سلام به همه دوستان و عزیزان و مشتریان خوب خودم. امیدوارم تا این لحظه که تقریبا 5 ساعت به تحویل سال 1402 شمسی مانده ، سال پر برکت و پر از اتفاقای خوبی را در کنار خانواده محترم سپری کرده باشین. سال 1401 برای دیجی دارو و برای من دکتر قاسمی از اواخر دی ماه شروع شد. ما پس از نزدیک 10 ماه دوندگی و نامه نگاری حقانیت خود را ثابت کردیم و دوباره مجوزهای لازم غذا و دارو و مجوز نماد اعتماد الکترونیکی را اخذ کردیم.

بیشترین تلاشی که من و همکارانم انجام دادیم رفع فیلتر کردن سایت بود که بسیار ناجوانمردانه در حق سایت ما انجام شد. می دانم که هنوز خیلی کم و کاستی و مشکلات فراوانی در گرفتن سفارش ها و پشتیبانی مشتریان گرامی وجود دارد. بنده همیشه سعی کردم مستقیم با مشتریان عزیز تعامل کرده و در حل مشکلات این دوستان تلاش کنم. حتی واتس آپ سایت هم دست خود بنده هست و در تمامی شبانه روز جواب دوستان عزیز را می دهم. امید است ناتوانی بنده را با سعه صدر تحمل کرده و به بنده و دوستانی که در این مجموعه بنده را یاری می کنند، اعتماد کرده و ما را در حل مشکلات یاری نمایید.

در این ساعات تحویل سال بنده و همکارانم را دعا نموده و با انرژی های مثبت خوبتون ما را در یاری رساندن به هم وطنانمان کمک نمایید.

با تشکر دکتر قاسمی 1401/12/29 موسس و مسئول فنی وب سایت دیجی دارو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *