پودر موبر دوقلو تیزبر کمرد با اسانس خوشبو

ناموجود

7,000 تومان 6,500 تومان

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان
ارسال از طریق پستهر روز 8 صبح سفارشات تحویل پست میشوند
خرید محصول پودر موبر دوقلو تیزبر کمرد با اسانس خوشبو
شناسه محصول: Tizbar kamard_1

ناموجود

معرفی کوتاه

پودر موبر دوقلو تیزبر کمرد با اسانس خوشبو

تاریخ انقضا: 1406/12

توضیحات

پودر موبر دوقلو تیزبر کمرد موجب کم شدن موهای زائد بدن در طولانی مدت می‌شود. پودر موبر تیزبر دارای اسانس خوشبو کننده است که بویی ملایم‌تر نسبت به نوع سنتی آن دارد. از دیگر خواص پودر موبر می‌توان به خاصیت لایه برداری و سفید کنندگی پوست اشاره کرد.

ویژگی‌های پودر موبر دوقلو تیزبر کمرد

  • پیشگیری از سرطان سینه (در صورت استفاده برای موهای زیر بغل) و سرطان خون (در صورت بوئیدن) و سرطان پوست
  • پیشگیری از جنون، خوره، پیسی و آکله
  • موثر در درمان بیماری‌های پوستی
  • موثر در درمان غلبه سودا
  • رفع دلگیری و پریشانی
  • تقویت قوای جنسی
  • تقویت بدن

چطور مصرف کنیم

بدن برای استفاده از موبر باید خشک باشد. برای خمیر کردن این پودر از آب نسبتا داغ استفاده نمایید. کافیست آرام آرام به پودرتان آب اضافه کنید تا خمیری نسبتا غلیظ تهیه شود. مانند حنا که به سر می‌مالیم. نباید خمیر شل باشد و آویزان شود. هر چه غلیظ تر بهتر. البته در حدی هم غلیظ نباشد که خاصیت چسبندگی‌اش کم باشد.

وقتی خمیر درست شد آن را به قسمت‌های مو دار مثل زیر بغل، دست‌ها، ناحیه تناسلی و … بمالید. باید یک لایه نازک به تمام پوست بمالید و جایی خالی نماند. همچنین اگر رقیق باشد فایده ندارد. حدود ۵-۱۰ دقیقه باید صبر کنید. برای فهمیدن زمان برداشتن آن کافیست هر چند دقیقه یکبار یک سانت از موها را با کاردک بکشید اگر دیدید که موها کامل کنده نمی‌شود باز کمی صبر کنید و مجددا امتحان نمایید. و در نهایت با آب سرد و یا ولرم محل را بشویید.


لطفا دقت کنید

ممکن است رفع موهای زائد با استفاده از پودر‌ها، ژل‌ها، لوسیون‌ها و ائروسل‌ها آسان ترین روش به نظر برسد، ولی علم پزشکی هنوز در حال تحقیق درباره بی خطر بودن این روش در دوران بارداری است. این مواد حاوی عناصر مشخصی از قبیل پودر سولفید و کلسیم هستند که روی ساختار پروتئینی مو تاثیر می‌گذارند و باعث حل شدن ساختار مو به صورت ژله ایی شده  و موهای زائد را از بین می‌برند.

مواد شیمیایی موجود در این موبرها بوهای متفاوتی دارند، بعضی از موبرها بوی ناخوشایندی دارند و ممکن است باعث بروز واکنش حساسیت شوند. بنابراین در حالی که شواهد کافی برای اثبات بی خطر بودن موبرها برای جنین وجود ندارد، بهتر است از این روش در دوران بارداری استفاده نکنید.

اکثر پودرهای موبر بوی تندی دارد. باید درزهای مکان پوشیده نباشد چون ممکن است مشکل تنفسی بگیرید. همچنین بعد از استفاده اسفند دود کنید . البته پودرهای موبر بی بو هم در بازار موجود است.

اگر از موبر استفاده می‌کنید پزشک باید آن را تایید کند و روی قسمتی از پوست خود امتحان کرده و در جایی که تهویه هوای مناسب دارد این کار را انجام دهید.

پودر تیزبر را خیلی نگذارید روی پوست بماند. وقتی موها برداشته شد آن را تمیز نمایید. زیاد ماندن آن باعث آسیب به پوست می‌شود.

زیاد ماندن این خمیر روی ناخن موجب شکنندگی آن می‌شود.

مشخصات

مشخصات

نوع محصول

سایز

نوع بسته بندی

کشور سازنده

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!