پیگیری مرسوله پستی

پیگیری مرسوله پستی؛ شرکت پست جهت افزایش کیفیت خدمات خود، امکان رهگیری مرسولات پستی را فراهم کرده است. با استفاده از سامانه‌های این شرکت می‌توانید اطلاعات مرسولات پستی خود را پیگیری کرده و از زمان تحویل آن با خبر شوید.
شرکت پست دو سامانه را برای رهگیری مرسولات در اختیار مشترکان خود قرار داده است. یک سامانه برای پیگیری مرسولات شخصی و دیگری جهت رهگیری مرسولات سازمانی مانند کارت سوخت، کارت نظام وظیفه و … طراحی و در دسترس قرار گرفته‌اند.
پیگیری مرسولات پستی عادی
زمانی که بسته یا نامه تحویل پست می‌شود، شماره بارکد20 رقمی برای آن صادر شده که کد رهگیری بوده و می‌توان از آن برای پیگیری مرسوله پستی استفاده کرد.
جهت رهگیری نامه یا بسته‌های پستی که توسط اشخاص عادی ارسال شده‌اند، می‌توانید به سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست مراجعه کنید. در این سامانه پس از درج کد رهگیری مرسوله، روی علامت ذره‌بین کلیک کنید تا عملیات جستجو در سامانه انجام شود. با کلیک روی تصویر پایین می توانید رهگیری مرسوله را انجام دهید. (https://tracking.post.ir/)

پیگیری مرسوله پستی

مشتریان گرامی سایت داروخانه آنلاین دیجی دارو در نظر داشته باشند که موقعی که مرسوله های پستی به اداره پست تحویل داده می شود از زمان تحویل 3 تا 4 روز کاری به دست شما عزیزان خواهد رسید. موقعی که بارکدهای پستی روی مرسوله ها ثبت می شود کد رهگیری مرسوله پستی به شماره موبایلی که در سفارش آمده است پیامک می شود. شما با وارد کردن اون شماره می توانید کاملا از وضعیت مرسوله خود با اطلاع شوید.

دوستانی که به هردلیلی پیامک مرسوله پستی برایشان نیامده است می توانند به شماره 09361905050 در واتس آپ پیامک داده و شماره مرسوله خود را دریافت نمایند. دیگر شماره تلفن پشتیبانی سایت خط ثابت 02156313944 می باشد که می توانید تمامی سوالات و ابهامات خود را از دوستان واحد پشتیبانی سوال بفرمایید.

با تشکر دکتر قاسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...