ژل لوبریکانت SENSUAL عصاره جینسنگ آی پلاس 50 میلی لیتری

ناموجود

77,800 تومان 49,900 تومان


ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان
ارسال از طریق پستهر روز 8 صبح سفارشات تحویل پست میشوند
خرید محصول ژل لوبریکانت SENSUAL عصاره جینسنگ آی پلاس 50 میلی لیتری
شناسه محصول: Iplus_Gel_7

ناموجود

معرفی کوتاه

ژل لوبریکانت SENSUAL عصاره جینسنگ آی پلاس 50 میلی لیتری

تاریخ انقضا: 2026/11

توضیحات

Sensual Intimate Lubricant Gel

ژل لوبریکانت بنفش آی پلاس مدل عصاره جینسینگ، یک روان‌ کننده است که باعث تسهیل در فرآیند مقاربت شده و دردهای مقاربتی را کاهش می‌دهد. این محصول که در بین مصرف‌کنندگان با نام ژل لوبریکانت آی پلاس بنفش نیز شناخته می‌شود، به واسطه برخورداری از عصاره جینسینگ در ترکیبات خود، باعث گرم شدن محیط واژن می‌شود.

ژل لوبریکانت روان کننده آی پلاس بنفش جینسیگ حاوی ترکیبات مرطوب کننده است؛ از این رو خشکی واژن را برطرف می‌کند. این محصول همچنین تقویت کننده و ترمیم کننده پوست ناحیه واژینال است و به علت دارا بودن مواد آنتی باکتریال، مانع از ایجاد بوی نامطبوع در ناحیه تناسلی بانوان می‌شود.

مصرف ژل لوبریکانت آمیزشی حاوی عصاره جنسینگ آی پلاس در خانم‌ها، اعتماد به نفس و احساسات مثبت را جایگزین احساس ناخوشایند ناشی از خشکی واژن می‌کند.

ژل لوبریکانت آی پلاس بنفش مناسب برای استفاده بانوان و حاوی عصاره جینسینگ و ruscus است؛ از این رو، علاوه بر اینکه از قدرت مرطوب کنندگی بالایی برخوردار است، قادر است از طریق افزایش جریان خون مویرگی به رفع التهابات دستگاه تناسلی ناشی از مقاربت کمک می‌کند.

این محصول علاوه بر روان‌کنندگی و ایجاد لغزندگی در ناحیه تناسلی، گرم‌کننده این بخش نیز است و بدون ایجاد حساسیت و تغییر فلور نرمال واژن، درد و خشکی ناحیه واژن را برطرف کرده و  در ایجاد یک رابطه جنسی بدون درد و لذت‌بخش به زوجین کمک می‌کند و به مرور زمان باعث افزایش میل جنسی می‌شود.

ترکیبات موجود در این محصول علاوه بر رفع خشکی بیش از حد واژن، در تقویت و ترمیم پوست ناحیه واژینال نیز نقش دارد. افزون بر این، با داشتن مواد آنتی باکتریال، مانع از ایجاد بوی نامطبوع در ناحیه تناسلی می‌شود. ژل لوبریکانت آی پلاس بنفش به همراه کاندوم نیز قابل استفاده است.

ترکیبات ژل لوبریکانت آمیزشی حاوی عصاره جینسینگ آی پلاس

پروپیلن گلیکول، PEG-14 دایمتیکون، گلیسیرین، PEG-8، عصاره جینسینگ، عصاره Ruscus، پانتنول، آکریلات/C10-30 آلکیل اکریلات، کراس پلیمر، تری اتانول آمین، توکروفیل استات،سدیم بنزوات،پتاسیم سوربات،آب دیونیزه.

ترکیبات اصلی ژل لوبریکانت روان کننده آی پلاس بنفش جینسینگ

– عصاره جینسنگ

یکی از ترکیبات اصلی ژل لوبریکانت آی پلاس بنفش، عصاره جینسینگ است که انرژی زا بوده و به عنوان تقویت‌کننده و ترمیم‌کننده مخاط پوست محیط واژن عمل می‌کند. این ماده در رفع خشکی واژن خانم‌ها نیز نقش دارد.

– عصاره Ruscus

Ruscus یا کوله خاس یک درختچه کوچک همیشه سبز است که شاخه‌های سختی دارد. ریشه این گیاه حاوی مقادیر بالای ترکیبات ارزشمند است که می‌تواند در بهبود گردش خون در بدن مفید باشد. این ترکیب علاوه بر افزایش جریان خون مویرگی، در رفع التهابات مخاطی نیز نقش دارد. کوله خاس حاوی ترکیباتی از قبیل روسکوژنین است که با کمک به سرکوب سیگنال‌های التهابی، می‌تواند در بهبود آسیب‌های ناشی از التهاب موثر باشد. 

طریقه مصرف ژل لوبریکانت بنفش ای پلاس مدل عصاره جینسینگ

مقدار کافی از ژل لوبریکانت روان‌کننده آی پلاس بنفش جینسینگ را در هنگام نزدیکی روی محل مورد نظر بمالید و پس از پایان آمیزش، موضع را با اب ولرم به‌خوبی شستشو دهید.

مشخصات

مشخصات

نوع محصول

سایز

نوع بسته بندی

کشور سازنده

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!