کپسول گارسینیا کامبوجیا

کپسول گارسینیا کامبوجیا

‏گارسینیا کامبوجیا از جمله محبوب ترین مکمل هایی است که امروزه برای کاهش وزن استفاده می شود. نتایج تعدادی از پژوهش ها نشان دادند که این ترکیب می تواند از طریق چندین روش به کاهش وزن کمک نماید. گارسینیا می تواند با تسریع عمل بتا اکسیداسیون چربی و کاهش تولید چربی در بدن به عنوان یک چربی سوز عمل نماید. همچنین با کاهش اشتها و افزایش احساس سیری منجر به کاهش میل به غذا می شود.
گارسینیا کامبوجیا ترکیب اصلی مکمل گارسینیا کامبوجیا برند بنیان سلامت کسری را تشکیل می دهد که تأثیر آن در ‏روند چربی سوزی و کاهش اشتها در ادامه توضیح داده شده است.

عصاره گارسینیا کامبوجیا از نوعی میوه استوایی استخراج شده است که سرشار از هیدروکسی سیتریک اسید(HCA) می باشد. این ترکیب مانع از تبدیل انرژی مازاد بدن به چربی می گردد و در کاهش وزن بدن نقش دارد. گارسینیا کامبوجیا بی اس کی فرآورده ای ایمن و طبیعی است که به همراه رژیم غذایی سالم و ورزش به کاهش وزن و چربی بدن کمک می کند. این فرآورده به دلیل عوارض جانبی ناچیز و تاثیر بالا امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

ترکیبات گارسینیا کامبوجیا

گارسینیا:

هیدروکسی سیتریک اسید (HCA) مشتقی از اسید سیتریک است که به وفور در میوه گارسینیا کامبوجیا یافت می شود. این ترکیب همیشه به عنوان یک بخش مهم در فرمولاسیون مکمل های لاغری به کار می رود. این ترکیب گیاهی مانع از تشکیل لیپیدها (چربی ها) و در نتیجه باعث کاهش تری گلیسیرید TG و LDL خون می شود. همچنین باعث کاهش اشتها  می شود.

کرومیوم:

یکی از عناصر کمیاب و ضروری است که در متابولیسم کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها نقش مهمی دارد و جهت کاهش بافت چربی و افزایش بافت عضلانی بخصوص در ورزشکارانمورد استفاده قرار می گیرد. بعلاوه کروم موجب بهبود عملکرد انسولین نیز می شود

چای سبز:

چای سبز به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کند. در حقیقت چای سبز به دلیل داشتن ماده ای به نام «پلی فنول» می تواند به افزایش حرارت درونی بدن کمک کرده و به این ترتیب میزان سوخت انرژی موجود در سلول های چربی را افزایش دهد و تاثیر قابل ملاحظه ای بر کاهش وزن افراد داشته باشد. به شرطی که افراد چاق یا دارای اضافه وزن در روند رژیم غذایی خود و مقدار کالری روزانه ای که دریافت می کنند نیز تجدید نظر کنند.

فواید مصرف قرص لاغری گارسینیا کامبوجیا

قرص های گارسینیا کامبوجیا و سایر محصولات حاوی این میوه از محبوب ترین و پرمصرف ترین داروهای کاهش وزن در سراسر جهان هستند. گفته می شود که مزایای گارسینیا کامبوجیا شامل کنترل بهتر اشتها ، چربی سوزی و کاهش وزن است. تصور می شود که مزایای این میوه عجیب و غریب در رابطه با کاهش کلسترول و کنترل قند خون در حال گسترش است که همه اینها با کاهش وزن ارتباط دارند. مطالعات نشان داده اند که گارسینیا کامبوجیا ممکن است در کاهش توده چربی در افرادی که آن را مصرف می کنند موثر باشد ، اگرچه تحقیقات بیشتری لازم است.

گارسینیا کامبوجیا پر از ویتامین و فیبر است و اگر هدف کاهش وزن باشد ، بیشتر میوه ها به عنوان یک رژیم غذایی مناسب به حساب می آیند. با این حال ، شهرت برجسته گارسینیا کامبوجیا برای کمک به کاهش وزن ، به دلیل ماده فعال اسید هیدروکسی سیتریک (HCA)  موجود در آن است.

این ترکیب یک ماده شیمیایی است که در پوست میوه garcinia cambogia متمرکز شده است. دانشمندان دریافته اند که HCA می تواند به متابولیسم چربی ها در بدن کمک کند و همچنین به عنوان مهار کننده اشتها عمل می کند.  این بدان معنی است که از نظر تئوری  HCA در رژیم غذایی به شکل قرص گارسینیا کامبوجیا یا هر محصول دیگر گارسینیا کامبوجیا با حداقل ۵۰٪ HCA  منجر به کاهش چربی های بدن در طول زمان خواهد شد.

مقدار و نحوه مصرف  گارسینیا کامبوجیا

بیشتر مطالعات بر اساس مصرف حدود ۳۰۰۰ میلی گرم کپسول گارسینیا کامبوجیا روزانه انجام شده است. توصیه های مصرف دوز در مورد قرص های موجود در بازار به طور کلی کمتر است ، حدود ۳۰۰ تا ۱۶۰۰ میلی گرم روزانه.

محتوای HCA کلیدی در عملکرد بالقوه متابولیسم چربی در این ترکیب گیاهی است. غلظت  این ترکیب در قرص لاغری گارسینیا کامبوجیا باید حداقل ۵۰٪ باشد.

قرص لاغری گارسینیا کامبوجیا را روزانه یک تا دو قرص، یک ساعت قبل از هر وعده غذایی به همراه یک لیوان آب میل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...