوری دستوری: بعضی داروها توسط سازمان غذا و دارو دستور جمع آوریشان داده شده است که در این صورت بهتر است آن را استفاده نکنید.
  •  پیام داروی تقلبی: و در پایان اگر دارو تقلبی باشد این پیام برای شما ارسال می‌گردد.

3 دیدگاه در “فرق هیرویت اصلی و تقلبی

  1. علیرضا گفت:

    سلام. من هیرویت رو از داروخانه 90ت گرفتم بسته بندی پلمپ نبود و کد 16 رقمی هم نداشت که بخوام ارسال کنم. فقط بارکد رو اسکن کردم اطلاعات شرکت سازنده و محصول رو آورد
    هیرویت باید پلمپ باشه؟ احتمال داره قرص های توش رو عوض کرده باشن فقط؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله حتما

  2. علیرضا گفت:

    سلام. من هیرویت رو از داروخانه 90ت گرفتم بسته بندی پلمپ نبود و کد 16 رقمی هم نداشت که بخوام ارسال کنم. فقط بارکد رو اسکن کردم اطلاعات شرکت سازنده و محصول رو آورد
    هیرویت باید پلمپ باشه؟ احتمال داره قرص های توش رو عوض کرده باشن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *