بالم لب آلوئه ورا کامان 4.8 گرمی

13
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان
ارسال از طریق پستهر روز 8 صبح سفارشات تحویل پست میشوند
خرید محصول بالم لب آلوئه ورا کامان 4.8 گرمی

قیمت: 135,000 تومان 118,000 تومان

معرفی کوتاه

بالم لب آلوئه ورا کامان 4.8 گرمی

تاریخ انقضا: 1405/07

توضیحات

 

  • بالم لب آلوئه ورا کامان، محصول شرکت سیلانه سبز و تحت لیسانس کشور سوئیس است.
  • بالم لب آلوئه ورا کامان، حاوی ویتامین آ (Vitamin A) و ویتامین ای (Vitamin E) و روغن آرگان و شی باتر و … است.
  • ترکیبات موجود در بالم لب آلوئه ورا کامان ترمیم کننده بافت لب و نرم کننده و براق کننده و مرطوب کننده لب هستند. 
  • این محصول دارای شاین و اسانس آلوئه ورا است.
  • بالم لب آلوئه ورا کامان دارای بسته بندی  3.5 گرمی است.

 

بالم لب آلوئه ورا کامان

  • ترمیم کننده بافت لب
  • نرم کننده لب
  • براق کننده لب
  • مرطوب کننده لب
  • برطرف کننده خشکی و ترک لب
  • حاوی فیلتر UV
  • حاوی ویتامین ها و روغن های مفید برای لب
  • شیرین
  • مقاوم در برابر آب
  • ماندگاری 16 ساعت

بالم لب آلوئه ورا کامان

  • افرادی که لب های خشک دارند
  • افرادی  که مدت طولانی در معرض آفتاب هستند.
  • کسانی که لب هایی سالم و شاداب و براق میخواهند.
  • افرادی که میخواهند لب هایشان مرطوب باشد.
  • کسانی که لب هایشان ترک خورده است.

 

بالم لب آلوئه ورا کامان

بوتیل استئاریک، روغن کرچک، سرزسن، موم زنبور عسل، تیتانیوم دی اکسید، پارافین مایع، موم کارنوبا، ستیل الکل، بوتیلید هیدروکسی آنیزول، ویتامینA، ویتامینE، روغن آرگان، شی باتر، لانولین، آلوئه ورا، نگهدارنده.

بالم لب آلوئه ورا کامان

روغن آرگان (Argan Oil)

روغن آرگان، به طور طبیعی از هسته میوه درخت آرگان استخراج می‌شود. این روغن، سرشار از انواع ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌‌ها است.

روغن آرگان اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد؛ کاهش علائم پیری پوست؛ پوست را مرطوب می‌کند.

تسریع بهبود زخم؛ بعضی مطالعات انسانی نشان می‌دهد روغن آرگان چه به صورت خوراکی مصرف شود یا اینکه مستقیماً روی پوست استفاده شود، در افزایش الاستیسیته و آب رسانی پوست موثر است.

پیشگیری و درمان ترک‌های پوستی؛ این روغن از قدیم الایام برای درمان و پیشگیری از ترک‌های پوستی استفاده شده است. هر چند در این زمینه هنوز مدارک اثبات شده وجود ندارد.

به هرحال طی مطالعات گوناگون اثر این روغن بر کاهش التهاب پوست ثابت شده است و این شاید دلیلی بر استفاده مردم از این روغن برای درمان استرچ مارک و انواع ترک‌های پوستی باشد.

خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی روغن آرگان برای پوست، بتواند قرمزی و تحریک ناشی از آکنه را تسکین دهد.

این روغن را می‌توانید روی ریشه یا ساقه موهای آسیب دیده و خشک بزنید تا آبرسانی شده، شکنندگی آن کاهش یافته و کمتر وز شود.

کمک به درمان مشکلات پوستی؛ روغن آرگان خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد که هر دو به کاهش علایم التهابی مختلف پوستی مانند پسوریازیس و روزاسه کمک می‌کند.

عفونت پوستی را بهبود می‌بخشد؛ روغن آرگان خاصیت ضد باکتریایی و قارچی دارد و برای کمک به درمان و جلوگیری از عفونت‌های باکتریایی و قارچی پوست مفید است.

شی باتر

شی‌باتر نوعی چربی است که از دانه درخت شی‌ استخراج می‌شود. این ماده در دمای اتاق حالت جامد و رنگی سفید یا مایل به کرم دارد. شی‌باتر برخلاف اکثر محصولات هم رده خود شامل پروتئین‌های آلرژی‌زا نیست. این محصول فاقد مواد شیمیایی بوده و تقریبا برای هر نوع پوستی مناسب است.

مرطوب کننده؛ از آن معمولاً برای مرطوب‌کنندگی برروی پوست استفاده می‌شود. که به‌دلیل وجود اسیدهای چرب، مانند لینولئیک، اولئیک، استئاریک و پالمیتیک اسید است. این خواص باعث استحکام پوست و مقاومت در برابر خشکی می‌شود.

پوست را چرب نمی‌کند؛این کرم حاوی مقادیر زیادی اسید لینولئیک و اولئیک می‌باشد. ترکیب این دو اسید‌ باعث بالا رفتن توانایی برای جذب کامل در پوست و در نتیجه چرب نشدن پوست می‌شود.

ضد التهاب؛ شی باتر سیتوکین‌ها و سایر سلول‌های التهابی را مورد هدف قرار داده و تولیدات التهابی آن‌ها را کاهش می‌دهد. این خاصیت، التهاب ناشی از عوامل محیطی مانند هوای خشک را نیز به حداقل می‌رساند.

آنتی‌اکسیدان؛ از مزایای شی‌باتر وجود مقادیر قابل توجهی ویتامین A و E است. این ویتامین‌ها باعث به‌وجود آمدن آنتی‌اکسیدان‌ها می‌شوند که خاصیت ضد پیری دارند. آن‌ها سلول‌های پوست را در برابر رادیکال‌های آزاد، پیری زودرس و لکه دار شدن محافظت می‌کنند.

خاصیت ضد‌باکتریایی؛ یک تحقیق انجام شده در سال ۲۰۱۲ نشان می‌دهد که عصاره پوست درخت شی‌ منجر به کاهش فعالیت ضد‌میکروبی در حیوانات می‌شود. اما ممکن است فواید ضد باکتریایی در این ماده برای انسان هم موثر باشد. اگرچه برای اثبات این موضوع تحقیقات بیشتری لازم است.

ضد جوش؛همانطور که گفته شد شی‌باتر دارای اسیدهای چرب مختلفی می‌باشد که باعث تعادل طبیعی در پوست شده و از جوش‌زدن و التهاب پوست جلوگیری می‌کند.

کمک به افزایش تولید کلاژن و کاهش چین و چروک؛ از مزایای شی‌باتر وجود ماده تریپن در این ترکیب طبیعی است که مانع تخریب کلاژن و باعث تولید فیبرکلاژن می‌شود. که در نهایت باعث از بین رفتن آثار جراحت در پوست می‌شود.

خاصیت ضد‌آفتاب؛نمی‌توان از شی‌باتر به ‌تنهایی به ‌عنوان یک کرم ضد‌آفتاب استفاده کرد. اما استفاده از آن تا حدودی پوست را در برابر اشعه آفتاب محافظت می‌کند.

کاهش التهاب نیش حشرات؛ استفاده از این کرم تاثیر خوبی بر روی نیش حشرات داشته و به‌طور سنتی برای درمان نیش زنبور و دیگر حشرات کاربرد دارد.

کمک به درمان زخم؛ مزایای شی‌باتر به کاهش التهاب و بازسازی بافت‌ها نیز کمک کرده و اسیدهای چرب موجود در کرم در طول روند بهبودی از زخم در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کنند.

ویتامین آ (Vitamin A)

پوست قادر به جذب ویتامین A به صورت موضعی است و آن را به صورت رتینوئیل تبدیل می کند رتینول باعث تولید سلول های جدید پوست می شود که بدون آن، پوست بیش از حد خشک می شود.

آکنه؛ رتینوئیدهای موضعی از طریق نسخه و یا بدون نسخه در دسترس هستند. رتینوئیدها برای درمان و کنترل آکنه موثرند.

رتینوئیدها دارای خواص ضد التهابی هستند. آنها همچنین به تنظیم غلظت سلول های پوستی کمک می کنند و موجب کاهش ظهور منافذ پوستی می شود.

رتینوئیدهای موضعی باعث تحریک تولید کلاژن شده و در کاهش خطوط و چین و چروکها موثر می باشند. آنها همچنین می توانند سرعت روند پیری پوست با افزایش سن را کاهش دهند.

ویتامین آ می تواند باعث حفظ رطوبت و همچنین آب رسانی سطح پوست گردد و رطوبت موجود در سطح پوست را به خوبی حفظ کند.

به همین منظور می توان در فصل های بسیار گرم و یا بسیار سرد سال از پماد ویتامین آ جهت جلوگیری از خشکی پوست و همچنین ترک خوردن لب ها و سرمازدگی استفاده نمود.

همچنین می توان برای بهبود و ترمیم پوست های ترک خورده و خشک از این کرم استفاده کرد و باعث نرمی پوست شد.

ویتامین ای (Vitamin E)

ویتامین E فواید زیادی برای پوست دارد، مانند، کاهش آثار پیری، کمک به آسیب ناشی از نور خورشید، کاهش اگزما و کنترل پسوریازیس.

ویتامین E، یک آنتی‌اکسیدان قوی است که از آسیب پوستی ناشی از آفتاب، جلوگیری می‌کند.

رادیکال‌های آزاد ناشی از نور خورشید، می‌توانند موجب شکسته شدن کلاژن و الاستین موجود در پوست شوند، که می‌تواند موجب شروع علائم پیری مانند خطوط کوچک و کم‌عمق و چین و چروک پوستی شود. چون ویتامین E خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد، می‌تواند به مبارزه با علائم آسیب خورشیدی کمک کند

تسکین اگزما؛ یک مطالعه کوچک در سال 2015 نشان داد، ویتامین ای می‌تواند علائم ناشی از اگزما را کاهش دهد.

کمک به کنترل پسوریازیس، مطالعات نشان داده‌اند که احتمالاً ویتامین E برای پسوریازیس کمک‌کننده خواهد بود، با این حال، این مطالعات، ویتامین E را به‌تنهایی مورد بررسی قرار نداده‌اند.

کاهش اثر کشیدگی پوست (استرچ مارک)؛ شواهد غیرقطعی وجود دارد که نشان می‌دهد ویتامین E موضعی می‌تواند به جلوگیری یا کاهش آثار کشیدگی پوست کمک کند.

جلوگیری از سرطان پوست؛ خواص آنتی‌اکسیدانی ویتامین E می‌تواند آن را در پیشگیری از سرطان پوست، اثرگذار کند. با این حال، تحقیقات در این باره ضعیف است و بهتر است همچنان مثل همیشه از ضد آفتاب به عنوان یک روش اثبات شده در پیشگیری از سرطان پوست، استفاده کنید.

عصاره آلوئه ورا

حاوی ترکیبات مهمی مثل اسیدهای آلی (AHA)، ساکاریدها، سالیسیلات‌ها، استرول‌ها، اسیدهای آمینه، آنزیم‌های گلیکوپروتئینه، پلی ساکارید، لکتین و مواد معدنی فراوان است که با نفوذ سریع به عمق پوست می توانند آب را به لایه های زیرین حمل کنند.

دارای خواص ترمیم کننده و ضد التهاب فوق العاده آن نیز موجب شده است تا از دیرباز برای التیام و بهبود پوست‌های آسیب دیده، حفظ استحکام ساختار پوست، حفظ لطافت و شادابی سطح پوست مورد استفاده قرار می‌گرفته.

تسریع روند بهبودی در زخم ها و التهاب‌های پوستی (انواع آکنه‌ها و …) و درمان انواع سوختگی‌ها (آفتاب سوختگی، سوختگی‌های سطحی و ….) از دیگر خواص عصاره آلوئه‌ورا است.

در روند درمان خشکی پوست و اگزما و پسوریازیس نیز مفید است. پس عصاره آلوئه‌ورا هم برای پوست‌های خشک و هم برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه مفید است.

بالم لب آلوئه ورا کامان، را میتوانید از دیجی دارو، داروخانه اینترنتی دکتر قاسمی تهیه نمایید و همواره میتوانید از مشاوره رایگان دیجی دارو بهره ببرید.  

 

مشخصات

مشخصات

نوع محصول

سن مصرف کننده

محل مصرف

ویژگی محصول

سایز

نوع بسته بندی

کشور سازنده

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!