علائم کمبود ویتامین دی

دیجی دارو – علائم کمبود ویتامین d :

در این مطلب به علائم کمبود ویتامین دی پرداخته ایم. ابتدا به این می پردازم که نحوه مصرف ویتامین d به چه صورت است. انواع ویتامین d در بازار دارویی عبارتند از ویتامین d 50000 و قرص ویتامین d3 1000 و قرص ویتامین d3 2000 واحدی و همچنین به تازگی قرص ویتامین d3 4000  واحدی هم به بازار آمده است.

    • در مورد نحوه مصرف قرص ویتامین d3 1000 واحدی به صورت روزانه (daily) است. بهترین موقع مصرف ویتامین d بعد از وعده ناهار یا شام است و چون ویتامین دی محلول در چربی هست با غذای چرب جذب آن افزایش پیدا می کند. می دانیم که ویتامین ها دو دسته هستند: ویتامین های محلول در آب مانند ویتامین c و ویتامین های گروه ب که به آن ها به اصطلاح ویتامین بکمپلکس گفته می شود مانند ویتامین ب1 و ویتامین ب6 و ویتامین ب12 که آمپول های ویتامین بکمپلکسی به اصطلاح نوروبیون گفته می شود. ویتامین های محلول در چربی مانند ویتامین آ و ویتامین K و ویتامین e و ویتامین d  می باشند و در نظر داشته باشین در رژیم لاغری و استفاده از قرص لاغری مانند ونوستات به علت اینکه لیپاز روده مهار می شود جذب ویتامین های محلول در چربی کاهش یافته و باید حتما قرص مولتی ویتامین و قرص مولتی ویتامین مینرال که دارای تمام این ویتامین ها است را استفاده کنید.
    • زمان مصرف قرص ویتامین دی 50000  واحدی به صورت هفتگی و یا بیشتر است. به این صورت که با مراجعه به آرمایشگاه و سنجش ویتامین d با توجه به جواب آزمایش مدت زمان آن تعیین می شود. در ضمن آمپول های ویتامین d نیز 300000 هزار واحدی می باشد و معمولا 15 روز یکبار تا ماهی یکبار تجویز می شوند. با مراجعه به داروخانه اینترنتی و یا داروخانه آنلاین مانند داروخانه دکتر قاسمی می توانید اکثر محصولات ویتامین دی را مانند ویتامین د3 1000 هلث اید  را تهیه فرمایید.

 

علائم کمبود ویتامین دی عبارتند از :

  1. تحلیل رفتن و درد ماهیچه ها که با کمبود ویتامین d تشدید شده و آثار جبران ناپذیری برای بدن دارد.
  2. یک دیگر از علائم کمبود ویتامین دی سرگیجه و همچنین سردرد می باشد که خیلی وقت ها با فشار خون بالا اشتباه می شود.
  3. نقص سیستم ایمنی و عفونت های گاه و بیگاه و سرماخوردگی و انفولانزا نیز از دیگر علائم کمبود ویتامین دی می باشد. در همه گیری ویروس کرونا و علائم کرونا برای تقویت سیستم ایمنی در برابر کرونا ویروس ویتامین d توصیه می شود.
  4. یک دیگر از علائم کمبود ویتامین دی پیدا شدن مشکلات دستگاه گوارش مانند یبوست و اسهال و برخی دیگر از بیماری های گوارشی می شود که بیشتر اوقات با مصرف ویتامین دی این مشکلات حل می شود.
  5. تعریق بیش از حد نیز یکی دیگر از علائم کمبود ویتامین دی می باشد که با مشاهده این عارضه غیر عادی حتما ویتامین d بدن را چک کرده و برای استفاده از آن اقدام کنید.
  6. ویتامین دی باعث حفظ و سلامت پوست و مو و ناخن شده و کمبود ویتامین دی می تواند در دراز مدت باعث ریزش مو گردد.
  7. آخرین علامت کمبود ویتامین دی باعث دپرشن یا افسردگی می شود و در بررسی های جدید مشاهده شده کسانی که کمبود ویتامین دی را دارند بیشتر به این عارضه دچار می شوند.

 

در پایان این مطلب لازم به ذکر است که داروخانه آنلاین و داروخانه اینترنتی دکتر قاسمی با عرضه تمامی محصولات و مکمل ها از جمله ویتامین دی توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورده و قدمی خیلی کوچک در راستای سلامتی هم میهنان خود انجام دهد.

داروهای کمیاب را چگونه پیدا کنیم؟

داروهای کمیاب را چگونه پیدا کنیم؟

دی جی دارو – در بحران همه گیری ویروس کرونا و نایاب شدن و کمبود دارویی در کشور تصمیم گرفتم راههای پیدا کردن داروها و مکمل های نایاب را به ترتیب در این مطلب برای شما هم وطنان گرامی گذاشته تا شاید مشکل یکی از شما دوستان حل شده و گرهی از کار هم میهنان ما گشوده شود.

چندین روش برای پیدا کردن داروهای نایاب وجود دارد:

  1. سامانه 1490 اولین روش و راحت ترین روش می باشد که با تماس گرفتن شماره 1490 و گرفتن عدد 1 به اپراتور وصل شده و با گفتن اسم دارو یا مکمل به نزدیکترین داروخانه محل زندگی هدا یت می شوید. بیشتر اوقات در این سامانه یک پزشک داروساز مسقر شده و تمامی سوالات شما عزیزان را پاسخ می دهد.
  2. سامانه تیتک دومین روش یافتن داروهای نایاب می باشد که به آن سامانه رهگیری و ردیابی و کنترل اصالت دارو گفته می شود. این اپلیکشین برای یافتن داروها طراحی شده است و به راحتی می توان در اسرع وقت داروهای نایاب را یافت. TTAK
  3. سومین راه یافتن داروهای نایاب استفاده از اپلیکشین هایی مانند اپلیکشین داروهای کمیاب و سامانه اینترنتی داروهای کمیاب اصفهان و همچنین از گروه تلگرامی بنده که تمامی داروخانه های کشور لیست موجودی های خود را به اشتراک می گذارند می توانید استفاده کنید.
  4. گروه تلگرامی دی جی دارو چهارمین راه می باشد. https://t.me/joinchat/KDKTIBoap9QPB3obqnnh7A

برای تقویت سیستم ایمنی بدن چه بخوریم؟

دی جی دارو – برای افزایش و تقویت سیستم ایمنی بدن رعایت نکات زیر خالی از لطف نیست:

سبک زندگی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر سیستم ایمنی بدن انسان می باشد و عواملی از قبیل ۱) خواب کافی ۲) ورزش منظم ۳) ترک سیگار و الکل ۴) کاهش استرس ۵) شستشوی دست‌ها ۶) خندیدن ۷) روابط اجتماعی ۸) خوش بینی ۹) مصرف غذا‌های سالم به جای غذا‌های کم ارزش و با کیفیت پایین، مانند: پیتزا، هات داگ و چیپس، وعده‌های غذایی سالم و با کیفیت تغذیه‌ای بالا شامل: ماهی، غلات کامل، میوه‌ها و سبزی ها، آجیل توصیه می‌شود ۱۰) میوه‌ها شامل مرکبات، بروکلی، اسفناج و سیر از جمله تقویت کننده‌های سیستم ایمنی هستند.

 

در مقابل غذا‌های فرآوری شده، فست فود‌ها و غذا‌های پر کالری سیستم ایمنی را با مشکلات زیادی مواجه می‌سازند، نوشیدنی‌های تقویت کننده سیستم ایمنی مانند: خانواده مرکبات (پرتقال، نارنگی، لیموشیرین)، آب پرتقال و زنجبیل، آب پرتقال و هویج، آب پرتقال و نعناع، چای سبز، آب آشامیدنی سرشار از مواد مغذی هستند.

از آنجائی که اهمیت تقویت سیستم ایمنی بدن در زمان گسترش بیماری‌های واگیر بیش از پیش مشخص می‌شود، مصرف برخی غذا‌های سالم و غنی در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مهم هستند.

مغز بادام غنی از منیزیم، آهن، کلسیم و فیبر است و سیب خاصیت ضد سرطانی دارد و منبع کاملی از ماده پکتین است، پکتین می‌تواند از پیشرفت سرطان در بدن جلوگیری کند، سیب غنی از فیبر است که میزان کلسترول و گلوکز خون را کاهش می‌دهد همچنین سرشار از ویتامین C و نوعی آنتی اکسیدان است که از سلول‌ها محافظت می‌کند.

کلم بروکلی دارای آنتی اکسیدان و غنی از ویتامین‌ها است، منبعی سرشار از کلسیم، پتاسیم، فیبر است و خواص سیر برای تقویت سیستم ایمنی بدن ناشی از داشتن مقادیر زیادی ترکیبات حاوی گوگرد مانند آلیسین (Allicin) موثر می‌باشد، زنجبیل می‌تواند به کاهش التهاب کمک کند و با این کار می‌تواند باعث کاهش گلودرد و دیگر علائم التهابی بیماری شود، این گیاه می‌تواند به کاهش درد‌های مزمن و همچنین کاهش کلسترول کمک کند، چای سیاه و چای سبز هر دو فلاونوید (Flavonoid) دارند که نوعی آنتی‌اکسیدان است و در کیوی به طور طبیعی میزان زیادی ترکیبات مفید شامل فولات، پتاسیم، ویتامین K و ویتامین C وجوددارد، ویتامین C موجود در کیوی سلول‌های سفید را تقویت می‌کند تا با هرگونه عفونت مبارزه کنند.

پروبیوتیک‌ها و پره بیوتیک ها، این ترکیبات فرمی از فیبر نیمه قابل گوارش محسوب می‌شوند، باید روزانه حداقل دو تا سه وعده مواد غذایی سرشار از این ترکیبات مصرف شود، از جمله بهترین منابع غذایی حاوی این مواد را می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سبزیجات: مارچوبه، سیر، کنگر فرنگی، تره فرنگی، و پیاز

غلات: سبزی‌ها و حبوبات: جو، جو دوسر، کینوآ، چاودار، گندم، لوبیا، سیب زمینی و سیب زمینی شیرین

میوه ها: سیب، موز، توت ها، مرکبات، کیوی

چربی ها: دانه کتان

 

  •  مصرف مکمل‌ها و گیاهان دارویی نیز موثر است، برخی مکمل‌ها و گیاهان دارویی می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی بدن انسان کمک کنند، اما پیش از آغاز مصرف آن‌ها باید با پزشک یا متخصص تغذیه و رژیم درمانی خود مشورت کنید. مکمل‌ها و گیاهان دارویی ممکن است موجب برخی تداخلات دارویی شوند، پزشک یا متخصص تغذیه و رژیم درمانی می‌تواند موارد بی خطر و دوز مصرف درست را به شما ارائه کند، یکی از این مکمل ها، ویتامین D است.
  • ویتامین D (کلسیفرول) به عنوان ویتامین نور خورشید شناخته می‌شود، چون مواجهه متوسط با نور خورشید برای بیشتر مردم کافیست تا از طریق امواج فرابنفش و کلسترول موجود در پوست، ویتامین D مورد نیازشان را تأمین کنند. (مواجهه محسوس با نور خورشید به بازو‌ها و دست‌ها یا پاها، ساق‌ها به مدت ۱۰- ۵ دقیقه و ۳- ۲ بار در هفته)
  •  ویتامین D در شروع شرایطی مانند ام اس، بیماری‌های قلبی و عروقی، پروتئین اوری، نفروپاتی دیابتی و کاهش فشار خون (از طریق مهار هورمون رنین) تأثیر دارد.
    کمبود ویتامین D را عامل سرطان کولون، پروستات، سینه، MS، دیابت نوع یک و دو، آرتریت روماتوئید، بیماری التهاب روده ای، بیماری لثه، پرفشاری خون و نارسایی قلبی دانست و گفت: مشخصه ضعف عضلانی کمبود ویتامین D است، کمبود این ویتامین شکستگی استخوان‌های نرم را به دنبال دارد، (نرمی استخوان) می‌تواند باعث فلج پا شود و در افراد جوانتر باعث دیستروفی عضلانی می‌شود.

 

 

علائم کرونا

علائم کرونا

علائم کرونا؛ دی جی دارو :

در همه گیری ویروس کرونا و پدید آمدن علائم کرونا و رفتن بیماری به فاز پاندمیک (همه گیری) مجله دی جی دارو بر آن شدیم که مطالبی در مورد علائم کرونا و این بیماری همه گیر در داخل مجله دی جی دارو بگذاریم.

 

در سایت بهداشت جهانی این مطالب آورده شده بود:

.COVID-19 affects different people in different ways. Most infected people will develop mild to moderate illness and recover without hospitalization

:Most common symptoms
fever
dry cough
tiredness
:Less common symptoms
aches and pains
sore throat
diarrhoea
conjunctivitis
headache
loss of taste or smell
a rash on skin, or discolouration of fingers or toes
:Serious symptoms
difficulty breathing or shortness of breath
chest pain or pressure
loss of speech or movement

ویروس کرونا چیست؟

ویروس‌های کرونا خانواده بزرگی از‌ ویروس‌ها هستند که می‌توانند حیوانات و انسان‌ها را بیمار کنند.

تعداد زیادی از ویروس‌های کرونا که تاکنون شناخته‌شده‌اند،  موجب ابتلا به طیفی از عفونت‎های دستگاه تنفسی در انسانها می‌شوند. که از سرماخوردگی تا ابتلا به بیماری‌های شدیدتری مثل سندروم تنفسی خاورمیانه (مرس-MERS) و سندروم تنفسی حاد (سارس-SARS) متغیر هستند.

 ویروس کرونایی که به تازگی کشف شده است عامل ابتلا به بیماری کووید-19 است.

کووید-19 چیست؟

ویروس کرونایی که به تازگی کشف شده است موجب بیماری عفونی کووید-19 میشود. این ویروس نوظهور و بیماری ناشی از آن، تا قبل از شروع طغیان اخیر در دسامبر سال 2019 در شهر ووهان،کشور چین، ناشناخته بود.

علائم کووید-19 (علائم کرونا) چیست؟

تب، خستگی و سرفه‌های خشک رایج‌ترین علائم ابتلا به بیماری کووید-19 هستند. بعضی از بیماران ممکن است علائم دیگری مثل درد و کوفتگی، گرفتگی بینی، آبریزش بینی، گلودرد یا اسهال داشته باشند.

علائم کرونا معمولا خفیف هستند و شروع آن‌ها تدریجی است. برخی از افراد مبتلا ممکن است هیچ یک از علائم بیماری را تجربه نکرده و احساس ناخوشی نکنند.

بیشتر مبتلایان (حدود 80 درصد) بدون نیاز به درمان خاصی بهبود پیدا می‌کنند.

تقریباً از هر 6 نفر مبتلا به کووید-19، یک نفر به شدت بیمار شده و دچار تنگی نفس می‌شود.

در سالمندان و افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای مثل فشار خون بالا، بیماریهای قلبی یا دیابت دارند، احتمال وخامت بیماری بیشتر است.

کسانی که علائم تب، سرفه و تنگی نفس دارند باید به پزشک مراجعه کنند.

کووید-19 چگونه منتقل می‌شود؟

سایر افراد ممکن است بیماری را از فردی که به کووید-19 مبتلا است بگیرند.

انتقال کووید-19 از افراد بیمار (حامل ویروس) به افراد سالم امکان‌پذیر است.

این بیماری می‌تواند از طریق قطرک‌هایی که با سرفه یا بازدم از دهان و بینی فرد مبتلا به کووید-19 به اطراف پخش می‌شود، به دیگران نیز سرایت کند.

این قطرک‌ها بر وسایل و سطوح اطراف فرد بیمار پخش‌ می‌شود.

سپس سایر افراد با دست زدن به این وسایل یا سطوح آلوده و لمس چشم ها، دهان و بینی، به کووید-19 مبتلا می‌شوند.

همچنین امکان ابتلا از طریق تنفس قطرک‌های ناشی از سرفه یا بازدم فرد مبتلا به کووید-19 نیز وجود دارد.

به همین دلیل، مهم است که از فرد مبتلا به کووید-19 ‌‌ حداقل 1 متر (یا 3 فوت) فاصله بگیرید.

سازمان جهانی بهداشت پیوسته در حال ارزیابی تحقیقات جاری درباره راه‌های انتقال بیماری کووید-19 است و به اعلام جدیدترین یافته‌ها ادامه خواهد داد.

آیا ویروسی که عامل ابتلا به کووید-19 است از طریق هوا منتقل می شود؟

تا امروز مطالعات نشان‌داده‌اند که روش اصلی انتقال ویروس عامل کووید-19، از طریق تماس با قطرک‌های تنفسی است و نه از طریق هوا.

پاسخ به پرسش قبلی «کووید-19 چگونه منتقل می‌شود؟» را مطالعه کنید.

آیا کووید-19 از فرد فاقد علائم بیماری، به دیگران منتقل می شود؟

راه اصلی اانتشار این بیماری، از طریق قطرک‌های تنفسی است که با سرفه‌های فرد مبتلا در محیط پخش می‌شود.

احتمال ابتلا به کووید-19 از طریق تماس با فردی که هیچ علائمی ندارد، بسیار کم است.

البته، بسیاری از مبتلایان به کووید-19، به ویژه در مراحل ابتدایی بیماری، علائم خفیف دارند.

بنابراین است ممکن است شما بیماری را از فردی بگیرید که به عنوان مثال فقط سرفه‌های خفیفی دارد و احساس بیماری نمی‌کند.

سازمان جهانی بهداشت پیوسته در حال ارزیابی تحقیقات جاری درباره دوره انتقال بیماری کووید-19 است و به اعلام جدیدترین یافته‌ها ادامه خواهد داد.

شماره تلفن داروخانه 13 آبان

دی جی دارودر همه گیری ویروس کرونا و پدید آمدن علائم کرونا در کشور عزیزمان ، در این مطلب شماره و اطلاعات تماس داروخانه های تخصصی تهران مثل 13 آبان و هلال احمر و 29 فروردین را گذاشته ام.

داروخانه 13 آبان تهران: آدرس و شماره تلفن داروخانه 13 آبان
آدرس: تهران، میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، نبش خیابان خردمند شمالی
شماره تلفن داروخانه 13 آبان : 021-88844885

آدرس سایت: http://13abanpharmacy.ir

داروخانه هلال اهمر تهران:

آدرس داروخانه مرکزی هلال احمر: خیابان طالقانی، تقاطع سپهبد قرنی

شماره تماس: 83702603-83702606

داروخانه تک نسخه ای(فوق تخصصی):

داروخانه تک نسخه ای هلال احمر به دلیل ویژگی های ذیل از اهمیت بسزایی برخوردار است .

از جمله:

  • بکارگیری از نیروهای مجرب و متعهد
  • تأمین و توزیع به موقع داروهای مورد نیاز مردم
  • توزیع داروهای خاص با کیفیت مطلوب
  • تأمین و ارائه داروهای پرونده ای
  • پاسخگویی و تکریم مراجعه کنندگان و بیماران
  • ایجاد امکانات رفاهی برای بیماران و مراجعین

نشانی: تهران ، خیابان آیت الله طالقانی،تقاطع سپهبد قرنی

تلفن اطلاعات دارویی:۴۱۶۵۱

 داروخانه مرکزی هلال احمر شماره ۲ (تهرانپارس):

داروخانه شماره ۲ هلال احمر در شرق تهران و در محوطه مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران(تهرانپارس) واقع شده است و همچون داروخانه مرکزی و تک نسخه ای هلال احمر خدمات ذیل را در اختیار شهروندان و مراجعه کنندگان از شهرهای مجاور قرار میدهد.

  • تأمین داروهای تخصصی نظیر ام اس و شیمی درمانی و بیماری های خاص.
  • تأمین و توزیع داروهای مورد نیاز بخش های تخصصی و فوق تخصصی نظیر چشم پزشکی، دیالیز، مرکز رویش و ناباوری.
  • استقرار باجه های تأیید اینترنتی نسخ نیروهای مسلح و خدمات درمانی و نیز حضور نمایندگان بیمه تأمین اجتماعی در داخل داروخانه.

آدرس: فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره

تلفن: ۷۷۳۲۳۳۳۶  ، -۷۷۷۹۳۶۳۶ 

فکس:۷۷۷۹۷۸۵۴

داروخانه تخصصی 29 فروردین:

آدرس : خيابان كارگر جنوبي – نبش خيابان جنگ
تلفن : 66401016 – 66478355 – 66478356 (۰۲۱)
وب سایت : 29farvardin.com

داروخانه 29 فروردین

داروخانه 29 فروردین


بيمه های طرف قرارداد:

  • بيمه نيروهاي مسلح
  • بيمه تامين اجتماعي
  • بيمه خدمات درماني
  • بيمه بانك سپه
  • بيمه بانك صادرات
  • بيمه بانك كشاورزي
  • بيمه شهرداري
  • شركت نفت
  • بيمه ايران
  • بيمه هلي كوپتر سازي (پنها)

شرايط مرجوع كردن داروها:

  1. فقط داروهاي خريداري شده از داروخانه 29 فروردين قابل مرجوع مي باشد.
  2. داروهاي يخچالي و اسپري ها به هيچ عنوان پس گرفته نمي شود.
  3. ارائه گواهي عدم نياز دارو از طرف پزشك معالج الزامي است.
  4. ارائه قبض خريد وجه دارو و سابقه نسخه مربوط به همان دارو ضروري مي باشد.
  5. در صورت خريد دارو با نسخه آزاد به هنگام مرجوع 20 درصد مبلغ پرداختي كسر مي گردد.

آدرس مراكز تائيد نسخه:

  1. تامين اجتماعي : كارگر شمالي _ روبري پارك لاله نرسيده به خيابان فاطمي
  2. كاركنان دولت : خيابان فاطمي روبروي سازمان آب
  3. ارتش:
    • شعبه سخايي: خيابان حافظ ‌‍، چهار راه عزيزخان ،خيابان سرهنگ سخايي
    • شعبه نوبنياد: خيابان پاسداران ، بهارستان دهم
    • شعبه شرق: خيابان دماوند ، ميدان امامت ، تقاطع نيشابور ، خيابان شهيد طوفاني پ 27
    • شعبه غرب: خيابان آزادي ، روبروي ايران فيلم ، كوچه نورگاه ، پ 3 و 4

دیجی دارو داروخانه بدون مرز

خواص قرص فارماتون

قرص فارماتون از جمله مکمل‌های غذایی است که برای رفع خستگی، افزایش انرژی و جبران فقر آهن و کم‌خونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مکمل‌ها و ویتامین‌های غذایی از جمله موادی هستند که امروزه طرفداران زیادی دارند و بسیاری از مردم برای جبران کمبود ویتامین مصرفی بدن خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. این مکمل برای افراد ورزشکار نیز بسیار مفید است. اما از طرفی عوارضی برای فرد مصرف کننده به همراه دارد که آن‌ها را به همراه موارد مصرف و نکات مهم ذکر کرده ایم. 

قرص فارماتون نوعی ویتامین و مکمل غذایی است؛ بنابرگفته سازندگان باعث از بین رفتن خستگی، جلوگیری از افسردگی واز بین رفتن استرس و همچنین جلوگیری از بیماری های ناشی از رژیم های غذایی نامناسب میگردد. این دارو بیشتر در خاورمیانه وآفریقا در دسترس قرار دارد که اغلب ورزشکاران و بزرگسالان استفاده میکنند.

البته باید توجه کنید که استفاده این دارو حتما باید زیر نظر پزشک صورت بگیرد. یکی از شایع ترین نوع این دارو کپسول ژلاتین نرم خوراکی است، اما انواع مختلفی نیز دارد. این دارو ها حاوی ویتامین ها،عصاره جنسینگ و مواد معدنی مناسب با نیاز روزانه بدن می باشد. 

این کپسول ها برای از بین بردن خستگی های ناشی از استرس و همینطورکمبود ویتامین مناسب و از بین بردن ضعف در بدن است. طبق توصیه هایی برای درمان با فارماتون، این دارو را به مدت چهار هفته استفاده کنید و در صورت عدم بهبودی دارو را قطع کرده و با پزشکتان در میان بگذارید.

مولتی ویتامین فارماتون برای کسانی که فقرآهن و کم خونی دارند، آن دسته از زنانی که دوره قاعدگی سنگین و طولانی مدتی دارند، افراد بیماری که بعداز عمل مقدار خون زیادی از دست داده اند و در کل برای افرادی که بدنشان به میزان بیشتری به ویتامین ها و آهن نیاز دارد تجویز می‌شود.

اصلی ترین ماده ی تشکیل دهنده فارماتون عصاره جنسینگ است که باعث به وجود آمدن انرژی میشود وسطح ایمنی بدن را افزایش میدهد. این دارو حاوی کلسیم، منیزیم، ویتامین D، آهن، پتاسیم، ویتامینA، ویتامینE، ویتامین هایB، اسید فولیک، تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین B-6 و ویتامینB-12می باشد؛ در برخی از فرماتون ها اسید های چرب امگا3 نیز وجود دارد.

قبل از شروع به استفاده از انواع فارماتون ها اگر دارویی مصرف میکنید توجه داشته باشید که تداخل با داروهای دیگر نداشته باشد؛ فارماتون با دارو های زیر تداخل دارد:

• داروی ضد سرطان آرسینک تری اکسید
• داروی کنترل فشار آملودیپین
• الکل
• داروی قلب آمیودارون
• ویتامین ث یا اسکوربیک اسید
• باربیتورات ها

کپسول فارماتون را می توانید از داروخانه های آنلاین مانند دی جی دارو تهیه فرمایید.

صمغ عربی در داروخانه ها

صمغ عربی در داروخانه ها

با سلام خدمت همه همکاران و دوستان خوبم امروز در مورد موم عربی در داروخانه ها و قیمت آن مطالبی را با شما در میان خواهم گذاشت. در همه گیری ویروس کرونا و به وجود آمدن عالئم کرونا و پاندمیک شدن این بیماری هنوز هم دوستانی هستن که به دنبال محصولاتی شامل موم عربی در داروخانه ها هستن.

 

موم عربی به همراه بعضی از محصولات داروخانه از قبیل قرص چاقی صورت و قرص های تاخیری مردان جزو پرطرفدار ترین ها هستن.در همه گیری ویروس کرونا و علائم کرونا به راحتی از داروخانه آنلاین مانند دی جی دارو و داروخانه های دولتی مانند داروخانه شهید کاظمی و داروخانه 13 آبان تهران به راحتی می توان تهیه کرد. 

درباره صمغ عربی
این موم با عسل و صمغ هست هیچگونه ماده شیمایی ندارند و بدون نیاز به گرم کردن و بدون نیاز به پد میتونین خودتون برای خودتون انجام بدین . دیگه نیاز نیست سالن برین این موم با عسل و صمغ هست هیچگونه ماده شیمایی ندارد .

بدون نیاز به گرم کردن و بدون نیاز به پد میتونین خودتون برای خودتون انجام بدین و دیگه نیاز نیست سالن برین.پوست رو چند درجه روشنتر میکنه نرم و لطیف میکنه سرعت رشد مو رو کم میکنه و در نهایت 80 درصد موها بعد چند دروه استفاده از بین میره و بقیه هم شبیه کرک میشه .لایه بردار هست . روشن کننده پوست هست و اگر بعدش روغن رازیانه استفاده بشه عالیه. بسته بندی 500 گرم داره که بسته به چاقی و لاغری بین 10 تا 12 بار بدن کامل ایپلاسیون میشه .دیگه اینجوری نمیخاد زمان بزارین برین سالن ارایشی و هزینه گزاف بدین خیلی راحت تو خونه انجام میدین.

 برای تمام نقاط بدن قابل استفاده است اما تاجاییکه امکانش هست برای موی زیر بغل فقط از نوره استفاده کنید.این محصول حاصل ترکیب عسل و صمغ درخت موادی جایگزین وکس و شمع که نیاز به گرم کردن نداره و سرد کار میشه. به پد و پارچه هم نیازی نیست!

 

لیست داروخانه های دولتی تهران

لیست داروخانه های دولتی تهران

لیست داروخانه های دولتی تهران


دی جی دارو – در پاندمی ویروس کرونا در ایران و جهان و شهرهای تهران و شهرستان ها ، با توجه به علائم گسترده این بیماری پاندمیک که در کل جهان به صورت همه گیری  در آمده است بیمارانی هستن که به دنبال روشهای موثر در بهبود علائم کرونا ویروس می باشند.در این نوشته  لیست داروخانه های دولتی تهران و شبانه روزی شهر تهران مانند داروخانه هلال احمر و داروخانه 13 آبان و داروخانه 29 فروردین را گذاشته ایم تا شاید کمکی برای حل این مشکل کرده و داروهای موثر برای رفع کرونا ویروس و همچنین بعضی از داروهای نایاب و تک نسخه ای مانند داروهای شیمی درمانی و انسولین های قلمی و همچنین داروخانه آنلاین و داروخانه اینترنتی نیز می توان یک سری از داروها مانند قرص فارماتون و شربت سانستول را نیز یافت.

اکثر ویتامین ها مانند ویتامین c ویتامین e و ویتامین d و همچنین ویتامین های گروه ب که به اصطلاح ویتامین بکمپلکس گفته می شود مانند ویتامین ب1 و ویتامین ب6 و ویتامین ب12 و آهن و اسید فولیک نیز برای رفع علائم کرونا ویروس مفید بوده و سیستم ایمنی را در برابر این ویروس و علائم کرونا تقویت می کنند.

حراج باورنکردنی دیجی دارو از دست ندهید، روی تصویر کلیک کنید.

 

لیست داروخانه های دولتی تهران

نام داروخانه شبانه‌روزی تلفن آدرس داروخانه شبانه‌روزی
خیابان کریم‌خان داروخانه شبانه روزی ۱۳ آبان 88849011 تهران – منطقه 6 – کریمخان زند – نبش خیابان خردمند شمالی – پلاک 31 – کد پستی : 1585913111 
خیابان آزادی داروخانه شبانه روزی آزادی  66874380 تهران، خیابان آزادی، مقابل سازمان تامین اجتماعی
میدان انقلاب داروخانه شبانه روزی دکتر مشهوری 66568068 تهران، میدان انقلاب، ابتدای کارگر جنوبی، کوچه مهدی زاده
میدان فاطمی داروخانه شبانه روزی فردوسی  88969669 تهران، خیابان ولی عصر، میدان فاطمی، ضلع جنوبی میدان 
میدان فلسطین داروخانه شبانه روزی فرانس پاستور 88968361 تهران، خیابان طالقانی، میدان فلسطین 
خیابان کارگر جنوبی داروخانه شبانه روزی  
29 فروردین نزاجا
66401016-66478355-66478356 تهران، منطقه 11، خیابان کارگر جنوبی، نبش خیابان جنگ
خیابان ستارخان داروخانه شبانه روزی ستارخان 44218610 تهران، خیابان ستارخان، روبروی برق آلستوم 
میدان فردوسی داروخانه شبانه روزی رامین 6670530166738080 تهران، خیابان انقلاب، نبش میدان فردوسی 
خیابان جمهوری داروخانه شبانه روزی جمهوری 66909490 تهران، منطقه 12، خیابان جمهوری، نبش اسکندری 
میدان راه آهنداروخانه شبانه روزی رفاه 55389923 تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان راه آهن، نبش چهارراه مختاری
خیابان طالقانی داروخانه شبانه روزی هلال احمر 83702606-83702603 تهران، خیابان طالقانی، تقاطع سپهبد قرنی
خیابان ابوذر داروخانه شبانه روزی ابوذر 55702974 تهران، بیستم متری ابوذر، مقابل بانک ملی، پلاک 531
خیابن جمالزاده شمالی داروخانه شبانه روزی فارابی 66927544 تهران، خیابان جمالزاده شمالی، بعد از سه راه باقرخان، نبش بن بست صالحی
خیابان چیذر داروخانه شبانه روزی روناس 22233774 تهران، چیذر، میدان ندا، جنب امام زاده علی اکبر
خیابان بهارستان داروخانه شهید عابدینی 77655982 تهران، خیابان بهارستان، جنب بیمارستان طرفه
خیابان مصطفی خمینی داروخانه شبانه روزی طرفه 77523900 تهران، خیابان مصطفی خمینی، خیابان بهارستان، روبروی ساختمان تبلیغات
بزرگراه رسالت داروخانه شبانه روزی سرسبز 77457254 تهران، بزرگراه رسالت، بعد از چهارراه سرسبز، نرسیده به دردشت
خیابان اشرفی اصفهانی داروخانه شبانه روزی ثامن 44067815 تهران، خیابان اشرفی اصفهانی، خیابان حکیم غرب، تقاطع اباذر، ساختمان پزشکان سب
بلوار فرحزادی داروخانه شبانه روزی دکتر یوسف زاده  88697700 تهران، شهرک قدس، بلوار فرحزادی، تقاطع بلوار دریا
خیابان دماوند داروخانه شبانه روزی امام حسین 77558001 تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید مدنی (نظام آباد) بیمارستان امام حسین
شهرک اکباتان داروخانه دکتر فلاح زاده  44653498 تهران، شهرک اکباتان، نبش بلوار نفیسی، کوچه تیرداد 
خیابان هاشمی داروخانه شبانه روزی دکتر محمد مولایی 66834704 تهران، بزرگراه نواب، خیابان هاشمی، بین خیابان کارون و جیحون، بعد از کوچه یکم
میدان امام حسینداروخانه شبانه روزی بوعلی 33782250 تهران، میدان امام حسین، خیابان دماوند، جنب بیمارستان بوعلی 
سه راه افسریه داروخانه شبانه روزی مشیریه 33863928 تهران، سه راه افسریه، میدان آقا نور، مشیریه، سی متری صالحی، نبش کوچه چهارم غربی
خیابان زعفرانیه داروخانه شبانه روزی سبا زعفرانیه 22709990 تهران،خیابان ولیعصر، نبش زعفرانیه، نبش ساختمان پزشکان
ستارخان داروخانه شبانه روزی ابن یمین 66515384-66505384 تهران، خیابان ستارخان، سروش یکم، (یکم دریان نو)، پلاک 24
خیابان جلال آل احمد داروخانه شبانه روزی جلال آل احمد 88283782 تهران، خیابان جلال آل احمد، بین پل گیشا و پل آزمایش
خیابان جوادیه داروخانه شبانه روزی میثاق 55653624 تهران، خیابان جوادیه، خیابان صالح نیا، نبش ده متری اول
خیابان توانیر داروخانه شبانه روزی قلب تهران 88776909 تهران، خیابان ولیعصر، خیابان توانیر، بالاتر از بیمارستان دی نبش میدان نظامی گنجوی
بلوار آیت الله کاشانی داروخانه شبانه روزی بیدار 44096268 تهران، خیابان آیت الله کاشانی، نرسیده به تقاطع جنت آباد 
پل مدیریت داروخانه شبانه روزی ستاره 88691307-88691308 تهران، انتهای پل مدیریت، چهارراه مسجد قدس، جنب پارک
خیابان میرزای شیرازی داروخانه شبانه روزی و مرکز دارویی ایثار 88340980 تهران، میدان هفت تیر،نرسیده به پل کریم خان، خیابان میرزای شیرازی، نبش کوچه هفتم 
پونک داروخانه شبانه روزی جهان درمان 44405804 تهران، پونک، خیابان میرزابابایی، نرسیده به سردار جنگل
خیابان امام خمینی داروخانه شبانه روزی دکتر کوخابی 66378673 تهران، خیابان امام خمینی، جنب خیابان رودکی
خیابان انبار نفت داروخانه شبانه روزی شلمچه 55659006 تهران، خیابان هلال احمر، نبش خیابان انبار نفت
خیابان پاسداران داروخانه شبانه روزی تک 22853515 تهران، خیابان پاسداران، خیابان بوستان دوم (اخوان)، خیابان گیلان، نبش خیابان موحد 2
خیابان بهشتی داروخانه شبانه روزی عباس آباد 88506517 تهران، خیابان بهشتی بعد از تقاطع سرافراز، پلاک 382/1
خیابان جوادیه داروخانه شبانه روزی امیدنو 55664445 تهران، بزرگراه نواب، بین ده متری و بیست متری جوادیه، خیابان نوری (سکوی نظامی)، بعد از تقاطع معصومی
میدان ونک داروخانه شبانه روزی قانون 88779360 تهران، میدان ونک، ضلع جنوب شرقی 
خیابان پاسداران داروخانه شبانه روزی پاسداران 22588545 تهران، خیابان پاسداران، نبش بوستان هفتم 
بلوار آفریقا داروخانه شبانه روزی آفریقا 22041414 تهران، بلوار آفریقا، نرسیده به بزرگراه مدرس، روبروی پاساژ الهیه، ساختمان پزشکان ابن سینا طبقه همکف
خیابان نارمک داروخانه شبانه روزی آیت (دکتر شیروانی) 77943178 تهران، نارمک، خیابان شهید آیت، میدان هفت حوض (نبوت)
خیابان تهرانپارس داروخانه شبانه روزی ولیعصر 77861551 تهران، تهرانپارس، پایین تر از فلکه دوم،‌ پلاک 112
خیابان شمس آباد داروخانه شبانه روزی امید 22514777 تهران، شمس آباد شمالی، خیابان استاد حسن بنا، میدان ملت
خیابان هنگامداروخانه شبانه روزی الغدیر 77137750 تهران، میدان رسالت، خیابان هنگام، میدان الغدیر
خیابان ستارخان داروخانه شبانه روزی دکتر مهراندیش 66927073 تهران، میدان توحید، ابتدای خیابان ستارخان، جنب بانک مسکن، پلاک 23
خیابان فدائیان اسلام داروخانه شبانه روزی دکتر بهروزی 55902211-55900403 تهران، شهر ری، خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به میدان شاه عبدالعظیم، ابتدای خیابان شهید قدمی (روشن)، پلاک 20
خیابان شهران داروخانه شبانه روزی شهران  44332329-44332330 تهران، شهران، بلوار شهران، نرسیده به تقاطع خیابان نیروگاه 
خیابان دولت داروخانه شبانه روزی تابش 22576010 تهران، خیابان دولت، تقاطع پاسداران 
خیابان شریعتی داروخانه شبانه روزی طالقانی 22230588-22213635 تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، جن درمانگاه طالقانی