شامپو موی رنگ شده و آسیب دیده لافارر 250 میلی لیتری

ناموجود

109,800 تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان
ارسال از طریق پستهر روز 8 صبح سفارشات تحویل پست میشوند
خرید محصول شامپو موی رنگ شده و آسیب دیده لافارر 250 میلی لیتری
شناسه محصول: La Farrerr_Sha_7

ناموجود

توضیحات

La Farrerr Shampoo For Colored And Damaged Hair 250 ml

شامپو موی رنگ شده لافارر یکی دیگر از محصولات تخصصی لافارر است که به پشتوانه ی بیش از نیم قرن تجربه و بهره گیری از دانش روز اروپا تولید شده و پس از طی مراحل مختلف سنجش کیفی به بازار عرضه می شوند. این محصول همان طور که از نامش نیز پیداست محافظ و تقویت کننده ی موهای رنگ شده یا آسیب دیده محسوب می شود که از ترکیبات گیاهی معجره آسایی در فرمولاسیون خود بهره می برد. موهای رنگ شده اغلب به دلیل اثرات رنگ موهای شیمیایی، خشک و بی حالت می شوند. به همین دلیل است که استفاده از شامپوها و سایر محصولات مخصوص موهای رنگ شده می تواند برای این دسته از افراد مناسب باشد. اگر موهایتان سوخته، از آفتاب آسیب دیده، ژولیده شده و می شکند یا انتهای آن دوشاخه شده است، وقتش رسیده که کاری برای مرتب کردن اوضاع انجام دهید.

بیرونی ترین لایه ی مو را کوتیکول تشکیل می دهد و به همین علت است که زیبایی، سلامت و یکدست بودن این لایه یعنی زیبایی و نمای ظاهری خوب موهای شما. با آسیب دیدن این لایه، جدای از اینکه شفافیت موها کم می شود، سطح مو خراب و نامنظم شده و مو حالت خشن پیدا می کند. به همین دلیل است که شاهد کدر شدن، شکستن و دوشاخه شدن انتهای مو (یا به اصطلاح موخوره) خواهیم بود. شامپو موی رنگ شده لافارر که حاوی ترکیبات گیاهی زیادی نظیر پروتئین های هیدرولیز شده ابریشم، عصارۀ سبوس برنج، گل همیشه بهار، رزماری، بابونه آلمانی و آرموراسیا است، با افزایش گردش خون موضعی و کمک به تغذیه فولیکول مو، انتخاب مناسبی برای این دسته از موها یعنی موهای آسیب دیده خواهد بود. پروتئین های خالص و هیدرولیز شده ی ابریشم موجود در شامپو موی رنگ شده لافارر موهای آسیب دیده را بازسازی و جوان سازی کرده و کوتیکول های لایه های سطحی مو را ترمیم می کند. همچنین این عنصر فوق العاده درخشندگی و طراوت را به موها باز خواهد گرداند و از تارهای مو در برابر مشکلات بعدی محافظت خواهد کرد.


ترکیبات موثر شامپو روزانه لافارر مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده La farrerr :

پروتئین های خالص و هیدرولیز شده ابریشم : بازسازی و جوان سازی تارهای مو، ترمیم کوتیکول های لایه های سطحی مو، افزایش درخشندگی و طراوت موها و محافظت از تارهای مو به عهده این ماده قرار دارد.

 پروتئین های خالص و هیدرولیز شده جوانه گندم : کار این ماده بازسازی و جوان کنندگی موهای آسیب دیده و رنگ شده، ترمیم اجزای پروتئینی آسیب دیده سطح مو و جایگزینی با پروتئین های مورد نیاز مو است.

 آویشن : افزایش گردش خون سطحی و تغذیه مؤثر فولیکول مو، کمک به افزایش متابولیسم سلولی و پروتئین سازی را بر عهده داشته و ضد التهاب، ضد باکتری و ضد قارچ است.

گزنه : عامل تحریک رشد مو و ممانعت از ریزش مو و افزایش گردش خون سطحی و تغذیه و تقویت فولیکول مو و کنترل ترشح چربی و باکتری ها است.

 حنا : این ماده نرم کننده و افزایش دهنده حالت پذیری موهاست، تنظیم و تعادل لایه فلسی سطح مو را انجام می دهد. از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری کرده و از موها محافظت می کند.

 گیاه دم اسب : این گیاه سرشار از سیلیس آزاد، کلسیم و روی به منظور تقویت و تغذیه مؤثر فولیکول مو است و به افزایش متابولیسم سلولی و بازسازی و ترمیم کمک می کند.

سدر : شفاف کننده و نرم کننده تارهای مو است، آسیب های ناشی از عوامل محیطی را رفع می نماید، باعث افزایش حالت پذیری و درخشندگی موها می گردد.

 آلوئه ورا : رطوبت رسانی عمقی به تارهای مو، جلوگیری از خشکی، شکنندگی و موخوره کمک به بازسازی مو، تنظیم شرایط فیزیولوژیک سطح پوست از اعمال این ماده است.


موارد مصرف

  • ترمیم بافت مو آسیب دیده
  • بازیابی حس لطافت مو و افزایش حالت پذیری آنها
  • کمک به تغذیه مناسب تر و بهتر فولیکول های مو
  • افزایش گردش خون به صورت موضعی
  • افزایش دوام و درخشندگی رنگ مو
  • ایجاد حس لطافت و نرمی
  • ایجاد حس لطافت و افزایش خاصیت الاستیسیتۀ مو

روش مصرف

حداقل 3 الی 4 مرتبه در طول هفته استفاده شود. مقدار مناسب از شامپو را بر روی پوست سر ریخته و 3 تا 5 دقیقه ماساژ دهید، در صورت نیاز تکرار نمایید.

فقط برای مصرف خارجی


موارد احتیاط

از تماس با سطوح مخاطی و زخم های باز خودداری شود.

دور از دسترس کودکان قرار دهید.

مشخصات

مشخصات

نوع محصول

محل مصرف

نوع مو

,

سایز

نوع بسته بندی

کشور سازنده

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!