شربت مولتی سانستول با آهن

شربت مولتی سانستول با آهن

شربت مولتی سانستول آهن دار (Multi Sanostol With Iron) مکمل کودکان تولید شده در ایران می‌باشد. این مکمل برای جلوگیری از نرمی استخوان کودکان در سنین رشد مورد استفاده قرار گرفته و باعث تأمین ویتامین های مهم و ضروری کودکان می‌شود. شربت مولتی سانستول علاوه بر آهن حاوی ویتامین‌های گروه B، ویتامین های A، D3، کلسیم و ویتامین E می‌باشد. که باعث شکل گیری بهتر و استحکام استخوان‌ها و دندان‌های کودک می‌شود.

ترکیبات و مزایای شربت مولتی سانستول آهن

شربت مولتی سانستول آهن دار حاوی املاح و ویتامین های مهم و ضروری برای کودکان و در جهت بهبود رشد کودک می‌باشد. این مکمل برای رشد بهتر تجویز می‌شود. و حاوی ویتامین های B1، B2، B6، C، ویتامین E، ویتامین D3، کلسیم، آهن و ویتامین A هستند. این ویتامین ها علاوه بر تأمین تمامی مواد مغذی برای رشد بهتر باعث تعادل و تنظیم عملکرد هورمون های بدن، تحکیم استخوان ها و متابولیسم بدن می‌شود. سایر مزایای قابل ذکر:

  • تأمین ویتامین های مهم و ضروری در سنین رشد
  • تحکیم استخوان ها در دوران رشد
  • تأمین انرژی جسمانی
  • استحکام استخوان
  • تقویت بدن

عملکرد شربت مولتی سانستول با آهن 

شربت مولتی سانستول با آهن حاوی انواع ویتامین های گروه B، ویتامین های D، C،E ،A، املاح آهن وکلسیم می باشد. این شربت مناسب بزرگسالان و کودکان است و نیازهای آن ها جهت تقویت و رشد بدنشان را تامین می کند. این شربت جهت جلوگیری از کمبود ویتامین ها در تمام گروه های سنی و دوران شیردهی، بازسازی انرژی مصرف شده در شرایط خستگی مفرط، تسریع در بهبود دوران نقاهت و تامین آهن مورد نیاز در دوران رشد کودکان و نوجوانان قابل مصرف می باشد.

مقدار و نحوه مصرف شربت مولتی سانستول آهن

این شربت می تواند مورد استفاده کودکان از 1 سالگی قرار گیرد. به این ترتیب که کودکان 1 تا 6 سال روزانه 5 میلی لیتر و کودکان بالای 6 سال و بزرگسالان روزانه 10 میلی لیتر از این شربت را میل کنند.

موارد منع مصرف

در صورت بالا بودن میزان کلسیم در خون (هایپرکلسیما)،دفع بالای کلسیم در ادرار (هایپرکلسی اوریا)،در صورت ابتلا به هموکروماتوز و اختلالات مربوط به مصرف آهن نباید مصرف شود.

مصرف شربت مولتی ویتامین همراه با آهن در افراد مبتلا به سنگ کلیه و بیماری بویک (سارکوئیدوز) باید بعد از مشورت با پزشک صورت گیرد.

این فراورده در افرادی که به هر یک از ترکیبات این شربت حساسیت دارند منع مصرف دارد.

عوارض جانبی

هیچ گونه عوارض جانبی شناخته شده‌ای در صورت مصرف دوز تجویز شده وجود ندارد. در صورت بروز عوارض جانبی ذکر نشده لطفا به پزشک یا داروساز مراجعه نمایید.

زرد شدن رنگ ادرار که به علت وجود ویتامین ب۲ در شربت مولتی سانستول که به ندرت رخ می‌دهد. و بی خطر است.

تداخل دارویی

مصرف همزمان ویتامین‌های A و D در کنار شربت مولتی سانستول آهن دار می‌تواند افزایش شدید دوز این ویتامین‌ها را به دنبال داشته باشد. توصیه می‌شود در صورت استفاده از دارو یا فراورده‌های مشابه، مصرف شربت سانستول را تحت نظر پزشک یا داروساز آغاز کنید. زیرا تداخل مصرف ممکن است به افزایش شدید دوز مصرفی، اثرات ناخواسته و یا کاهش اثر داروی مصرف شده منجر شود.

شربت مولتی- سانستول آهن‌دار حاوی سوربیتول است. لذا در صورت داشتن مشکل در هضم برخی از انواع شیرین کننده‌ها، پیش از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...