شربت لاکسی هرب باریج اسانس

ناموجود

27,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان
ارسال از طریق پستهر روز 8 صبح سفارشات تحویل پست میشوند
خرید محصول شربت لاکسی هرب باریج اسانس
شناسه محصول: Barij Essence_Syr_5

ناموجود

توضیحات

Barij Essence Laxi Herb

  • شربت لاکسی هرب، محصول شرکت باریج اسانس کشور ایران است.
  • شربت لاکسی هرب باریج اسانس، حاوی آلو، شکر سرخ است.
  • ترکیبات موجود در این محصول؛ سبب کمک به درمان یبوست و ملین و مناسب برای رفع یبوست در دوران بارداری است.
  • شربت لاکسی هرب باریج اسانس دارای بسته بندی 120 میلی لیتری است.

موارد مصرف

  • ضد یبوست
  • ملین
  • ضد یبوست مناسب در دوران بارداری

روش مصرف

کودکان کمتر از 10 سال: یک پیمانه 2/5 سی سی سه بار در روز

کودکان بالاتر از 10 سال: یک پیمانه 5 سی سی سه بار در روز

بزرگسالان: دو پیمانه 5 سی سی سه بار در روز[ترکیبات محصول

کنسانتره آلو، شکر سرخ

موارد احتیاط

  • محصول را دور از نور و در دمای 15 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری شود.
  • قبل از مصرف محتوی شیشه شربت لاکسی هرب را خوب تکان دهید.
  • فراورده را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

شربت لاکسی هرب باریج اسانس

مطالعات جدید نشان داده اند که اطلاعات موجود در طب سنتی می تواند سبب افزایش چشمگیر شانس یافتن ترکیبات موثر دارویی گردد.

شربت لاکسی هرب باریج نیز با استفاده از همین راهکار و از منابع طب سنتی ایران استخراج شده است . بر اساس مستندات طب سنتی، مفرده آلو با توجه به تأکید و تکرار آن در منابع طبی از بین 134 مفرده داروئی مؤثر بر یبوست در میان 4 مفرده برتر و شکر سرخ نیز در ردیف 7 ام قرار دارد، این بررسی بر مبنای ویژگی های مختلفی چون: تأكيد قوي بر خاصيت اثر ملین طبع، تليين بطن و ذکر اثر تلیین از قول دانشمندان طب سنتی بر اساس تعداد كتب مرجع و تعداد مفردات ذكر شده ، انجام شده است که بر این اساس می توان گفت آلو در میان بهترین مفردات در درمان یبوست از نگاه طب ایرانی قرار دارد و همچنین طبیعی ترین، بهترین و بی خطر ترین راه مبارزه با یبوست شناخته شده است.
مطالعات گوناگون اثرات متعدد و مفید در سلامت گونه های مختلف آلو را نشان داده است. از آن جمله می توان به اثرات بهبود دهنده سلامت استخوان، شناخت و حافظه، آنتی اکسیدانی ، ضد التهابی و نیز بهبودی در یبوست اشاره کرد که این اثرات را ناشی از توان آنتی اکسیدانی و سهم بالای ترکیبات فنلی در آلو می دانند . چندین مطالعه در خصوص اثرات ملینی آلو انجام شده است. مطالعه پیراینن این اثر را ناشی از میزان بالای فیبر این میوه می داند. مطالعه چسکین و همکاران بیان می کند که مصرف یکبار در روز آب آلو ، قبل از وعده غذایی ، می تواند سبب بهبودی در دفع و نرمی مدفوع در بیماران با یبوست مزمن شود. این مطالعه مصرف ترجیحی آب آلو را بجای آب سیب در بیماران باعث شده است. اثرات مشابهی در مطالعه ای که آتالوری و همکاران با مصرف آلوی خشک در مقایسه با پسیلیوم در بیماران با یبوست خفیف تا متوسط انجام داده اند، نشان داده شده است. نتیجه این مطالعه اثربخشی بهتر آلو نسبت به پسیلیوم بوده است و مصرف آن بر پسیلیوم ارجح دانسته شده است. در این مطالعه اثرات هم افزایی با سوربیتول، فیبر غذایی و پلی فنول ها نیز مطرح شده است. مطالعات قبل‌تر اثر ملینی آلو را به وجود ترکیبات فنلی، سوربیتول به همراه فیبر موجود در آلو نسبت داده اند.
ملاس موجود در شکر سرخ نیز حاوی میزان زیادی ترکیبات فنلی، آنتی اکسیدانی، املاح ویتامین ها و مواد معدنی است، که آن را به یک ماده مغذی ارزشمندی تبدیل کرده و کاربردهای درمانی در بیماری هایی چون: برونشیت، سرفه، کم خونی، یبوست و…دارد. از طرفی قند موجود در شکر سرخ مانند یک ملین قندی آب را به سمت خود کشیده و مدفوع را نرم و از یبوست جلوگیری می کند. در مطالعه ای حاجی عربی و همکاران اثر شربت شکر سرخ در مقایسه با پلی اتیلن گلیکول را به مدت 3 هفته در درمان یبوست فانکشنال کودکان 2 تا 10 ساله مورد بررسی قرار دادند و پارامترهایی چون: میزان دفع، میزان بهبود یبوست و تعداد دفعات دفع مدفوع ذر هفته و… را ارزیابی کردند، نتایج این مطالعه نشان داده که شکر سرخ به اندازه ی پلی اتیلن گلیکول در بهبود شاخص های درمان یبوست موثر بوده است و با توجه به عوارض کمتر شکر سرخ در مقابل پلی اتیلن گلیکول، می تواند جهت رفع یبوست فانکشنال اطفال به عنوان یک درمان موثر و سودمند مورد استفاده قرار گیرد.

شربت لاکسی هرب باریج اسانس، داروخانه اینترنتی دکتر قاسمی تهیه نمایید و همواره می توانید از مشاوره رایگان دیجی دارو بهره ببرید.

صفحه دیجی دارو در وب سایت آپارات.

صفحه دیجی دارو در وب سایت یوتیوب

 

مشخصات

مشخصات

نوع محصول

سایز

کشور سازنده

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!