شامپو موهای خشک و آسیب دیده بدون سولفات بیز 300 گرمی

ناموجود

75,500 تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان
ارسال از طریق پستهر روز 8 صبح سفارشات تحویل پست میشوند
خرید محصول شامپو موهای خشک و آسیب دیده بدون سولفات بیز 300 گرمی
شناسه محصول: DrBiz_Shampoo_6

ناموجود

توضیحات

 شامپو فری سولفات دکتر بیز محصولی برای جلوگیری از خشک شدن مو و همچنین کمک به ترمیم بافت موهای که در اثر از دست دادن چربی طبیعی آسیب دیده‌‌اند، تهیه شده است. سولفات نوعی ماده شیمیایی است که با خواص جذب چربی و ایجاد کف فراوان از سال‌ها پیش در لوازم شوینده و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شامپوهای حاوی سولفات، علاوه بر از بین بردن چربی حاصل از آلودگی‌های محیطی، با جذب چربی‌های مفید و طبیعی پوست سر و مو، منجر به خشکی و آسیب به بافت طبیعی‌شان می‌شوند.

  بنابراین استفاده بیش از حد از فرآورده‌های حاوی سولفات، با دفع چربی‌های طبیعی، پوست سر و مو را در معرض تحریک و از دست دادن سلامت و کیفیت می‌کنند. امروزه مححقان سعی می‌کنند محصولاتی را تولید کنند که علاوه بر ایجاد کف مناسب، آسیب‌های حاصل از سولفات موجود در مواد شوینده را حذف کنند. شامپو فری سولفات دکتر بیز محصولی است که می‌تواند ضمن انجام شستشو، باعث حفظ چربی‌های طبیعی بر روی مو و پوست سر شده و از این رو سلامت آن‌ها را حفظ می‌کند.

 شامپو فری سولفات با حفظ چربی طبیعی از تحریک و ایجاد التهاب پیشگیری نموده و بهترین انتخاب برای افرادی است که دارای مو و پوست حساسی هستند. همچنین برای انواع مو قابل استفاده است. بدون سولفات بودن آن برای محیط زیست نیز مفید می‌باشد. امروزه در دنیا تلاش برای حذف سولفات از مواد شوینده و بهداشتی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. هم برای کاهش حساسیت‌های پوستی و هم بابت اهداف زیست محیطی، بهتر است از شوینده‌های بدون سولفات استفاده نمائیم.

حذف سولفات از شامپو باعث می‌شود کف کمتری ایجاد شود. بنابراین امکان دارد استفاده از آن در ابتدا کمی متفاوت با تجربه‌های قبلی ما باشد. با این حال در صورتی که از شامپو فری سولفات به شکل صحیح استفاده کنیم، اثربخشی آن در تمیز کردن موها به اندازه شامپوهای حاوی سولفات خواهد بود؛ ضمن اینکه با هیچ‌گونه عوارض کوتاه مدت و بلند مدتی نیز مواجه نخواهیم شد.


طریقه مصرف شامپو بدون سولفات بیز موهای خشک و آسیب دیده بیز :

موها را خیس کرده مقداری از شامپو را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بر روی موها ماساژ داده سپس آبکشی نمایید.
مشخصات

مشخصات

نوع محصول

محل مصرف

نوع مو

,

سایز

ویژگی محصول

نوع بسته بندی

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!