کپسول امگازون هلث اید

کپسول امگازون هلث اید

کپسول امگازون هلث اید هروقت صحبت از تقویت ذهن می‌شود، نام امگا ۳ را می‌شنویم. پزشکان در برنامه‌های تلویزیونی یا در مصاحبه‌های خود همیشه مصرف امگا ۳ و اسیدهای چرب را برای کند شدن روند پیری ذهن و بدن توصیه می‌کنند. همانطور که می دانید، منبع غنی این ماده مغذی، روغن ماهی است. اما بسیاری از ما از خوردن ماهی و روغن آن لذت نمی‌بریم. به همین دلیل هم مکمل‌های امگا۳ مانند کپسول امگازون تهیه شده‌اند تا بدون استشمام بوی ماهی، از خواص روغن آن بهره مند شویم. حال سؤال این است که چرا باید قرص امگا ۳ امگازون را بخوریم؟ قرص روغن ماهی امگازون چه خواصی دارد و برای چی خوبه؟

کپسول امگازون هلث اید

کپسول امگازون هلث اید علاوه بر کمک به بهبود بیماری‌هایی همچون آسم، اگزما، پسوریازیس، زوال عقل و از بین رفتن حافظه برای رشد و نمو طبیعی بدن لازم است. مکمل امگا ۳ هلث اید به دلیل پوشش ویژه‌ای که دارد طعم و بوی ماهی را دفع کرده و به راحتی قابل استفاده است. از دیگر مزیت‌های کپسول امگازون می‌توان به ویژگی فاقد جیوه و هرگونه مواد مضر بودن آن اشاره نمود. زیرا که جیوه یک نوروتوکسین بوده و می‌تواند سلامتی افراد را به اشکال مختلف تحت تاثیر قرار دهد. به طور مثال این ماده برای جنین در دوران بارداری، پوست و خون تاثیرات مخرب بسیاری دارد.

ویژگی‌های کپسول امگا۳ هلث اید

  • کمک به کاهش وزن
  • افزایش باروری مردان
  • تقویت سیستم ایمنی
  • حفاظت از سلول‌های مغز
  • افزایش سلامت قلب و عروق
  • بهبود رشد مغز جنین در بارداری
  • بهبود عملکرد ذهن و پیشگیری از آلزایمر
  • کمک به بازسازی غضروف‌ها و تقویت مفاصل
  • آنتی اکسیدان قوی برای تقویت پوست مو و ناخن‌ها

کپسول امگازون هلث اید ۳۰ عددی با کمترین قیمت در حراج باورنکردنی دیجی دارو موجود می باشد با کلیک روی آن به راحتی می توانید آن را تهیه نمایید و همچنین از مشاوره رایگان آقای دکترقاسمی بهرمند شوید.

ترکیبات کپسول ژلاتینی امگازون

سافت ژل امگا ۳ امگازون محصولی از شرکت داروسازی هلث اید انگلستان است. این قرص، یکی از پرطرفدارترین مکمل‌های امگا۳ در ایران محسوب می‌شود. دلیل این محبوبیت نیز ترکیبات کامل آن نسبت به سایر کپسول‌های روغن ماهی است.

هر کپسول Omegazon علاوه بر کنسانتره روغن ماهی حاوی اسیدهای چرب EPA، DHA  و ویتامین E است. این ترکیب تأثیر فوق العاده ای در رشد و بهبود عملکرد مغز دارد. اما این تنها خاصیت و تأثیر امگا۳ در بدن نیست. در ادامه بیشتر با تاثیرات مثبت این قرص آشنا می‌شوید.

جدول ترکیبات امگازون هلث اید

مقدار در هر قرص ترکیبات
۱۲۵۰mg Fish oil Concentrate
۲۲۵mg EPA
۱۵۰mg DHA
۱۱IU Vitamin E (d-alpha tocopherol)

موارد مصرف کپسول ژلاتینی امگا3

قرص امگازون علاوه بر روغن ماهی، حاوی اسیدهای چرب امگا۳ از جمله  EPA و DHA و ویتامین E نیز هست. بنابراین این مکمل امگا۳ تاثیری فراتر از خواص امگا۳ در بدن دارد. هرچند این تاثیرات بسیار متنوع و زیاد است.

امگا۳ هلث اید برای سلامت قلب

اسیدهای چرب ضروری امگا۳ به همراه سایر اسیدهای چرب موجود در روغن ماهی، خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارند. این خاصیت نقش بازکننده عروق را برای رگ‌های اطراف قلب دارد. زیرا این آنتی اکسیدان ها التهاب موجود در رگ‌ها را کاهش داده و از تجمع کلسترول در دیواره رگ‌ها و بسته شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. در نتیجه خون راحت‌تر در سراسر بدن پخش شده و قلب نیز به پمپاژ طبیعی خود ادامه می‌دهد.

مصرف کپسول امگا۳ امگازون در سنین میانسالی می‌تواند از بروز بیماری‌های قلبی شایع در سنین بالا جلوگیری کند.

کپسول امگازون برای پوست، مو و ناخن‌ها

کمبود امگا۳ یکی از عوامل اصلی خشکی پوست است. زیرا اسیدهای چرب موجود در این ماده مغذی، جزو اجزا اصلی تشکیل دهنده پوست هستند که رطوبت پوست را نیز تأمین می‌کنند. همچنین تحقیقات نشان داده است که اسید چرب EPA موجود در کپسول روغن ماهی امگازون، در مهار سنتز آندروژن (که عامل اصلی آکنه در خانم‌ها و آقایان است) نقش موثری دارد. این ماده از تجمع چربی در کیسه‌های ترشحی مو در زیر پوست نیز جلوگیری می‌کند.

امگا۳ و ویتامین E هر دو برای درخشندگی و افزایش ضخامت مو و ناخن‌ها نیز مؤثر هستند. این دو ماده مغذی با تغذیه کردن فولیکول‌های مو، به رشد بهتر و کاهش ریزش مو کمک می‌کنند. همچنین باعث کاهش شکنندگی ناخن‌ها نیز می‌شوند.

اگر ناخن‌های نازک و شکننده‌ای دارید یا از خشکی پوست رنج می‌برید، مصرف یک دوره کپسول امگازون می‌تواند در رفع این مشکلات به شما کمک کند.

کپسول روغن ماهی هلث اید برای تقویت مغز و پیشگیری از آلزایمر

شاید بدون اغراق بتوان گفت این اثر، مهم‌ترین خاصیت قرص امگا ۳ امگازون است. زیرا سلامت بدن در گرو سلامت مغز است و اگر این بخش از بدن دستورات را به درستی ارسال نکند، عملکرد همه اعضای بدن دچار اختلال می‌شود.

اسیدهای چرب ضروری به این دلیل ضروری هستند که اصلی‌ترین سوخت سلول‌های مغز را تأمین می‌کند. هرچند نورون‌ها نیز گاهی اوقات از گلوکز برای تأمین انرژی خود استفاده می‌کنند، اما مصرف زیاد کربوهیدرات و شیرینی جات که حاوی گلوکز است، خود باعث ایجاد التهاب در مغز می‌شود. به همین دلیل این سلول‌ها اسیدهای چرب ضروری از جمله امگا ۳ را برای تغذیه خود انتخاب می‌کنند.

امگا ۳ و ویتامین E دو آنتی اکسیدان قدرتمند هستند که علاوه بر بهبود عملکرد قلب، در مغز نیز اثر حفاظت کننده دارند. ویتامین E در تشکیل لایه‌های حفاظتی از اجزاء مغز نقش حیاتی دارد و از ایجاد استرس اکسیداتیو در مغز و آسیب به سلول‌های آن جلوگیری می‌کند. در نتیجه با وجود این دو ماده مغذی در بدن، احتمال ابتلا به آلزایمر، فراموشی و زوال عقل در سنین بالا کاهش می‌یابد.

برخی تحقیقات نشان داده است که مصرف قرص روغن ماهی امگازون در سنین بالا می‌تواند در بهبود آلزایمر و جلوگیری از پیشرفت آن مؤثر باشد.

سافت ژل امگازون برای تقویت مفاصل

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که در سنین بالا گریبان اکثر جامعه را می‌گیرد، بیماری آرتروز و عارضه‌های مفصلی است. دلیل آن هم عدم توجه به سلامت غضروف‌ها است. اگر در سنین جوانی به فکر تقویت غضروف‌های خود باشیم، در میانسالی و پیری دچار این مشکلات نخواهیم شد. زیرا غضروف‌های سالم فشار وارد شده به مفاصل را خنثی کرده و از ساییده شدن استخوان‌ها در این نواحی جلوگیری می‌کند.

خوشبختانه کپسول امگازون با در اختیار داشتن مقدار کافی از امگا۳ و ویتامین E این امکان را برای ما فراهم کرده که بتوانیم غضروف‌های خود را تقویت کنیم. علاوه بر این، خاصیت ضد التهابی این اسیدهای چرب ضروری نیز باعث کاهش التهاب مفاصل و تسکین درد آن می‌شود.

کپسول امگازون هلث اید ۳۰ عددی با کمترین قیمت در حراج باورنکردنی دیجی دارو موجود می باشد با کلیک روی آن به راحتی می توانید آن را تهیه نمایید و همچنین از مشاوره رایگان آقای دکترقاسمی بهرمند شوید.

بهترین زمان مصرف  کپسول ژلاتینی امگا3

از آنجایی که قرص امگازون هلث اید سرشار از اسیدهای چرب ضروری و ویتامین محلول در چربی E است، بهترین جذب را هنگام مصرف غذاهای چرب در روده دارد. بنابراین بهتر است مکمل امگا۳ هلث اید را همراه با وعده نهار (وعده غذایی چرب‌تر) میل کنید تا اثر بخشی آن بیشتر شود.

موارد احتیاط

  • در صورت حساسیت به اجزای فراورده با پزشک مشورت شود.
  •  در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  •  مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
  • زنان باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک و یا متخصص تغذیه مشورت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...