کرم ترمیم کننده اوری فاب حاوی کلاژن 50 میلی لیتری

8
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان
ارسال از طریق پستهر روز 8 صبح سفارشات تحویل پست میشوند
خرید محصول کرم ترمیم کننده اوری فاب حاوی کلاژن 50 میلی لیتری
شناسه محصول: Orifab_Cream_1

قیمت: 356,400 تومان 328,000 تومان

معرفی کوتاه

کرم ترمیم کننده اوری فاب حاوی کلاژن 50 میلی لیتری

تاریخ انقضا: 1406/06

توضیحات

orifab repair cream for all skin types

کرم ترمیم کننده اوری فاب، دربردارنده‌ی ترکیباتی ویژه و هدفمندی است که به صورت خاص در کمک به بازسازی و ترمیم زخم‌ها و بریدگی‌های سطحی و کمک به تسکین التهابات سوختگی ناشی از نور آفتاب و سولاریوم کاربرد دارد. این فرآورده به تسکین پوست‌های حساس‌‌ و آسیب‌دیده می‌پردازد و مناسب برای هر نوع پوستی می‌باشد‌.

پوست ما انسان‌ها با همه‌ی استحکام و بافت شگفت‌انگیزی که دارد، ممکن است بر اثر تماس با وسایل و یا بر اثر یک بی‌احتیاطی دچار زخم شود. گاهی زخم‌ها بدون اینکه ما برایشان کاری انجام دهیم، به خودی خود و با کمک گرفتن از مواد اثر‌بخش درون بدن، خوب و ترمیم می‌شوند، گویی که هرگز در آن محل زخمی ایجاد نشده بوده است.

ولی برخی از زخم‌ها با اینکه سطحی‌ هستند، کمی دیرتر بهبود یافته و ترمیم می‌شوند که در اینجا شاید بهترین کار این است که از کرم‌ها و لوسیون‌های ترمیمی زخم کمک بگیریم و به پوست خود برای بازساز‌ی و برطرف‌ شدن جای زخم و التهابات ناشی از آن یاری برسانیم. به هر روی جای زخم ممکن است ماندگار باشد و ظاهر و زیبایی‌ پوست رو نیز تحت تأثیر منفی قرار می‌دهد.

کرم ترمیم کننده پوست اوری فاب 50 میلی‌ لیتر Orifab Oripair Repair Cream 50ml؛ حاوی کلاژن و گلوکونات روی می‌باشد که به تحریک فرآیند تجدید ساختار سلولی می‌پردازد و این باعث سرعت بخشیدن به ترمیم بریدگی‌ها و زخم‌های سطحی می‌شود و برای انواع پوست طراحی و تولید شده است.

کرم ترمیم کننده اوری فاب، حاوی عصاره طبیعی چای سبز و ویتامین ای E است که باعث تغذیه و آب‌رسانی و مرطوب نگه داشتن پوست می‌شود و ویژگی ضد اکسیدانی برخوردار بوده و در بازسازی، ترمیم و تقویت سیستم ایمنی پوست موثر هستند و به رفع التهاب و خارش پوست کمک می‌نماید.

کرم ترمیم کننده اوری فاب، تولیدشده در شرکت پاک پرنیان هوشمند ستاک است که برای تهیه‌ی آن می‌توانید همچنین به راحتی و به صورت آنلاین از سایت داروخانه‌ دکتر دانیالی اقدام نمایید. داروخانه‌ دکتر دانیالی هم‌واره تندرستی و سلامت شما را در اولویت قرار می‌دهد.

موارد مصرف کرم ترمیم کننده پوست اوری فاب:

کمک به بازسازی و ترمیم زخم‌ها و بریدگی‌های سطحی. کمک به تسکین التهابات سوختگی ناشی از نور آفتاب و سولاریوم. کمک به تسکین پوست‌های حساس‌‌ و آسیب‌دیده. مناسب برای هر نوع پوستی.

روش مصرف کرم ترمیم کننده پوست اوری فاب:

مقداری از کرم را در طی شبانه‌روز دو بار بر روی پوست آسیب‌دیده و حساس بمالید تا کاملا جذب گردد.

هشدار مصرف کرم ترمیم کننده پوست اوری فاب:

فقط برای استعمال خارجی.

از تماس کرم با چشم‌ها پرهیز گردد و در صورت تماس چشم‌ها را با آب فراوان شست‌وشو دهید.

در صورت بروز هرگونه حساسیت با پزشک یا دکتر داروساز مشورت فرمائید.

شرایط نگهداری:

فرآورده دور از تابش نور مستقیم آفتاب و در مکان خشک و خنک نگهداری شود.

فرآورده دور از دسترس کودکان قرار گیرد.

ترکیبات کرم ترمیم کننده پوست اوری فاب:

اسید استئاریک، گلیسرین، زینک اکساید، زینک گلوکونات، کلاژن، ستيل الكل، ترى اتانول آمین، عصاره طبیعی چای سبز، ویتامین ای E، متیل پارابن. اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، پروپیل پارابن، آب یون‌زدا.

مشخصات

مشخصات

نوع محصول

محل مصرف

سایز

نوع پوست

ویژگی محصول

نوع بسته بندی

کشور سازنده

اصالت کالا

اورجینال

برند

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!