سلام به همه دوستان و مشتریان محترم وب سایت دیجی دارو . امیدوارم چهارشنبه پر از اتفاقات عالی را تا الان سپری کرده باشین. موضوع امشب ما پیدا کردن نزدیک ترین داروخانه به محل کار یا منزل ما می باشد. شاید خیلی وقت ها به دنبال نسخه ای خیلی از داروخانه ها را زیر پا گذاشته باشین. حال می توانیم با هدفمند کردن این کار به راحتی داروخانه مورد نظر را پیدا کنیم.

مهندسان کشورمان اپلیکیشنی طراحی کردند که بر اساس آن امکان یافتن نزدیک‌ترین داروخانه به محل زندگی هر کاربر وجود دارد. در این برنامه اطلاعات مربوط به بیش از ۷ هزار داروخانه در سراسر ایران وجود دارد و تمام سرویس‌ها به دو زبان فارسی و انگلیسی قابل دسترسی هستند. در صورتی که کاربر نام داروخانه مورد نظر خود را بداند به‌راحتی می‌تواند آن را در نقشه موجود در برنامه جست‌وجو کرده و اطلاعاتی نظیر موقعیت مکانی و شماره تلفن داروخانه را مشاهده کند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این اپلیکیشن امکان ثبت امتیاز برای هر داروخانه است. به این ترتیب کاربران پیش از خرید دارو می‌توانند نظرات دیگران را مشاهده کرده و به بهترین داروخانه ممکن مراجعه کنند. این برنامه به صورت رایگان قابل دانلود و نصب در انواع گوشی‌های هوشمند است.

دومین روش پیدا کردن نزدیک ترین داروخانه رفتن به وب سایت https://www.dktiran.com/allagents  می باشد. همین طور که مشاهده می کنید با رفتن به این وب سایت می توانید به راحتی نزدیکترین داروخانه را پیدا کنید. 

سومین راه تماس با پایگاه 1490 می باشد. همکاران ما در این پایگاه شبانه روزی در حال دادن مشاوره و کمک به هم وطنان می باشند. با تماس با این پایگاه به راحتی می توانید داروی مورد نظر خود را از نزدیک ترین داروخانه به محل زندگی یا محل کار خود بیابید.

چهارمین روش برای پیدا کردن نزدیک ترین و بهترین داروخانه توسط وب سایت بهترینو می باشد. با کلیک کردن بر روی وب سایت بهترینو  می توانید به راحتی بهترین های منطقه خود چه از نظر داروخانه های دولتی یا شبانه روزی یا بهترین داروخانه های آنلاین را بیابید. 

امیدوارم از مطلب امشب بهره کافی را برده باشید. با تشکر دکتر قاسمی 1402/02/27 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *