کرم پمپی ب کمپلکس پوست نرمال کامان 400 میلی لیتری

12
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان
ارسال از طریق پستهر روز 8 صبح سفارشات تحویل پست میشوند
خرید محصول کرم پمپی ب کمپلکس پوست نرمال کامان 400 میلی لیتری

قیمت: 240,000 تومان 211,000 تومان

معرفی کوتاه

کرم پمپی ب کمپلکس پوست نرمال کامان 400 میلی لیتری

تاریخ انقضا: 1405/10

توضیحات

]

  • کرم پمپی ب کمپلکس پوست نرمال کامان، محصول شرکت بازرگانی سیلانه سبز، تحت لیسانس کشور سوئیس است.
  • کرم پمپی ب کمپلکس پوست نرمال کامان، حاوی عصاره پشن بری، عصاره بلک بری و روغن بادام شیرین و روغن زیتون و روغن آرگان و … است.
  • ترکیبات موجود در کرم پمپی ب کمپلکس پوست نرمال کامان؛ آبرسان مرطوب کننده و نرم شدن پوست‌های نرمال و حساس می‌شود.
  • کرم پمپی ب کمپلکس پوست نرمال کامان دارای بسته بندی 400 میلی لیتری است.

کرم پمپی ب کمپلکس پوست نرمال کامان

اسید استئاریک، ستیل الکل، پروپلین گلایکول، گلیسیرین، لائورت 23 ، ستئارت20، عصاره الوئه ورا، دکسپانتنول، PEG7، گلیسیرن کوکوات، نیاسینامید ، گلیسیرین لائورات، شی باتر، پلی گلیسیرین 3 دی ایزو استئارات، عصاره بلک بری، عصاره پشن بری، روغن بادام شیرین، روغن زیتون، روغن آرگان، آب دی یونیزه، توکوفریل استات (ویتامینE )، دی فنوکسی اتانول، سوربیک اسید، کاپریلیل گلایکول، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی.

کرم پمپی ب کمپلکس پوست نرمال کامان

عصاره آلوئه ورا

حاوی ترکیبات مهمی مثل اسیدهای آلی (AHA)، ساکاریدها، سالیسیلات‌ها، استرول‌ها، اسیدهای آمینه، آنزیم‌های گلیکوپروتئینه، پلی ساکارید، لکتین و مواد معدنی فراوان است که با نفوذ سریع به عمق پوست می توانند آب را به لایه های زیرین حمل کنند.

دارای خواص ترمیم کننده و ضد التهاب فوق العاده آن نیز موجب شده است تا از دیرباز برای التیام و بهبود پوست‌های آسیب دیده، حفظ استحکام ساختار پوست، حفظ لطافت و شادابی سطح پوست مورد استفاده قرار می‌گرفته.

تسریع روند بهبودی در زخم ها و التهاب‌های پوستی (انواع آکنه‌ها و …) و درمان انواع سوختگی‌ها (آفتاب سوختگی، سوختگی‌های سطحی و ….) از دیگر خواص عصاره آلوئه‌ورا است.

در روند درمان خشکی پوست و اگزما و پسوریازیس نیز مفید است. پس عصاره آلوئه‌ورا هم برای پوست‌های خشک و هم برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه مفید است.

ویتامین ب5 (Vitamin B5)

فرم های مختلفی از ویتامین B5 (دکسپانتنول، Panthenol ،pantothenol و …) به صورت موضعی برای درمان انواع زخم ها، کبودی، جای زخم، سوختگی ها و درماتوزا وجود دارد.

این ویتامین همچنین در بسیاری از فرآورده های آرایشی به عنوان رطوبت رسان، محافظ کننده از پوست، ضد پیری و بهبود ظاهر و شادابی پوست وجود دارد.

گفته می شود ویتامین B5 با افزایش ساخت لیپید باعث بهبود زخم می شود. همچنین این ویتامین با بازسازی اپیدرم و تکثیر فیبروبلاست، سرعت ترمیم زخم را افزایش دهد.

از دکسپانتنول که از ویتامین ب5 ساخته‌شده است، بر روی پوست برای بهبود خارش، بهبود التهاب‌های خفیف و سایر بیماری‌های پوستی، نیش حشرات، بثورات پوستی و آکنه استفاده می‌شود.

همچنین از این فرم پانتوتنیک اسید برای جلوگیری و درمان واکنش‌های پوستی به پرتودرمانی موضعی استفاده می‌شود.

عصاره بلک بری

بلک بری سرشار از مواد مغذی مانند منگنز، فیبر و ویتامین های C و K است. همچنین حاوی تانن ها، آنتوسیانین ها و مواد مغذی مشابه است.

آنتی اکسیدان بالقوه؛ بلک بری حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان قدرتمند است که از بدن به چندین روش محافظت می کند. مؤلفه هایی مانند اسیدهای فنولیک، فلاونوئیدها، و فلاونول ها، به ویژه آنتوسیانوزیدها، در بلک بری در برابر مولکول های مضر اکسیداتیو وجود دارند و عملکرد آنها را خنثی می کنند.

ویتامین E موجود در بلک بری با حفظ سلامت چربی‌های پوست، از چین و چروک پوست جلوگیری می کند. به غیر از محافظت از پوست در برابر آسیب اکسیداتیو، ویتامین C موجود در بلک بری، همچنین وظیفه تشکیل و تقویت ساختار کلاژن را دارد که اساس بافت پیوندی است و در نتیجه در تقویت و سفت شدن پوست کمک می کند.

باعث ساخته شدن رشته های کلاژن و الاستین در پوست شده و مکانیزم‌های طبیعی ترمیم و نوسازی پوست را فعال می‌سازد. همچنین از تخریب رشته‌های کلاژن و الاستین جلوگیری می‌نماید .

روغن بادام شیرین

بادام سرشار از چربی‌های مفید، فیبر، فیتوکمیکال‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. حدود نیمی از وزن بادام خشک روغن است.

روغن بادام قرن‌هاست که برای نرمی پوست و بهبود زخم‌ها و بریدگی‌های سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در هند و چین باستان برای درمان مشکلات پوستی مثل اگزما و پسوزیازیس از آن استفاده می‌کردند. اما روغن بادام علاوه بر نرم کردن پوست توانایی بهبود و همسان کردن رنگ پوست را هم دارد.

این روغن یک امولوسیون فوق‌العاده است که به آب‌رسانی پوست کمک می‌کند و رطوبت از دست رفته را به آن برمی‌گرداند.

به علت وجود ویتامین A و خواص آنتی‌باکتریال این روغن توانایی درمان آکنه و جوش را هم دارد. حجم بالای ویتامین E موجود در آن به درمان آفتاب‌ سوختگی کمک می‌کند، علائم پیری را کاهش می‌دهد و جای زخم را کم‌رنگ می‌کند.

عصاره برگ زیتون

ترکیبی ارزشمند از فلاوونوئیدها و اولئویوروپین در عصاره برگ زیتون می باشد که اثرات ضد میکروبی، آنتی اکسیدان و جذب رادیکال های آزاد دارد. تحقیقات بالینی متعددی این خواص را در برگ زیتون نشان داده اند و بسیاری از محققین علت بقای طولانی مدت این گیاه را به وجود همین ترکیبات نسبت می دهند.

این ترکیب همچنین موجب افزایش حفظ رطوبت پوست و بالا بردن قابلیت ارتجاعی پوست می شود. کمک به تسریع سریع زخم‌ها میکند. در بهبود آفتاب سوختگی نقش دارد.

روغن آرگان (Argan Oil)

روغن آرگان، به طور طبیعی از هسته میوه درخت آرگان استخراج می‌شود. این روغن، سرشار از انواع ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌‌ها است.

روغن آرگان اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد؛ کاهش علائم پیری پوست؛ پوست را مرطوب می‌کند.

تسریع بهبود زخم؛ بعضی مطالعات انسانی نشان می‌دهد روغن آرگان چه به صورت خوراکی مصرف شود یا اینکه مستقیماً روی پوست استفاده شود، در افزایش الاستیسیته و آب رسانی پوست موثر است.

پیشگیری و درمان ترک‌های پوستی؛ این روغن از قدیم الایام برای درمان و پیشگیری از ترک‌های پوستی استفاده شده است. هر چند در این زمینه هنوز مدارک اثبات شده وجود ندارد.

به هرحال طی مطالعات گوناگون اثر این روغن بر کاهش التهاب پوست ثابت شده است و این شاید دلیلی بر استفاده مردم از این روغن برای درمان استرچ مارک و انواع ترک‌های پوستی باشد.

خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی روغن آرگان برای پوست، بتواند قرمزی و تحریک ناشی از آکنه را تسکین دهد.

این روغن را می‌توانید روی ریشه یا ساقه موهای آسیب دیده و خشک بزنید تا آبرسانی شده، شکنندگی آن کاهش یافته و کمتر وز شود.

کمک به درمان مشکلات پوستی؛ روغن آرگان خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد که هر دو به کاهش علایم التهابی مختلف پوستی مانند پسوریازیس و روزاسه کمک می‌کند.

عفونت پوستی را بهبود می‌بخشد؛ روغن آرگان خاصیت ضد باکتریایی و قارچی دارد و برای کمک به درمان و جلوگیری از عفونت‌های باکتریایی و قارچی پوست مفید است.

کرم پمپی ب کمپلکس پوست نرمال کامان، را میتوانید از دیجی دارو، داروخانه اینترنتی دکتر قاسمی تهیه نمایید و همواره میتوانید از مشاوره رایگان دیجی دارو بهره ببرید

مشخصات

مشخصات

وزن 0.4 گرم
نوع محصول

سن مصرف کننده

محل مصرف

نوع پوست

سایز

نوع بسته بندی

کشور سازنده

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!