ژل تقویت کننده موی سر و ابرو Follivest پرودرما 20 میلی لیتری

ناموجود

228,000 تومان 165,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان
ارسال از طریق پستهر روز 8 صبح سفارشات تحویل پست میشوند
خرید محصول ژل تقویت کننده موی سر و ابرو Follivest پرودرما 20 میلی لیتری
شناسه محصول: Proderma_Gel_3

ناموجود

معرفی کوتاه

ژل تقویت کننده موی سر و ابرو Follivest پرودرما 20 میلی لیتری

تاریخ انقضا: 1405/08

توضیحات

ژل تقویت کننده موی سر و ابرو پرودرما

  • ژل تقویت کننده موی سر و ابرو پرودرما، محصول شرکت آراشیمی کشور ایران است.
  • حاوی عصاره فلفل و رزماری و رازک و کافئین و ویتامین ب5 (Vitamin B5) و … است.
  • ژل تقویت کننده موی سر و ابرو پرودرما، محرک برای رشد مو است و سبب افزایش خون رسانی و تقویت فولیکول‌های ریشه مو می‌شود.
  • ژل تقویت کننده موی سر و ابرو پرودرما دارای بسته بندی 20 میلی لیتری است.

ویژگی های ژل تقویت کننده موی سر و ابرو پرودرما

  • محرک کننده رشد مو
  • افزایش جریان خون مویرگی
  • تغذیه کننده فولیکول و ریشه مو
  • ترمیم ریزش مو سکه ایی (آلوپسی آراتا) در موی سر و ابرو و ریش
  • حاوی کافئین و ویتامین ب5 برای تقویت و استحکام مو
  • تقویت کننده مو به علت وجود عصاره رزماری و فلفل و گزنه
  • حاوی متیل نیکوتینات که دارای اثر وازودایلشن و گشادکننده، سبب تسریع قابل توجه در جریان خون کاپیلاری پوست و تقویت و تحریک فولیکول های مو و افزایش رشد آنها می شود.

روش مصرف:

روزانه سه بار مقدار کمی از ژل را توسط نوک انگشت بر روی پوست موضع مورد نظر که دچار ریزش مو شده است مالیده و به آرامی ماساژ دهید. نیازی به آبکشی موضع مورد نظر پس از استعمال ژل نمی باشد. ممکن است پس از استعمال این ژل در محل مورد نظر کمی احساس داغی، قرمزی و خارش مختصر ایجاد گردد که کاملا طبیعی بوده و پس از چند دقیقه برطرف خواهد شد.

ترکیبات:

اتیل الکل، گلیسیرین، هیدوکسی اتیل سلولز، عصاره لیکوریس، عصاره فلفل، عصاره رزماری، بیوتین، عصاره رازک، عصاره گزنه، کافئین، نیاسین آمید (ویتامین B3)، پیریدوکسین HCL (ویتامین B6)، PEG-80، پانتنول (پرو ویتامین B5)، ایمیدازولیدینیل اوره، متیل نیکوتینات، دی سدیم EDTA، آب دیونیزه

توصیه ها:

ممکن است پس از استعمال این ژل در محل مورد نظر کمی احساس داغی، قرمزی و خارش مختصر ایجاد گردد که کاملا طبیعی بوده و پس از چند دقیقه برطرف خواهد شد.

در صورت تماس با چشم ها آن ها را با آب فراوان شستشو دهید.
در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

توضیحات تکمیلی ژل تقویت کننده موی سر و ابرو پرودرما

کافئین

با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند؛ رادیکال‌های آزاد سبب پیری زودرس پوست می‌شوند. ظهور چین و چروک، خطوط ریز و از دست دادن انعطاف و کشش پوست سه نشانه‌ی پیری است. این نشانه‌ها با رادیکال‌های آزاد مرتبطند. یکی از خواص شگفت انگیز کافئین این است که سرعت فرایند پیری پوست را کاهش می‌دهد. آنتی اکسیدان‌های موجود در کافئین، رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برند. در نتیجه، ظاهر پوست بهبود می‌یابد.

التهاب را تسکین می‌دهد؛ کافئین ضد التهاب است. بنابراین، از میزان التهاب و قرمزی پوست می کاهد و ظاهر آن را بهبود می بخشد.

حلقه‌های سیاه زیر چشم را بهبود می‌دهد؛ این حلقه‌ها به دلایل متفاوتی مانند کم آبی، آلرژی یا کمبود خواب ایجاد می‌شوند. گاهی نیز حلقه های سیاه زیر چشم، ارثی است. اگرچه کافئین نمی تواند اثرات ژنتیکی را از بین ببرد، خواص ضد التهابی آن، پف و التهاب این حلقه ها را کاهش می‌دهد. همچنین، از تجمع خون در زیر چشم جلوگیری می‌کند و سایه‌های تیره‌ی پوست زیر چشم را از بین می‌برد.

سلولیت و تجمع چربی ها را کاهش می‌دهد؛ کافئین موجود در محصولات مراقبت از پوست، آب موجود در سلول های چربی را از بین می برد. در نتیجه، آب از سطح پوست شما ناپدید می شود و سلولیت موجود در ظاهر پوستتان به حداقل می رسد. بنابراین، پوستی صاف تر و نرم تر خواهید داشت.

تحقیقاتی که در دانشگاه سائوپائولو انجام شده، بیانگر این است که مصرف کرم های حاوی این مواد تا ۱۷ درصد، اندازه‌ی سلول های چربی سلولیت را کاهش می‌دهد.

رزاسه و قرمزی پوست را درمان می‌کند.

آسیب های ناشی از اشعه‌ی فرابنفش را جبران می‌کند؛ پژوهش‌ها نشان داده اند که این مواد آسیب پوستی ناشی از تماس با اشعه ی فرابنفش (UV) را بهبود می بخشد. آنتی اکسیدان‌های کافئین از پلی فنول‌های موجود در چای سبز قوی ترند. در حقیقت، کافئنی یکی از بهترین و قویترین آنتی اکسیدان ها برای مقابله با آسیب های اشعه ی فرابنفش است.

پوست را سفت می‌کند؛ یکی دیگر از مزایای مصرف کافئین این است که استفاده‌ی موضعی آن خطوط ظریف و پف پوست را صاف می‌کند.

کافئین سبب درمان ریزش مو می‌شود. کافئین تحریک کننده‌ی فولیکول های موست و سبب رشد مجدد موها نیز می‌شود.

تسهیل حالت‌دهی به موها؛ محصولات حاوی کافئین، علاوه بر قوی کردن ساقه ی مو، درخشش و شفافیتی طبیعی به آن می بخشند. همچنین، با مصرف شامپوها و محصولات مراقبتی مو که حاوی کافئین هستند به آسانی می‌توانید به موهای خود حالت دهید.

ویتامین ب5 (Vitamin B5)

فرم های مختلفی از ویتامین B5 (دکسپانتنول، Panthenol ،pantothenol و …) به صورت موضعی برای درمان انواع زخم ها، کبودی، جای زخم، سوختگی ها و درماتوزا وجود دارد.

این ویتامین همچنین در بسیاری از فرآورده های آرایشی به عنوان رطوبت رسان، محافظ کننده از پوست، ضد پیری و بهبود ظاهر و شادابی پوست وجود دارد.

گفته می شود ویتامین B5 با افزایش ساخت لیپید باعث بهبود زخم می شود. همچنین این ویتامین با بازسازی اپیدرم و تکثیر فیبروبلاست، سرعت ترمیم زخم را افزایش دهد.

از دکسپانتنول که از ویتامین ب5 ساخته‌شده است، بر روی پوست برای بهبود خارش، بهبود التهاب‌های خفیف و سایر بیماری‌های پوستی، نیش حشرات، بثورات پوستی و آکنه استفاده می‌شود.

همچنین از این فرم پانتوتنیک اسید برای جلوگیری و درمان واکنش‌های پوستی به پرتودرمانی موضعی استفاده می‌شود.

رزماری

رزماری، گیاه بومی نواحی مدیترانه است. رزماری در خانواده‌ی نعناعیان قرار می‌گیرد، اما طعم منحصربه‌فرد خود را دارد.

به عنوان یک عامل ضد التهاب عمل می کند.

یک ضد درد (کاهش درد)، کاهش تورم است. بنابراین از آن به طور سنتی برای کاهش درد ماهیچه، درد مفاصل و علائم آرتروز و روماتیسم استفاده می کنند.

استفاده از رزماری به منظور کاهش التهاب ناشی از آکنه مفید است اما این همه چیز نیست ، هم چنین پف زیر چشم را کاهش می دهد و گردش را بهبود می بخشد تا پوست درخشانتری داشته باشید.علاوه بر این، مقابله با آسیب خورشید و آسیب رادیکال آزاد و سفت کردن پوست شما برای مبارزه با نشانه های پیری نیز وجود دارد.

باعث ضخیم تر مو می شود و به درمان شوره سر کمک می کند. علاوه بر این، این روغن نیز برای تحریک رشد مو و درمان طاسی کمک می کند.

ژل تقویت کننده موی سر و ابرو پرودرما، را میتوانید از دیجی دارو، داروخانه اینترنتی دکتر قاسمی تهیه نمایید و همواره میتوانید از مشاوره رایگان دیجی دارو بهره ببرید.

مشخصات

مشخصات

نوع محصول

محل مصرف

, ,

سایز

نوع بسته بندی

کشور سازنده

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!