قرص مکیدنی لیکوفار گل دارو 30 عددی

ناموجود

55,500 تومان




ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان
ارسال از طریق پستهر روز 8 صبح سفارشات تحویل پست میشوند
خرید محصول قرص مکیدنی لیکوفار گل دارو 30 عددی
شناسه محصول: Goldaru_Tab_7

ناموجود

توضیحات

 

  • قرص مکیدنی لیکوفار، محصول شرکت گل دارو کشور ایران است.
  • قرص مکیدنی لیکوفار گل دارو، حاوی عصاره خشک ریشه شیرین بیان و اسانس اکالیپتوس و تنتور کاپسیکوم (میوه فلفل قرمز) است.
  • ترکیبات موجود در این محصول؛ ضد التهاب و خلط آور و ضدسرفه است.
  • قرص مکیدنی لیکوفار گل دارو دارای بسته بندی 30 عددی است.

 

قرص مکیدنی لیکوفار گل دارو

  • ضدالتهاب مخاط دهان و گلو
  • ضدسرفه
  • خلط آور
  • رفع گرفتگی صدا
  • تسکین علائم سرماخوردگی
  • اثرات ضدباکتری و ضد ویروس

 

قرص مکیدنی لیکوفار گل دارو

 

قرص مکیدنی لیکوفار گل دارو

شیرین بیان

در شیرین بیان انواع گوناگونی از موادمغذی مفید و «فلاونوئیدها» وجود دارد. شیرین بیان منبع خوبی از ویتامین B1 (تیامین)، B2 (ریبوفلاوین)، B3 (نیاسین)، B5 (اسید پانتوتنیک) و ویتامین E (توکوفرول) است. شیرین بیان از موادمعدنی‌ای مانند فسفر، کلسیم، کولین، آهن، منیزیم، پتاسیم، سلنیوم، سیلیکون و روی نیز برخوردار است. شیرین بیان مخزنی از مواد مغذی گیاهی شامل «بتاکاروتن»، «گلیسیریزین»، «گلابریدین» (glabridin)، «ازوئگوئتیدین» (isoliquiritigenin)، «تیمول»، «فنول»، «اسید فرولیک» و «کورستین» است.

درمان آفت یا زخم‌های دهانی؛ مطالعات نشان داده است که درمان آفت با عصاره‌ی شیرین بیان منجر به بهبود قابل‌ توجهی در درد و التهاب در افراد شده است. مواد مفید موجود در شیرین بیان به تسریع بهبود این زخم‌ها کمک می‌کند و در تحریک مکانیسم دفاعی بدن مؤثر هستند.

حفاظت از کبد؛ مطالعات انجام شده نتایج امیدبخشی را درمورد خواص شیرین بیان در حفاظت از کبد نشان داده است. شیرین بیان حاوی «گلیسیریزین» است که با کاهش میزان سمّیت در درمان بیماری های کبد مؤثر است.

درمان اختلالات معده؛ از ریشه‌ی شیرین بیان برای تسکین مشکلات گوارشی استفاده می‌شود. عصاره‌ی ریشه‌ی شیرین بیان در موارد مسمومیت غذایی، زخم معده و سوزش سردل می‌تواند بهبود پوشش داخلی معده را تسریع کند

مطالعه‌ای نشان داده است که «اسید گلیسیریزیک» می‌تواند باکتری سمّی «هلیکوباکترپیلوری» (H. pylori) را مهار کند و مانع از رشد آن در روده شود.

کاهش استرس؛ شیرین بیان می‌تواند به غدد فوق‌کلیوی کمی استراحت بدهد. عصاره‌ی ریشه‌ی شیرین بیان غدد فوق کلیوی را تحریک می‌کند و موجب می‌شود که میزان هورمون کورتیزول در بدن در سطح سالمی قرار داشته باشد.

درمان رماتیسم مفاصل؛ عصاره‌ی شیرین بیان دارای خواص مفید برای درمان التهاب است و اثرگذاری آن در درمان رماتیسم مفاصل ثابت شده است.

برطرف‌کردن علائم یائسگی و سندروم پیش از قاعدگی؛ سرشار از «ایزوفلاون‌»هاست که به حفظ تعادل استروژن و پروژسترون در بدن کمک می‌کنند. مطالعات نتایج مثبتی را درمورد اثربخشی شیرین بیان در کاهش گرگرفتگی های شبانه و بهبود سلامت جسمی و روانی زنان یائسه نشان داده است. شیرین بیان حاوی «فیتواستروژن» است و به افزایش سطح هورمون پروژسترون در بدن کمک می‌کند و در تسکین گرفتگی‌ها و ناراحتی‌های معمول درطول دوران قاعدگی مؤثر است.

پیشگیری از سرطان؛ شیرین بیان دارای اثرات پیشگیری شیمیایی است و در درمان انواع مختلف سرطان مؤثر است.

کمک به درمان سندروم خستگی مزمن؛ «اسید گلیسیریزیک» موجود در شیرین بیان در افزایش سطح انرژی و کاهش علائم سندروم خستگی مزمن و «فیبرومیالژی» (fibromyalgia، یک سندرم درد اسکلتی-عضلانی مزمن) مؤثر است.

تقویت سیستم ایمنی بدن؛ شیرین بیان موجب بهبود مکانیسم دفاعی بدن می‌شود. این گیاه در بالابردن سطح «اینترفرون» (interferon) نیز مؤثر است.

درمان بیماری سل؛ مطالعات نشان داده است که شیرین بیان در درمان بیماری سل ریوی مؤثر است و به کاهش طول دوره‌ی درمان آن نیز کمک می‌کند.

درمان عفونت‌ها؛ شیرین بیان حاوی «اسید گلیسیریزیک» است که در درمان انواع عفونت‌های ویروسی، قارچی و باکتریایی مؤثر است.

برطرف‌کردن اختلالات تنفسی و تمیزکردن سیستم تنفسی؛ مصرف شیرین بیان برای درمان مشکلات تنفسی توصیه شده است.

کمک به سم‌زدایی بدن؛ شیرین بیان دارای ویژگی‌های ملین است و در سم‌زدایی روده‌ی بزرگ و خون مؤثر است.

مراقبت از پوست؛ شیرین بیان التیام‌دهنده‌ی بسیار خوبی برای پوست است و در درمان بیماری های پوستی مانند اگزما، بیماری پای ورزشکاران (athlete’s foot، عفونت مسری قارچی پوست پا) و «پسوریازیس» مفید است.

درمان هپاتیت؛ شیرین بیان در درمان ویروس هپاتیت B مزمن نیز مؤثر است.

مراقبت از موها؛ شیرین بیان با کاهش ترشح چربی و جلوگیری از ایجاد شوره‌ی سر در حفظ موهای سالم مؤثر است. شیرین بیان به مهار افزایش هورمون «دی‌‌هیدروتستوسترون» کمک و رشد موها را تحریک می‌کند.

کاهش افسردگی؛ در مطالعات شواهدی به دست آمده است که نشان می‌دهد ترکیبات شیرین بیان در مقابله با افسردگیِ قبل و بعد از یائسگی در زنان مؤثر است. شیرین بیان دارای موادمعدنی ضروری مانند منیزیم، کلسیم و بتاکاروتن و همچنین فلاونوئیدهای مفیدی است که به مقابله با افسردگی کمک می‌کنند.

کمک به سلامت دهان و دندان؛ عصاره‌ی شیرین بیان در جلوگیری و درمان پوسیدگی دندان و ورم و التهاب لثه مؤثر است.

رفع اختلالات عصبی، شیرین بیان در درمان اختلالات عصبی مانند فلج بل (Bell’s palsy، بیماری‌ای که در آن عضلات صورت به‌صورت ناگهانی و موقتی فلج می‌شوند) و بیماری لایم مؤثر است.

افزایش سلامت قلب و عروق؛ ویژگی‌های آنتی‌اکسیدانی عصاره‌ی شیرین بیان در جلوگیری از استرس قلبی‌-عروقی در بیماران دیابتی مؤثر است.

جلوگیری از نفروپاتی دیابتی؛ مطالعات نشان داده است که شیرین بیان بوداده، در درمان «نفروپاتی» دیابتی مؤثر است.

اکالیپتوس

روغن اکالیپتوس حاوی یک ترکیب شیمیایی به‌نام «اوکالیپتول» است.

برگ اکالیپتوس حاوی فلاوونوئیدها و تانن‌هاست. فلاونوئیدها آنتی اکسیدان های گیاهی هستند و تانن‌ها نیز ترکیباتی هستند که به کاهش التهابات کمک می‌کنند.

خاصیت ضد میکروبی اکالیپتوس؛ پژوهشگران شواهدی یافتند که نشان می‌دهد اکالیپتوس می‌تواند خاصیت ضدمیکروبی داشته باشد. آنها نتیجه گرفتند که استفاده از یک گونه از روغن اکالیپتوس همراه با برخی آنتی‌بیوتیک‌های رایج می‌تواند به پیشرفت استراتژی‌های درمانی جدید برای برخی از عفونت‌ها منجر بشود.

سرماخوردگی و مشکلات تنفسی؛ اکالیپتوس در بسیاری از محصولات درمان سرماخوردگی وجود دارد و می‌تواند به کاهش علائم ناشی از آن مانند سرفه‌کردن کمک بکند.

اکالیپتوس و سلامت دندان؛ اکالیپتوس با مبارزه با باکتری‌های عامل پوسیدگی دندان و پیوره (بیماری‌ بافت‌های اطراف دندان) می‌تواند در سلامت دندان نقش مهمی داشته باشد.

عفونت‌های قارچی و زخم‌های پوستی؛ مرکز پزشکی دانشگاه مریلند نقش اکالیپتوس در درمان‌های سنتی عفونت های قارچی و زخم‌های پوستی را به‌طور کامل توضیح می‌دهد و آن را ماده‌ای مؤثر در این راه می‌داند.

خاصیت ضدالتهابی؛ اکالیپتوس یک مادهٔ ضدالتهاب قوی است اکالیپتوس اغلب برای افرادی که از آسم، التهاب مفصل و کشیدگی عضلات رنج می‌برند، توصیه می‌شود. مصرف اکالیپتوس می‌تواند به بهبود دردها کمک بکند.

خاصیت آرامش‌بخش؛ اکالیپتوس به‌طور خاص برای کسانی که دچار استرس مزمن هستند، توصیه می‌شود. می تواند در کاهش هورمون‌های خطرناک استرس و کاهش فشار روانی موثر باشد.

دافع حشرات؛ اکالیپتوس روشی مؤثر برای دفع حشرات و نابودی آنهاست.

خاصیت تسکین درد؛ عصارهٔ اکالیپتوس می‌تواند به تسکین درد کمک بکند و مطالعات نیز نشان دادند که روغن‌ آن ممکن است خاصیت ضددرد داشته باشد.

تحریک دستگاه ایمنی؛ روغن اوکالیپتوس می‌تواند واکنش‌های دستگاه ایمنی را تحریک بکند.

گرفتگی بینی؛ زخم‌ها و سوختگی‌ها؛ تبخال که این امر به‌خاطر خاصیت ضدالتهاب اکالیپتوس است؛ بیماری‌های مثانه؛ دیابت که اکالیپتوس با کاهش قند خون می‌تواند به بهبود آن کمک بکند؛ تب؛

کنترل دیابت؛ پیشگیری و بهبود دیابت از خواص اکالیپتوس است.

قرص مکیدنی لیکوفار گل دارو، را میتوانید از دیجی دارو، داروخانه اینترنتی دکتر قاسمی تهیه نمایید و همواره میتوانید از مشاوره رایگان دیجی دارو بهره ببرید. 

 

مشخصات

مشخصات

ویژگی محصول

تعداد

کشور سازنده

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!