ساشه منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت

ناموجود

211,100 تومان 149,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان
ارسال از طریق پستهر روز 8 صبح سفارشات تحویل پست میشوند
خرید محصول ساشه منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت
شناسه محصول: Taxofit_Sachet_1

ناموجود

معرفی کوتاه

ساشه منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت

تاریخ انقضا: 2022/11

توضیحات

تاریخ انقضا: 2022/11

  • ساشه منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت، محصول شرکت کلوسترفراو کشور آلمان است.
  • ساشه منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت، حاوی منیزیم و ویتامین ب1 و ویتامین ب6 و ویتامین ب12 و فولیک است.
  • ترکیبات موجود در این محصول؛ سبب بهبود عملکرد عضله و قلب و سیستم عصبی و سبب تولید انرژی و کاهش درد و کاهش گرفتگی عضلات می شود.
  • ساشه منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت دارای بسته بندی 20 عددی است.
  • این محصول دارای طعم پرتقال است.

 

ساشه منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت

  • بهبود عملکرد عضله
  • بهبود عملکرد قلب
  • بهبود عملکرد سیستم عصبی
  • تولید انرژی
  • حفظ تعادل الکترولیت ها
  • بهبود و درمان اختلالات نوروپتیک
  • کاهش درد
  • کاهش گرفتگی عضلات
  • کاهش تعداد دفعات سردردهای میگرنی
  • بهبود عملکرد قلب و عروق

 

ساشه منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت

منیزیم Magnesium

منیزیم جز موادمعدنی ضروری برای بدن است، زیرا کمک به تشکیل کریستال‌های استخوانی و افزایش جذب کلسیم در بدن در بدن می‌کند. منیزیم ماده‌ای معدنی است که به فراوانی در همه جا وجود دارد، در زمین، دریا، گیاهان، حیوانات و انسان. از بهترین منابع محتوی منیزیوم مغزها و دانه‌ها (تخم آفتاب گردان،بادام، کنجد …) سبزیجات برگ‌سبز، غلات کامل و حبوبات و موز و شیر و ماست و … هستند.

ویژگی‌ها و خواص منیزیم:

گرفتگی عضلات و دردهای ناشی از گرفتگی عضلات؛ با تاثیری که در کنترل و تنظیم انقباضات عضله دارد.

حفظ سلامت استخوان‌ها؛ منیزیم کمک به افزایش جذب کلسیم در بدن می‌کند و این عناصر در کنار هم علاوه بر اینکه از پوکی استخوان پیشگیری می‌کنند در سنین رشد هم برای رشد کودکان و نوجوانان هم لازم است.

در تعداد بسیار زیادی از واکنش‌های بدن نقش مهمی ایفا میکند مانند: تولید انرژی، تشکیل پروتئین، انقباضات و آرامش عضلات، تنظیم فعالیت انتقال‌دهنده‌های عصبی که پیام‌ها را در مغز و سیستم عصبی منتقل می‌کنند.

کمک به ورزشکاران؛ در حین ورزش سبب افزایش گردش قند خون در عضلات و دفع لاکتات از عضله که تجمع لاکتات باعث ایجاد درد در عضلات می‌شود.

آسم؛ بیماران مبتلا به آسم مزمن با مصرف مکمل منیزیم، علائم بیماری خود را کاهش می‌دهند؛ زیرا منیزیم موجب شل شدن عضلات برونش می‌شود و تنفس را آسان‌تر می‌کند.

درمان یبوست؛ تا حدی با شل کردن عضلات روده و افزایش جذب آب کمک به دفع راحت تر مدفوع می‌کند.

در افسرگی؛ تاثیر در عملکرد مغز و خلق و خوی افراد.

در استرس و بیخوابی؛ به نظر می‌رسد منیزیم با تاثیری که بر مغز (هیپوتالاموس، هیپوفیز) میگذارد در کنترل استرس و بیخوابی هم تاثیر دارد.

بهبود دیابت نوع 2؛ تحقیقات نشان داد حضور منیزیم می‌تواند بر توانایی انسولین در کنترل قند خون هم نقش داشته باشد.

درمان میگرن؛ تحقیقات نشان داده است که کمبود منیزیم در بدن باعث عود میگرن می‌شود.

ثبات فشارخون؛ ضد التهاب؛ کاهش علائم پیش از قاعدگی (PMS)؛ حفظ سلامت قلب؛ لازم در دوران بارداری.

ویتامین ب1 (تیامین)

ویتامین B1 جز ویتامین‌های گروه B است؛ویتامین‌های گروه ب همگی محلول در آب است.ویتامین ب1 برای تامین انرژی بدن ضروری است؛ نقش مهمی در عملکرد عضلات بدن دارد؛ برای تمرینات بدنسازی در ورزشکاران مفید می باشد.

همچنین نقش مهمی در عملکرد مغز دارد و افزایش توانایی مغز دارد چون برای ساخت انتقال دهنده‌های عصبی مورد استفاده قرار می گیرد. به عملکرد ذهن و حافظه کمک می‍کند و در بیماری آلزایمر هم مفید است. یکی از مهمترین خواص ویتامین ب1، نقش ضد استرسی آن است

باعث بهبود عملکرد صحیح سیستم قلب و عروق می شود. باعث سلامت چشم‌ها شده و خطر ابتلا به آب مروارید را کاهش می دهد.

دارای اثرات ضدپیری است و کمک به جوان‌سازی پوست می‌کند؛ یک آنتی اکسیدان قوی است و باعث دفع سموم از بدن و افزایش جریان خون برای داشتن پوستی جوان‌تر و شاداب‌تر می‌شود. اثر مخرب رادیکال‌های آزاد را کاهش داده و به پوست در مقابله با پیری زودرس کمک می‌کند.

با بهبود گردش خون در بدن به تقویت فولیکول‌های مو و افزایش رشد آن‌ها کمک می کند.

نقش مهمی در تولید گلبول های قرمز خون دارد و به درمان کم خونی یا آنمی کمک می کند. تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است و به بدن در مقابله با شرایط پراسترس کمک می‌شود.

کمک به رشد کودکان؛ افزایش قدرت باروری در بزرگسالان از دیگر خواص ویتامین ب1 است.

منابع غنی از ویتامین ب1:

در جوانه های غلات، سیب‌زمینی، برنج قهوه ای، تخم مرغ، گوشت گاو، آجیل و دانه های چرب مغذی، میوه ها و سبزیجات تازه مانند؛گل کلم، پرتقال.

ویتامین ب6 (پیریدوکسین، پیریدوکسال یا پیریدوکسامین)

ویتامین ب6 یا پیریدوکسین برای تقویت عملکرد گلبول‌های قرمز خون، تولید سلول‌ها و متابولیسم پروتئین ضروری است و با رشد و ترمیم سلول‌های پوستی همراه است. اختلال هورمونی به‌خصوص در دوران پریود یکی از دلایل بروز آکنه است که با ویتامین B6 تا حدی بهبود می‌یابد.

ویتامین ب6 برای فعالیت نورون‌ها در مغز مورد نیاز است به این صورت که خطر زوال عقل و بروز آلزایمر را در افراد مسن کاهش می دهد. ويتامين B6 ضدتهوع است و بخصوص در حالت تهوع‌های دوران بارداری استفاده می‌شود.

کمک به حفظ سلامت رگ‌های خونی می‌کند و کنترل فشار خون در افراد مبتلا به بیماری فشار خون.

بر اساس تحقیقات ویتامین ب6 بر تولید سروتونین در مغز مؤثر است پس در پیشگیری از افسردگی، درد، خستگی و اضطراب نقش مهمی دارد و در بهبود حالت روحی موثر است.

ویتامین B6 برای ساخت هموگلوبین در خون ضروری است و در کمک به درمان کم خونی نقش دارد. تسکین علائم سندروم پیش‌قاعدگی.

ویتامین ب۶ به بدن کمک می‌کند ملاتونین بسازد. ملاتونین مسئول تنظیم ساعت زیستی بدن است پس ویتامین ب6 در تنظیم خواب بدن نقش دارد.

ویتامین ب12 (کوبالامین)

ویتامین B12 همانند ویتامین‌های دیگر گروه B محلول در آب است، یک ویتامین بسیار مهم برای بدن است از عوامل بسیار شایع کمبود ویتامین ب12 خستگی و نوروپاتی محیطی و احساس سوزن سوزن شدن و احساس سرگیجه و فراموشی و ضعف در بینایی است.

تحقیقات نشان داده با افزایش سن معده اسید کمتری ترشح می‌کند پس میزان جذب ویتامین B12 کاهش میابد لذا مصرف مکمل‌های حاوی ویتامین ب12 و منابع غنی از این ویتامین برای افراد بالای 50 سال لازم است.

منابع غنی از ویتامین ب12:

به طور طبیعی در محصولات گوشتی به خصوص جگر گاو موجود است و مهم ترین منبع ویتامین ب12 گوشت و است اما در علاوه بر گوشت درمرغ و تخم مرغ و صدف دریایی و شیرغنی شده و غلات غنی شده هم موجود است پس از توصیه های بسیار مهم به افراد گیاه‎‌خوار(به خصوص وگان) که از گوشت مصرف نمی‌کنند این است که حتما روزانه از مکمل‌های حاوی ویتامین ب12 استفاده کنند تا دچار کمبود این ویتامین در بدن نشوند.

ویژگی‌ها و کاربردهای ویتامین ب12:

همانند فولیک اسید در تکثیر سلول‌ها در بافت عصبی جنین و جلوگیری از نقایص مادرزادی نقش مهمی دارد، کمک به پیشگیری و درمان کم خونی، این ویتامین به رشد کودکان کمک می کند و باعث افزایش انرژی بدن می شود و سطح توانایی و انرژی بدن را به شکل قابل توجهی بالا میبرد، تقویت کننده قلب، درمان نازایی، آسم، سردردهای میگرنی و افسردگی، سبب افزایش تراکم استخوانی و پیشگیری از پوکی استخوان می‌شود، بر سلامت سلولهای عصبی و مغزی تاثیر دارد و سبب پیشگیری از آلزایمر و تقویت حافظه و حفظ تعادل و تمرکز می‌شود.

فولیک اسید (ویتامین B9)

اسید فولیک که به نام های فولات یا همان ویتامین B9 است. برای رشد سلول‌ها و متابولیسم (سوخت و ساز) بدن لازم می‌باشد. چون بدن انسان نمی‌تواند اسید فولیک را خود تولید کند پس مصرف قرص‌های مکمل یا مواد غذایی غنی از اسید فولیک برای بدن ضروری است. بخصوص خانم‌هایی که قصد بارداری دارند هم قبل از بارداری و هم در دوران بارداری باید از مکمل‌های فولیک اسید استفاده بکنند.

منابع غنی فولیک اسید:

سبزجات از جمله اسفناج، بروکلی و کاهو

حبوبات از جکله لوبیا، نخود فرنگی و عدس

میوه هایی همچون لیمو، موز، طالبی، هندوانه، پرتقال، کیوی و انبه

جگر و قلوه جگر، زرده تخم مرغ، شیر

ویژگی و کاربردهای فولیک اسید:

کاهش نقص های مادرزادی مغزی و ستون فقرات جنین حتی تا 70 درصد، در کم خونی و در سرطان خون بسیار کاربرد دارد، احتمال خطر بیماری قلبی را کم می‌کند، کمک به کاهش احتمال بروز آلزایمر، جلوگیری از بروز پوکی استخوان، تحقیقات نشان داده اند که اسید فولیک حتی در افسردگی و بهبود توانایی کنترل خلق و خو هم تاثیر دارد، همینطور در رشد مو هم نقش بسیاری دارد و برای حفظ سلامت پوست سفت ماندن پوست و درخشندگی آن هم لازم است.

در مردان هم تاثیر قابل توجهی در باروری و تحرک اسپرم‌ها دارد.

ساشه منیزیم دایرکت 400 تاکسوفیت، را میتوانید از دیجی دارو، داروخانه اینترنتی دکتر قاسمی تهیه نمایید و همواره میتوانید از مشاوره رایگان دیجی دارو بهره ببرید.

 

مشخصات

مشخصات

جنسیت مورد استفاده

محل مصرف

طعم

تعداد

کشور سازنده

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!