مکمل های گیاهی

مکمل های گیاهی در داروخانه

مکمل های گیاهی در داروخانه

سلام روز همه همراهان عزیز داروخانه انلاین دیجی دارو به خیر و خوبی باشد. امروز مبحث خیلی داغ و عالی داریم. مکمل های گیاهی. در داروخانه و سایت اینترنتی داروخانه دکتر قاسمی که ارسال رایگان به کل ایران دارد کلی مکمل گیاهی با قیمت های مناسب و تخفیف عالی وجود دارد. با سرچ کردن در منوی بالای سایت می توانید از حراج های باور نکردنی ما بهره مند بشین.

امروز در اینستاگرام دیجی دارو که به آدرس https://www.instagram.com/digidaroo.org82/?hl=en  می باشد کلی استوری در مورد سایت و تخفیفات سایت دیجی دارو داشتیم. با کمی چرخیدن در سایت ما می توانید کلی محصولات و مکمل های غذایی و ورزشی با جایزه ها و آفرهای خوب دریافت کنین.

یکی از مکمل های گیاهی پر فروش این روزهای دیجی دارو کپسول امگا 3 گیاهی باریج اسانس هست. تخفیف ویژه ای که برای این مکمل گیاهی در نظر گرفته شده و همچنین خواص بالای این مکمل باعث محبوبیت بالای این مکمل گیاهی در بین دوستداران مکمل های گیاهی شده است. خواص فوق العاده ای مانند جلوگیری از مشکلات قلبی و عروقی و همچنین در پک لاغری ما به همراه دو مکمل دیگر ال کارنیتین جوشان شرکت های هلث و کربو اسلیم شرکت هلث اید انگلستان یک سبد جادویی برای دوستداران تناسب اندام ایجاد کرده است. از خواص دیگر امگا 3 باریج که ماده موثره برزک در آن وجود دارد این است که رادیکال های آزاد را از بین می برد.

دیگر مکمل گیاهی پر طرفدار این روزهای کرونایی که تمامی دنیا را درگیر کرده است کپسول کورکومکس شرکت هلث اید انگلستان می باشد. این محصول گیاهی این روزها برای مبارزه با ویروس کرونا و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر می باشد. ماده موثره موجود در کپسول کورکومکس عصاره زنجبیل و فلفل سیاه و زردجوبه است. کپسول کورکومکس هلث اید با دارا بودن ترکیبات موثر علاوه بر کاهش درد و التهاب مفاصل به دلیل آنتی اکسیدان بودن از انواع سرطان‌ها پیشگیری می‌کند. همچنین از این قرص می‌توان برای کنترل وزن استفاده کرد.

برای طرفداران و دوستداران سلامتی و سایت دیجی دارو یه مکمل پر طرفدار هم برای کسانی که اضافه وزن دارند و کبد انها به سمت چرب شدن رفته و همچنین ورزشکاران و بدنسازان عزیز که به خاطر استفاده کردن مکمل های ورزشی کبد در معرض آسیب هست داریم. قرص لیورکر شرکت هلث اید انگلستان که به صورت بسته های 30 عددی و خیلی شیک با تخفیف باور نکردنی در داروخانه آنلاین دیجی دارو موجود است. با سر زدن به حراج باور نکردنی مشاهده می کنین که یکی از پر فروش ترین مکمل های گیاهی سایت دیجی دارو قرص لیور کر می باشد. قرص لیورکر هلث اید دارای ترکیبی گیاهی است که برای حفظ سلامت و عملکرد طبیعی کبد در زنان و مردان مورد استفاده قرار می گیرد. این قرص از آسیب های ناشی از مسمومیت کبد پیشگیری می نماید.

آخرین مکمل گیاهی که در این مطلب با هم مرور می کنیم کپسول ژلاتینی سیبرجین هلث اید می باشد. کپسول ژلاتینی سیبرجین ۲۵۰۰ میلی گرم هلث اید به بهبود عملکرد جنسی، افزایش انرژی، استقامت فیزیکی بدن و رفع خستگی کمک می‌کند. کپسول سیبرجین هلث اید هم یکی از مکمل های تخفیف خورده و به جرات می توان گفت در بین تمام داروخانه های انلاین از همه با قیمت مناسب تر به فروش می رسد. جنسینگ موجود در این فرآورده گیاهی 2500 میلی گرم جنسینگ سیبری هست. البته به اطلاع شما عزیزان برسانم که ایکس اید شرکت گلدن لایف استرالیا هر دو جنسینگ سیبری و کره ای را با هم دارد که این مکمل هم با قیمت باورنکردنی در سایت داروخانه اینترنتی دیجی دارو موجود می باشد.

امیدوارم از مطالب امروز بهره کافی را برده باشین. با تشکر دکتر قاسمی

انرژی درمانی

انرژی درمانی چیست ؟

انرژی درمانی چیست ؟

سلام دوستان عزیز و گرامی و همراهان سایت داروخانه آنلاین دیجی دارو. امیدوارم روز خوبی را در کنار خانواده سپری کرده باشین. مبحث امروز داروخانه دیجی دارو انرژی درمانی است.

اول ببینیم انرژی درمانی چیست؟

انرژی درمانی یکی از شاخه های علم پزشکی جایگزین است که تا به حال موثر بودن این روش های بهبودی در بیماری ها به طور کامل ثابت نشده است. در سایت ویکی پدیا که گشت میزدم مشاهده کردم این شاخه از علم پزشکی به دو شاخه تقسیم می شود. اول درمان‌هایی که بر اساس نوعی انرژی هستند که به‌طور علمی تأیید نشده‌اند، و درمان‌هایی که برپایهٔ نوع شناخته‌شده‌ای از انرژی مانند انرژی الکترومغناطیسی هستند.

مرکز ملی مکمل و جایگزین ایالات متحده آمریکا بین دو گونه از انرژی‌درمانی فرق می‌گذارد: نوعی که برپایهٔ انرژی‌های واقعی و شناخته‌شده فیزیک است، و نوعی که برپایهٔ انرژی‌هایی با سرچشمهٔ ناشناخته است، مانند مفهوم چینی چی  یا مفهوم  هندی پرانا که به عنوان پزشکی سنتی آن کشورها به کار می‌رود. این انرژی‌های ناشناخته هیچ تعریف روشن سنجش پذیری  یا ابطال پذیری  ندارند.

انرژی درمانی که در زبان لاتین با عبارت‌های Energy medicine و Energy Healing شناخته می‌شود، در گذشته اسامی متفاوت و غیر خوشایندی داشت.در واقع بهبود یافتن از طریق  انرژی در سال‌های نه چندان دور به نام‌هایی از قبیل طب نامرسوم و طب حاشیه معروف بود. اما امروزه نام‌های جدیدی از قبیل طب جایگزین را روی آن گذاشته‌اند.

انرژی درمانی به نوعی یک روش بهبودی جدید و نوین محسوب می‌شود که از دید عده‌ای به شدت تاثیرگذار است و از نگاه سایرین هیچ تاثیری بر بهبود بیماری‌های روحی و جسمی ندارد. اگر بخواهیم صادقانه بیان کنیم، باید بگوییم که این روش تاثیر غیرقابل انکاری بر روح و روان انسان می‌گذارد اما هیچ تاثیری در روند بهبود بیماری‌های جسمی از قبیل سرطان نخواهد داشت.خلق‌وخو و سبک زندگی چیزهایی هستند که تحت تاثیر این روش درمان قرار می‌گیرند و کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشند.

بنابراین پزشکان توصیه می‌کنند در هنگام بروز بیماری‌های جسمی، انرژی درمانی باید در کنار درمان‌های پزشکی انجام شود تا روح و روان فرد را آرام سازد و با کاهش اضطراب و استرس فرد، روند بهبود جسمی را سرعت ببخشد.

انرژی درمانی در آینده نزدیک می تواند یکی از شاخه های پر طرفدار علم پزشکی باشد. امیدوارم روزی برسد که همه انسان ها در سلامت کامل به زندگی خود ادامه دهند.

با تشکر دکتر قاسمی

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

سلام به همه عزیزان و همراهان سایت داروخانه آنلاین دیجی دارو. امیدوارم هر جای ایران عزیزمون هستین خوشحال و سالم باشین. یکی از مباحث پر از حرف و حدیث این روزهای دنیا ارز دیجیتال هست. نمی دونم چقدر با ارز دیجیتال آشنایی دارین.

در دنیا حدود 100 میلیون نفر با ارز دیجیتال آشنایی دارن. در کشور ما نیز کسانی هستند که به خرید و فروش و نگهداری ارز دیجیتال مشغول هستند. ارز دیجیتال مانند همه بازارهای دیگر اقتصادی مانند فارکس و طلا و بورس دارای نمودارهای منطقی و تحلیلی ریاضی می باشد. در نظر داشته باشین در کشور ما نیز مجلس شورای اسلامی در صدد قانون مند کردن این رمز ارزها می باشد. در کشور ما مزارعی بیشتر در نقاط آزاد تجاری وجود دارند که به استخراج رمز ارزها مشغول می باشند.

حال ببینیم این رمز ارزها  که در بستر بلاک چین هستند چگونه کار می کنند.

  1. بلاک چین، دفترکلی است که اطلاعات ثبت شده روی آن، میان تمام افرادی که به آن متصل می‌شوند، به اشتراک گذاشته می‌شود، بنابراین امکان دستکاری در یک بلاک چین وجود ندارد. در بلاک چین عمومی ضد انحصاری ما انحصار تراکنش ها را در اختیار نداریم مانند بیت کوین و اتریوم . از این نوع بلاک چین زمانی استفاده می‌شود که نظر تمام جامعه مورد نظر در آن شبکه مهم باشد، نه فقط چند فرد خاص. در این بلاک چین هر کسی می‌تواند قراردادهای هوشمند ایجاد کند و یا پول و داده‌ها را منتقل کند. اطلاعات مهم در این بلاک چین‌ ها به صورت رمزنگاری شده قابل ذخیره سازی هستند.
  2. بلاک چین عمومی انحصاری :  در این بلاک چین افرادی خاص برای تأیید فعالیت‌ها انتخاب می‌شود. این افرادمی‌تواند یک مقام، کارمند ارشد، دولت، موسسه یا اشخاص دیگری باشند. داده‌ها قابل مشاهده برای عموم هستند اما می‌توان از یک سری اطلاعات خاص محافظت کرد. اطلاعات ذخیره شده روی بلاک چین قابل تغییر نیستند بنابراین برای شرکت اعتبار بزرگی محسوب می‌شود.
  3. بلاک چین خصوصی انحصاری : این نوع بلاک چین می‌تواند برای نهاد‌های مختلف خصوصی و دولتی مورد استفاده قرارگیرد. در این بلاک چین افرادی خاص برای تایید فعالیت‌ها انتخاب می‌شود و فقط افرادی خاص امکان مشاهده اطلاعات ثبت شده را دارند.

سیاست کلی رمز ارزها مبتنی بر این است که تمامی داد و ستد های داخل شبکه ای همگی به دست خود مردم انجام شود. با این کار پول از بانک ها و دولت ها خارج شده و به مانند قدیم که مبادله کالا به کالا وجود داشت خود مردم با هم مبادله خواهند کرد. زمانی که یکی از مخترعین بیت کوین با تعدادی بیت کوین یک پیتزا خرید به این فکر نمی کرد که الان هر واحد از آن بالای 64 هزار دلار ارزش پیدا کند. خواهی نخواهی کل دنیا به سمت رمز ارزها پیش خواهد رفت. امیدوارم توانسته باشم کمی از این اقیانوس بیکران را در این چند خط به تصویر کشیده باشم. با تشکر دکتر قاسمی موسس و مسئول فنی داروخانه انلاین دیجی دارو.

داروخانه بیماری های خاص

داروخانه بیماری های خاص

داروخانه بیماری های خاص

سلام روز تعطیل و عید همه شما دوستان و همراهان گرامی دیجی دارو مبارک باشه. امیدوارم روز خوبی را سپری کرده باشین. مبحث امروز ما بحث داروخانه بیماری های خاص هست. با نگاهی اجمالی به دفترچه های بیمه می توان تفاوت بین بیماران خاص و عادی را متوجه شد. بیشتر داروخانه ها قرارداد با این نوع بیمه ها را ندارند. بیماران خاص با مشکلاتی عدیده برای پیدا کردن داروهای خود مواجه هستند.

دوستان در نظر داشته باشین همه داروخانه های در سطح کشور سهمیه داروهای خاص را ندارند. سازمان غذا و دارو با توجه به رتبه بندی و امتیازدهی به داروخانه ها به آنها مجوز داروهای خاص را صادر می نماید. اکثر داروخانه های بیماری های خاص دولتی بوده و زیر نظر علوم پزشکی های سراسر کشور قرار دارند.

در این مطلب بنده سعی کردم در این بحران ویروس کرونا و سختی در رفت و آمد به خاطر شیوع این بیماری نام مراکزی که دارای سهمیه داروهای خاص هستند را آورده و آدرس ها و شماره تماس آن ها را ذکر کنم. در نظر داشته باشین با توجه به محدودیت ها در تهیه این داروها و گران بودن این داروها تمامی ارگان ها و نهادها و داروخانه ها باید با هم همکاری کاملی داشته باشند.

بعضی از داروخانه های اینترنتی و آنلاین و گاها داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان نیز دارای سهمیه داروهای خاص می باشند. با در دست داشتن نسخه معتبر پزشک به این مراکز مراجعه کرده و تماما با فرانشیز دولتی این داروها را تهیه فرمایید.

در پایان این مطلب بنده شماره تماس و آدرس این داروخانه ها را در سرتاسر کشور برای شما عزیزان گذاشته ام. با تشکر دکتر قاسمی

ردیف نام مرکز آدرس شماره تماس
1 قدس آذربایجان غربی – اروميه – خ مدنی-نبش خ خیام شمالی 2235135
2 هلال احمر آذربایجان غربی – اروميه – خ خیام شمالی داروخانه هلال احمر 34078168
3 بیمارستان تقوی اصفهان – كاشان – کاشان-خ رجائی-بیمارستان تقوی-واحد داروخانه 4471610-4459393
4 22بهمن بوشهر – خ معلم-جنب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بوشهر 2522369
5 اطلاعات داروئی دانشکده داروسازی تبریز- کمربندی-نرسیده به چهار راه آبرسان-روبروی مسجد طوبی 3359552
6 هلال احمر (تبریز) چهارراه آبرسان-ساختمان هلال احمر-کلینیک استاد شهریار-داروخانه هلال احمر 3340016
7 بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل- خیابان عطایی- خیابان شهید جدی-بیمارستان امام خمینی (ره) 2251680
8 مرکز فوریت های دارویی هلال احمر (اردبیل) اردبیل- خ امام خمینی -ایستگاه بندعین -جنب ورزشگاه تختی 2262100-1
9 امام سجاد (ع) اصفهان- خ استانداری-جنب مراکز پزشکی نور و حضرت علی اصغر (ع) 2211141-2208586
10 سيد الشهدا (ع) اصفهان – پل شیری-بیمارستان سید الشهدا(ع) 8184917911
11 هلال احمر (اصفهان) اصفهان – پل خواجو -داروخانه هلال احمر 6644777
12 هلال احمر (کرج) کرج-چهار راه طالقانی-ابتدای جهانشهر-خیابان هلال احمر 4459690
13 مرکز آموزشی درمانی شهید مصطفی خمینی (ره) ایلام- بلوار مدرس- کوچه مدرس10-تپه شاهد 3338227-9
14 13 آبان تهران – خ کریم خان زند -نبش خیابان خردمند شمالی 88849011
15 29 فروردین تهران – خیابان کارگر جنوبی- نرسیده به میدان حر 66400073
16 بیماریهای خاص تهران – تقاطع خ انقلاب – خ نجات الهی 88930397
17 شهید کاظمی تهران – خ ولیعصر- بالاتر از جام جم – نرسیده به پل پارک وی -روبروی رستوران سوپر استار 26210091
18 هلال احمر 1 (تهران) تهران – آیت اله طالقانی- تقاطع سپهبد قرنی 88803871
19 هلال احمر2 (تهران)- مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران تهرانپارس. فلکه دوم خ جشنواره- بعد از چهار سید الشهدا- نرسیده به میدان اشراق- مجتمع دارویی درمانی هلال ایران 77336006-8
20 عابدینی بهارستان. نرسیده به میدان ابن سینا.مقابل سازمان تبلیغات اسلامی 77530091-7
21 22 بهمن (مشهد) مشهد- خ دانشگاه. جنب دانشکده بهداشت 8598014-5
22 بیمارستان امید مشهد – خیابان کوهسنگی-میدان الندشت-بیمارستان امید 8428621
23 قره چمنی مشهد – بلوار نمایشگاه بین المللی-بزرگراه میثاق-میدان میثاق-مرکز درمانی امام رضا (ع) 5225672
24 مركزي امام مشهد – میدان بیمارستان امام رضا (ع)داروخانه مرکزی امام رضا (ع) 8541011
25 هلال احمر (مشهد) مشهد – بلوار سجاد-بزرگمهر شمالی 7684006
26 بیمارستان نفت اهواز اهواز – فلکه فرودگاه-بیمارستان بزرگ نفت (شهید بهشتی) 4443715
27 شبانه روزی امام جعفر صادق(ع) اهواز – اهواز-ابتدای خ انقلاب فلکه 15 خرداد 3783340
28 دکتر هنرمند اهواز – خیابان طالقانی نبش نظامی 0611-2223687
29 فدک اهواز – کوی ملت نبش خ اقبال 0611-4470140
30 22 بهمن (سمنان) سمنان – بلوار 17 شهریور- جنب بیمارستان فاطمیه 3334691
31 شهید بهشتی دامغان.بلوار امام خمینی. جنب نیروی انتظامی 5242591
32 دکتر طاهری خ امام خمینی. روبروی بیمارستان 11 محرم 5245246
33 دکتر طرزه ای شاهرود – خ 22 بهمن -ساختمان پزشکی شفا 2229629
34 هلال احمر (زاهدان) زاهدان. مبدان آزادی. داروخانه هلال احمر 3214274
35 شبانه روزی آریا زابل – خ بعثت- کوچه ارگ 2221752
36 دانشگاه علوم پزشکی جهرم جهرم – خ استاد مطهری-بیمارستان مطهری 3333001
37 دانشکده داروسازی شیراز شيراز – فلکه نمازی – بیمارستان نمازی – جنب اتفاقات اطفال 6474289
38 دکتر شیرودی قزوين – خ فردوسی-جنب بیمارستان دهخدا 3347710
39 هلال احمر (قزوین) قزوين – میدان آزادی – خ هلال احمر 2237948
40 هلال احمر (قم) قم – میدان سعیدی-ابتدای خ هفتم تیر-کوچه شماره یک 6613888
41 بیمارستان توحید سنندج – بلوار گریاشان – بیمارستان توحید ۳۲۲۸۱۳۲
42 شبانه روزی آریا (سنندج) سنندج – خ پاسداران -جنب خ شهید تعریف 3234375
43 هلال احمر (سنندج) سنندج – خ پاسداران -جنب خ شهید تعریف 3234375
44 مرکز بهداشت بم بم. مرکز بهداشت 52218701
45 آموزشی خدماتی امام خمینی (ره) كرمانشاه – میدان فردوسی-جنب بیمارستان معتضدی 7245951
46 ولیعصر كرمانشاه – بلوار شهید بهشتی جنب بیمارستان آیت الله طالقانی 88389210
47 بیمارستان شهید بهشتی (یاسوج) ياسوج – خ شهید مطهری-بیمارستان شهید بهشتی 2224721
48 هلال احمر (گرگان) گرگان – خ پاسداران 2248287
49 دکتر کمالی رشت – چهار راه گلسار-خ نواب-روبروی ساختمان نجفی 7227063
50 دکتر کیایی رشت – گلسار خ 80 7229372
51 هلال احمر (رشت) رشت – چهارراه میکائیل 3220002
52 دکتر روزبهانی خرم آباد – خ امام نرسیده به میدان شهداء- روبروی فاطمیه و روبروی بانک تجارت مرکزی 2233990
53 13 آبان (ساری) ساري – میدان معلم 3250978
54 آیت الله روحانی بابل – خ گنج افروز- مرکز آموزشی درمانی آیت ا… روحانی
55 هلال احمر (اراک) اراك – خ شهید بهشتی- سازمان هلال احمر 2225400
56 آموزشی بیمارستان شهید محمدی بندر عباس بندرعباس – بلوار جمهوری- درب خروجی بیمارستان- شهید محمدی 3332392
57 بیمارستان شهید محمدی بندر عباس بندرعباس – بلوار جمهوری- درب ورودی بیمارستان شهید محمدی 3332392
58 شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان – خ بوعلی -سیزده خانه 8252050
59 بیمارستان شهید صدوقی یزد يزد – صفائیه-بیمارستان شهید صدوقی-داروخانه بیمارستان کد پستی 8224307
60 شبانه روزی دکتر چمران يزد – خیابان فرخی یزدی-جنب بیمارستان شهید رهنمون 6266900
61 هلال احمر (بوکان) 34078168
62 هلال احمر (مهاباد) 34078168
63 بیمارستان قاضی تبریز.انتهای خ دانشگاه. نرسیده به ایستگاه ستاره شناسی 3343811
64 پارسیان تهران – معاونت تحقیقات و فناوری – وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی 9394201515
65 شبانه روزی شهدا چهارمحال و بختیاری – شهركرد – بلوار شریعتی- جنب کلینیک ویژه امام علی (ع) 2224596
66 امام رضا (ع) بجنورد – چهار راه شهرداری 2240086
67 هلال احمر (اهواز) اهواز – خیابان فلسطین جنب پل لشکر 3338446
68 شهید رجایی زنجان – خ صفا 4249191
69 دکتر زرین خ شهید منتظری. خ سلمان فارسی 4224510
70 خاتم الانبیاء زاهدان. بلوار جام جم 3237088
71 بیمارستان دکتر علی شریعتی فسا-خیابان شهید فیاض بخش-بیمارستان دکتر علی شریعتی 2229819
72 هلال احمر (کرمان) کرمان. میدان علی ابن ابیطالب 2223755
73 هلال احمر (یزد) يزد – خیابان آیت ا… کاشانی -بعد از سه راه چمران -داروخانه مرکزی هلال احمر 6247326

قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه

قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه

قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه

سلام عزیزان و همراهان خوب دیجی دارو.

امیدوارم اول هفته خوب و پر از موفقیت را سپری کرده باشین. امروز یه مبحث داغ و عالی براتون آماده کردم. قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه مبحث داغ امروز ما هست. جالب اینکه دغدغه خیلی از خانم ها و آقایان افزایش و کاهش وزن هست. چیزی که همه انسان ها درگیر آن هستیم. با سر زدن به قفسه های داروخانه کلی مکمل های لاغری به چشم میخوره . یادم هست اوایل کار دیجی دارو هم به کمک دوستان خوبم ویدیویی تحت همین عنوان ساخته بودیم و در دسترس عموم و حتی در آپارات ، فیس بوک و در سایت خودمون قرار دادیم. با کلیک کردن بر روی عبارت قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه می توانید این ویدیو را تماشا کرده و کلی مطالب در این زمینه فرا بگیرید.

چندین نکته برای کاهش وزن و استفاده از داروهای کاهش وزن برای شما ذکر می کنم :

  1. هر انسانی یک وزن فیزیولوژیک دارد. این به چه معنی هست. یعنی اگر هر انسانی یک رژیم غذایی متعادل داشته باشد و در طول روز کمی ورزش کند و عادت های بد غذایی نداشته باشد معمولا وزنش در یک محدوده خیلی کوچک نوسان می کند. یعنی اگر فردی از وزن خودش رضایت نداشته باشد خیلی خیلی سخت هست که به وزن و تناسب اندام ایده آل دست پیدا کند. پس دوستان در نظر داشته باشین راه بسیار سختی برای داشتن وزن ایده آل در پیش دارین.
  2. دومین نکته در کاهش وزن این است که در طول یک ماه فقط باید 3 درصد وزن کاهش پیدا کند. این بدین معنی است که اگر فردی 100 کیلو وزن دارد تنها مجاز به کاهش 3 کیلو وزن در طول یک ماه می باشد. اگر فردی بیشتر از این مقدار در طول یکماه کم کند قطعا برگشت پذیر خواهد بود. همچنین عوارض بسیار زیادی برای بدن خواهد داشت. از جمله خراب شدن پوست و کاهش انواع ویتامین و مینرال های موجود در بدن .
  3. نکته بعدی در نظر داشتن BMI است. BMI شاخص توده بدنی است. با حساب کردن توده بدنی کلی از مشکلات کاهش وزن به خودی خود حل خواهد شد. می توانید با سرچ در گوگل چگونگی حساب کردن BMI را پیدا کرده و با به دست آوردن عدد مورد نظر دقیقا از وضعیت این شاخص مطلع شوید.
  4. نکته پایانی در کاهش وزن که از همه کلیدی تر است شمردن کالری هست. با توجه به وزن میتوانید مقدار کالری مورد نیاز بدن را حساب کنید. با شمردن کالری و اینکه بدانید هر غذا و میوه ای چقدر کالری دارد و در کنارش استفاده از قرص لاغری تضمینی در داروخانه که در انتها به چند تا از ان ها اشاره می کنم میتوانید یک رژیم عالی و موثر داشته باشین.

تنها دارویی که تمامی مجوزهای مورد نیاز را برای لاغری کسب کرده است داروی ارلیستات هست. به نام های تجاری ونوستات و یا ارلیستات شرکت اکتورکو می باشد. این دارو همراه غذای چرب خورده می شود و با مهار لیپاز روده باعث دفع گرانوله چربی ها شده و باعث کاهش وزن می شود. در نظر داشته باشین چون لیپاز روده مهار می شود تمامی ویتامین های محلول در چربی نیز با آن دفع می شوند. پس در موقع رژیم لاغری با ارلیستات حتما مولتی ویتامین همراه دارو استفاده شود.

در پایان نیز چندتا از مکمل های کاهش وزن را برای شما عزیزان آورده ام که در ویدیو دیجی دارو نیز موجود است.

کپسول آنتی فت ۵۰۰ میلی گرم (دوبیس)

اولین محصولی که در بررسی بهترين قرص هاي لاغری نام برده شده است کپسول آنتی فت ۵۰۰ میلی گرم دوبیس است.

کارایی اصلی آنتی فت شرکت دوبیس؛ افزایش سوخت و ساز بدن است. این کپسول حاوی عصاره 5 گیاه مانند، عصاره چای سبز و عصاره دانه قهوه و عصاره فلفل و …. و CLA و کافئین و کرومیوم است.

پودر اسلیم اند فیت دوبیس

پودر اسلیم اند فیت شرکت دوبیس با اثر چربی سوزی و کاهش اشتهایی که ایجاد می‌کند سبب لاغری می‌شود. حاوی ال کارنتین که کمک به چربی سوزی میکند و فیبر سبب کاهش اشتها و انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. در پودر اسلیم اند فیت از شیرین کننده طبیعی رژیمی به نام استویا استفاده شده است.

کپسول اسلیم می (نچرال وورلد)

ویژگی های اصلی کپسول اسلیم می شرکت نچرال وورلد، چربی سوزی و کاهش دهنده اشتها و افزایش دهنده متابولیسم بدن و کمک به کاهش تجمع چربی در ناحیه شکمی می‌شود.

حاوی عصاره ۵ گیاه مانند، عصاره گوارانا و عصاره گارسینیا کامبوجیا و عصاره فلفل سیاه و عصاره چای سبز و …. و کرومیوم است.

قرص اسلیم کوئیک گل دارو 

آخرین محصولی که در بررسی بهترين قرص هاي لاغری نام برده شده است؛ قرص اسلیم کوئیک شرکت گل دارو دارای بسته بندی ۳۰ عددی است. ویژگی اصلی قرص کاهش دهنده اشتها است و سبب لاغری می شود. قرص اسلیم کوئیک حاوی عصاره ۳ گیاه است؛ عصاره گیاه چای سبز و عصاره کرفس و عصاره گیاه شوید.

در پایان امیدوارم از این مطلب بهره کافی را برده باشین با تشکر دکتر قاسمی .

شماره تلفن داروهای کمیاب

شماره تلفن داروهای کمیاب

شماره تلفن داروهای کمیاب

سلام عصر پنج شنبه تمامی دوستان و همراهان همیشگی سایت داروخانه آنلاین دیجی دارو به خیر و خوشی باشد. امیدوارم هر جا هستین موفق و سرفراز باشین و روزها و ساعت هایی بسیار عالی در کنار عزیززانتان سپری کرده باشین. مبحث امروز داروخانه دیجی دارو در مورد شماره تلفن داروهای کمیاب هست. اولین سوالی که برای هر هموطن در هر جای ایران عزیز ما پیش می آید این است که چگونه داروی نایاب یا تک نسخه ای یا داروی خاص خود را بتوانم به راحتی پیدا کنم.

با گشتی در دنیای وب و سرچ کردن در گوگل به نتایج جالبی برخورد می کنیم. چندین راهکار برای این کار اندیشیده شده است. اولین اقدام توسط معاونت غذا و دارو علوم پزشکی تهران انجام گرفت. در سال 98 این دانشگاه اعلام کرد هم وطنان عزیز با شماره تلفن های 1490 و 190 تماس گرفته و با اعلام نسخه خویش به نزدیکترین داروخانه جهت گرفتن نسخه راهنمایی می شوند. دوستان عزیزم در نظر داشته باشین در این سامانه داروسازان دلسوز و زحمتکشی 24 ساعت شبانه روز به تمامی سوالات دارویی شما عزیزان و همچنین مشاوره های دارویی و تداخلات دارویی نیز به صورت فعال حضور دارند.

در حرکتی نمادین و بسیار عالی دانشکده علوم پزشکی زنجان در سایت خویش مراکزی که دارای داروهای نایاب و تک نسخه ای بودند را اعلام کرد. بنده نیز در جدولی نام این داروخانه ها و مراکز را به اطلاع شما عزیزان می رسانم.

نام مرکز آدرس تلفن
داروخانه مرکزی هلال احمر تهران، خیابان طالقانی، چهارراه سپهبد قرنی 021-88803876-9
داروخانه هلال احمر تهرانپارس تهران، فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، جنب بهزیستی 021-77793636
داروخانه هلال احمر شهر ری تهران، سه راه ورامین، نرسیده به میدان معلم، فاز اول مجتمع صالحین، روبروی ایستگاه ظهیر آباد 021-55913661
مرکز اطلاعات دارویی هلال احمر 88803875 و 88803873-021
داروخانه 29 فروردین تهران، خیابان کارگر جنوبی، میدان حر 66400073 و 66401016-021

سامانه تیتک :

در نظر داشته باشین دوستان عزیزم سامانه اینترنتی داروهای کمیاب نیز راه اندازی شده است. سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت دارو به اختصار “تیتک” نامیده می‌شود. اپلیکیشن تیتک نیز نرم‌افزاری است که برای تلفن همراه طراحی شده و شهروندان با استفاده از آن می‌توانند به‌صورت رایگان به بسیاری از خدمات دارویی کشور دسترسی داشته باشند. TITAK نرم‌افزاری است که برای تلفن همراه طراحی شده است و شهروندان با استفاده از آن می‌توانند به‌صورت رایگان به سرویس‌های زیر دسترسی داشته باشند:

  • مشاهده داروخانه‌های نزدیک به خود، جستجوی داروخانه‌های مجاز
  • اطلاع از کاتالوگ (مشخصات) دارو
  • جستجوی محل فروش داروهای کمیاب
  • اطلاع از مشخصات دارو، کاربرد دارو، تولیدکننده و واردکننده دارو
  • کنترل اصالت دارو (اطلاع از اصل یا قاچاق بودن دارو)

عزیزان توجه داشته باشین کار کردن با اپلیکیشن تیتک بسیار ساده است. نام دارو را در اپلیکیشن وارد کرده و با سرچ کردن دارو در آن نام نزدیکترین داروخانه برای شما نمایش داده می شود. برای مطمئین شدن از اینکه دارو  در داروخانه موجود هست حتما قبلش با داروخانه تماس گرفته و سپس به داروخانه برای گرفتن دارو مراجعه فرمایید.

در پایان امیدوارم عزیزان از این مطلب امروز دیجی دارو بهره کافی را برده باشین و به راحتی بتوانید داروهای مورد نیاز خود را از راههایی که در بالا عرض کردم تهیه فرمایید با تشکر دکتر قاسمی…

اسنپ داروخانه

اسنپ داروخانه

سلام عصر چهارشنبه همه عزیزان به خیر و شادی. با پیشرفت های قرن حاضر و سرعتی که در فن آوری سمعی بصری وجود دارد ، آدمی به واژه هایی بر می خورد که ناخودآگاه آدمی را قلقلک می دهد. در حوزه دارو و داروخانه و درمان چه بسا خدماتی وجود دارد مانند اسنپ داروخانه ؛ داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان ؛ داروخانه آنلاین و اسنپ دکتر .

آدمی باید با گذشت زمان و پیشرفت همه حوزه های دانش و فن آوری خودش را تطبیق داده و هنر استفاده از این خدمات را بداند. چه بسا با آمدن اسنپ و تبسی خیلی از مشاغل سنتی مانند آژانس ها تعطیل شدند. همیشه در زندگی آدمی باید آماده تغییرات باشد. چه بسا خیلی از تغییرات به نفع خود انسان هست. امروز مبحث اسنپ فارمسی یا اسنپ داروخانه را با هم مرور می کنیم.

ابتدا عرض کنم که اسنپ داروخانه در ایران هنوز مجوزهای لازم را برای پیچیدن نسخه و ارسال آن برای مشتریان را دریافت نکرده است. چند وقت پیش بازرسان محترم دانشگاه شهید بهشتی تهران چندین داروخانه را در شمال تهران به خاطر پیچیدن نسخه های انلاین مورد تعقیب قرار دادند و جریمه های سنگین و ابطال مجوزهای فروش انلاین آن ها را صادر نمودند. اینکه این مسئله بین غذا و دارو و داروخانه ها به نفع کدام یک از طرفین تموم شود موضوع صحبت بنده نیست. اینکه ابتدا بیمار به صورت آنلاین ویزیت شود و سپس برای بیمار نسخه ای توسط پزشک محترم نوشته شود و آن نسخه نیست به صورت الکترونیک برای بیمار پیچیده شود نیز یکی از موضوعات مورد بحث ما هست. آیا با ویزیت آنلاین به درستی وضعیت بیمار تشخیص داده می شود امری است که هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

با سر زدن به سایت اسنپ با نکات جالبی روبرو می شویم. جدیدا اسنپ قابلیت جدیدی برای اسنپ دکتر راه اندازی کرده است. تهیه نسخه دارو به این اپلیکیشن اضافه شده است. حال اینکه داروخانه های آنلاین مانند دیجی دارو و بقیه داروخانه های اینترنتی با ارسال رایگان نمی توانند نسخه پیچی آنلاین داشته باشند و فقط مجاز به دادن مکمل ها دارویی و ورزشی و اقلام آرایشی بهداشتی هستند ، عجیب است که اسنپ در داخل سایت خود ذکر کرده داروهای بدون نسخه (OTC) را برای کاربران خود پیچیده و ارسال می کند. در نظر داشته باشین در قوانین داروخانه های انلاین و اینترنتی تعهد داده شده است که اصلا دارو نباید فروخته شود چه با نسخه باشد چه بدون نسخه .

اکنون سازمان های بیمه گر مثل تامین اجتماعی و بیمه سلامت گام هایی برای نسخه های الکترونیک برداشته اند که کار را در آینده برای پزشکان و داروخانه ها تسهیل تر خواهد کرد. ولی هنوز هم در کل دنیا بیمار به صورت حضوری ویزیت می شود و نسخه های آنها تایپ شده به نزدیکترین داروخانه ارسال می شود. تا رسیدن بیمار به داروخانه تمامی کارهای مربوط به نسخه مثل قیمت زدن انجام می شود و در زمان رسیدن بیمار فقط داروساز مستقر در داروخانه کار مشاوره و دادن دستورهای دارویی را به بیمار آغاز می کند. امیدوارم خیلی زود ایران عزیز ما هم به پیشرفت های کشورهای توسعه یافته ای نظیر کانادا و ژاپن رسیده و مریض ها و بیمارن فقط دغدغه بیماری خود را داشته باشند و با خیال راحت و با فراغ بال داروهای خود را با سیستمی عالی و مکانیزه دریافت کنند.

با تشکر دکتر قاسمی موسس و مسئول فنی داروخانه انلاین دیجی دارو .

نکات مهم در مورد سرفه کودکان

از دلایل ابتلا به سرفه در کودکان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

عفونت:سرماخوردگی، خروسک و آنفولانزا می توانند منجر به سرفه طولانی مدت برای کودکان شوند. سرماخوردگی با سرفه های خفیف تا متوسط، آنفولانزا با سرفه های شدید و خشک و خروسک با تنفس پر سر و صدا و سرفه های “پارس مانند” که در طول شب تشدید می شود، همراه است. این عفونت های ویروسی با آنتی بیوتیک درمان نمی شوند، اما با سایر داروها قابل کنترل هستند.

رفلاکس اسید معده:سرفه، استفراغ، تف کردن به صورت مکرر، طعم بد دهان و احساس سوزش در قفسه سینه یا سوزش سر دل در کودکان از نشانه های بازگشت اسید معده به مری هستند. شکلات، نعناع، “غذاهای سرخ شده، تند و چرب”، کافئین و نوشیدنی های گازدار باید از رژیم غذایی کودک حذف شوند، آخرین وعده غذایی حداقل دو ساعت با زمان خواب فاصله داشته باشد و وعده های غذایی کوچکتر برای کودک در نظر گرفته شود. برای بهبود بازگشت اسید معده در کودکان باید به پزشک مراجعه نمود.

 

دلایل دیگر سرفه کودکان:

کودک ممکن است بنا بر عادت، حتی پس از اتمام دوره بیماری سرفه کند. کودک ممکن است پس از استنشاق یک عامل خارجی مانند غذا و یا پس از قرارگیری در معرض عوامل محرک مانند دود سیگار یا شومینه، به سرفه بیافتد.

آسم:

تشخیص آسم کودکان کار دشواری است و تست تشخیص منحصر‌ به‌ فرد برای آن وجود ندارد. اما سرفه به همراه خس خس سینه که ممکن است در طول شب بدتر شود یکی از رایج ترین علائم آسم است. نوع دیگری از سرفه ممکن است با افزایش فعالیت بدنی یا هنگام بازی ظاهر شود. درمان آسم به علت ایجاد آن بستگی دارد و ممکن است شامل اجتناب از عوامل محرک مانند آلودگی، دود یا عطر باشد. تشخیص آسم در کودکان حتما باید توسط پزشک صورت گیرد.

آلرژی/سینوزیت:

آلرژی و سینوزیت می توانند باعث سرفه طولانی مدت همچنین خارش گلو، آبریزش بینی، آبریزش چشم و گلودرد شوند. باید در مورد آلرژن ها (مواد حساسیت زا) و چگونگی اجتناب از آن با پزشک کودک مشورت شود. آلرژن ها می توانند شامل غذا، گرده گیاهان و گرد و غبار باشند. همچنین برخی کودکان به پشم و مو، بزاق، عرق، پوسته و مواد دفعی حیوانات خانگی، آلرژی دارند. پزشک ممکن است استفاده از داروهای ضد آلرژی یا تزریق واکسن آلرژی را توصیه کند.

سیاه سرفه:

سیاه سرفه یک بیماری عفونی شدید تنفسی، قابل پیشگیری با واکسن است. این بیماری به ویژه در ابتدای ابتلا، ممکن است با علائمی نظیر آبریزش بینی، عطسه و تب پایین همراه باشد. بعد از بین رفتن علائم اولیه، سرفه های پشت سرهم مشخصه ی آغاز حمله است و به دنبال آن یک دم با صدای “ضجه” (ووپ-هوپ) شنیده می شود. به دلیل ماهیت باکتریایی عفونت عامل سیاه سرفه، درمان آن با آنتی بیوتیک صورت می گیرد.

بسیاری از موارد کودکان بعد از سرماخوردگی تا مدت ها سرفه های شدید و خشک دارند. با این وجود، در کودکان عواملی مانند آسم، حساسیت و آلرژی، سینوزیت و رفلاکس اسید معده نیز ممکن است، باعث ایجاد سرفه شوند.

 چه زمانی باید در مورد سرفه کودک به پزشک مراجعه نمود؟

– خس خس سینه
– کودک سیستم ایمنی ضعیفی دارد یا کاملا واکسینه نشده است.
– سن کمتر از 4 ماه، با دمای رکتوم بالای 38 درجه سانتی گراد
– دارای تب بیش از 40 درجه سانتی گراد (بدون بهبودی پس از گذشت 2 ساعت از مصرف داروی کاهنده تب)

– هنگام تنفس یا صحبت کردن مشکل دارد.
– استفراغ مداوم
– هنگام سرفه رنگ صورت قرمز یا بنفش می شود.
– در بلع مشکل دارد.
– احساس خستگی یا بیماری دارد.
– به نظر بیاید شیئی در گلوی کودک گیر کرده است.

 چه زمانی شرایط کودک وخیم است و به بیمارستان و اورژانس  برده شود ؟

– از حال رفته است یا تنفس متوقف شده است.
– دارای لب ها یا ناخن های آبی رنگ است.

– برای نفس کشیدن تلاش می کند، نمی تواند صحبت کند یا با هر نفس ناله می کند.
– در حال خفگی است و سرفه کودک متوقف نمی شود

و قابل ذکر است شما میتوانید با جستجو در محصولات فروشگاه ما دارو و مکمل مورد نظر در مورد درمان این بیماری را تهیه فرمایید .

 

و در آخر مراقب کودک دلبند خود باشید و این در نظر بگیرید که کودکان همیشه به شما نیاز مبرم دارند.

داروخانه های منتخب انسولین

داروخانه های منتخب انسولین

سلام روز همگی خوش.

امشب مطلبی در مورد داروخانه های منتخب انسولین براتون خواهم گذاشت. فکر کنم براتون جالب باشه که بدونین تقریبا 50 درصد خانواده های ایرانی درگیر بیماری دیابت هستند. در خانواده مادری من هم مادر و خاله و دایی ها و پدربزرگ بنده هم درگیر دیابت هستند. ارثی که به نوادگان و بازماندگان این خانواده رسیده به صورت معنوی است. یعنی همه فرزندان این خاندان ما نگرانی دارند که ارث بیماری دیابت به هر کدوم از ماها اصابت کند. بیشترین فروش و نسخه های داروخانه ها چه داروخانه های معمولی و چه داروخانه هایی که به هر نحوی توانستند منتخب داروهای خاص و انسولین های قلمی شوند داروهای مربوط به دیابت هستند.

در روزهای همه گیری ویروس کرونا و نگرانی بیماران خاص مخصوصا بیماران دیابتی که در برابر ویروس کرونا بسیار آسیب پذیر هستند پیدا کردن انسولین ها نیز به معزلی تبدیل شده است. شرکت هایی دارویی نیز در این زمینه عرصه را برای داروخانه های منتخب انسولین تنگ کرده و به خاطر سود و منفعت خود به صورت سهمیه بندی این داروها را به داروخانه های خاص و دولتی و منتخب عرضه می کنند. چه بسا که عزیزانی در طول روز به پشتیبانی سایت داروخانه آنلاین دیجی دارو تماس گرفته و اظهار ناتوانی برای پیدا کردن انسولین و داروهای خاص خود را می کنند.

دوستان و هم وطنان گرامی در این دوره از زندگی که ما در آن به سر می بریم بیشتر از هر موقع نیاز به کمک و همیاری می باشد. امروز که تو دنیای وب گشت می زدم در سرچ های هم وطنان بیشترین تقاضا برای پیدا کردن داروخانه های منتخب و خاص برای انسولین به چشم می خورد. بر آن شدم لیستی از این داروخانه های منتخب انسولین تهیه کرده و سهمی بسیار ناچیز در کمک به این دوستان انجام دهم. در پایین لیستی از این داروخانه ها را گذاشته ام.

عزیزانی سراسر کشور نیز می توانند با کلیک بر روی داروخانه های منتخب انسولین به فایل پی دی اف تمامی داروخانه های کشور دست پیدا کنند.

همیشه سلامت و پیروز باشین با تشکر دکتر قاسمی موسس و مسئول فنی داروخانه آنلاین دیجی دارو .

ردیف

نام داروخانه

شهر

آدرس

تلفن
1 شبانه روزی ابن یمین تهران- منطقه 2 خیابان ستارخان- خیابان سروش(یکم دریان نو)- بین هشتم و دهم 66505384
2 شبانه روزی ستارخان تهران- منطقه 2 خیابان ستارخان – روبه روی برق آلستوم 44218610
3 نوشین طیبی تهران- منطقه 2 خیابان ستارخان-  بین فلکه اول و دوم صادقیه- خیابان پاییزان – پلاک 12 44216441
4 پرسپولیس تهران- منطقه 2 خیابان ستارخان- بین پل ستارخان و برق آلستوم -مقابل مجتمع تجاری سپهر 44216441
5 معین زاده تهران- منطقه 2 مرزداران- طبقه همکف شمالی 44213512
6 کیهان تهران- منطقه 2 بزرگراه جلال آل احمد- خیابان گیشا – ابتدای خیابان دوم 88277635
7 آرمان تهران- منطقه 2 گیشا- بین خیابان 11 و13 88262025
8 دکتر شاه آبادی تهران- منطقه 2 بلوار مرزداران- نرسیده به تقاطع اشرفی اصفهانی- خیابان بهار آزادی – پلاک 41 44248132
9 دکتر حسنی تهران- منطقه 2 بلوار مرزداران- خیابان آریافر- خیابان جانبازان- نبش خیابان کمالو 44225426
10 هستی تهران- منطقه 3 ملاصدرا – خیابان شیرازی شمالی – بین کوچه شهریار – پلاک 33 88046563
11 دکتر رنجبریان تهران- منطقه 3 خیابان دولت- بلوار کاوه- پلاک 17- ساختمان کیمیا 22763419
12 اطلس تهران- منطقه 3 خیابان گاندی شمالی- ساختمان پزشکان -طبقه همکف – پلاک 19 88792305
13 فدای وطن تهران- منطقه 3 خیابان ولیعصر- نرسیده به میدان ونک 88670938
14 ماهک تهران- منطقه 4 خیابان تیرانداز- نرسیده به فلکه سوم تهرانپارس- پلاک 335 77711777
15 مقومی تهران- منطقه 4 تهرانپارس- بالاتر از فلکه اول تهرانپارس – تقاطع خیابان 150 غربی و 119 77865956
16 مستعلی تهران- منطقه 4 بزرگراه رسالت- چهارراه رشید – پلاک 212 77863694
17 آئین تهران- منطقه 4 میدان الغدیر – خیابان هنگام – کوچه شهید یقوبعلی پور- پلاک 6 77448245
18 خدامرادی تهران- منطقه 4 مجدییه شمالی- پایین تر از سه راه پیاله – پلاک 647 22511408
20 رئیسی (حکیمیه) تهران- منطقه 4 تهرانپارس -حکیمیه – بلوار لاله 77308747
21 دکتر زرگرسرایی تهران- منطقه 5 اکباتان- فاز2- بلوک 8- ورودی 3 44692170
22  فلاح کهن تهران- منطقه 5 اکباتان- خیابان شهید نفیسی- نبش کوچه تیرداد 44653498
23 محبوبی تهران- منطقه 5 اکباتان – فاز1- بیمه 4- ساختمان پزشکان پگاه- طبقه همکف- واحد1 44642497
24 شبانه روزی فلاح زاده تهران- منطقه 5 اکباتان – خیابان نفیسی- کوچه تیرداد- ساختمان نگین – پلاک 7 44653498
25 پیروی میلانی تهران- منطقه 5 اکباتان – خیابان نفیسی- نبش کوچه حسینی 44674428
26 فرجداریان تهران- منطقه 5 اکباتان – فاز 2 -بلوک 5 44656024
27 عرفان تهران- منطقه 5 سردار جنگل – بین خیابان میرزابابایی – خیابان گلستان 44444214
28 مرکزی گلستان تهران- منطقه 5 جنت اباد شمالی- 35 متری گلستان – پلاک 151 44606077
29 همت تهران- منطقه 5 جنت اباد شمالی- بالتر از همت – روبه روی بانک پارسیان – ساختمان سینا 44435626
30 گواهی تهران- منطقه 5 جنت آباد جنوبی- لاله غربی- نبش کوچه ابراهیمی 44445166
31 پزشکان تهران- منطقه 5 جنت اباد جنوبی- بالاتر از میدان چهار باغ 44402178
32 حبیب زاده تهران- منطقه 5 جنت اباد جنوبی- پایین از میدان چهار باغ – خیابان 12 44458184
33 بیدار تهران- منطقه 5 کاشانی- تقاطع جنت آباد 44096268
34 حشکوائی تهران- منطقه 5 کاشانی- نبش خیابان سازمان برنامه- پلاک 131 44119790
35 هورمند تهران- منطقه 5 کاشانی- بین خیابان بهنام ومهران -پلاک 101 44979958
36 خرسند تهران- منطقه 5 خیابان کاشانی- نبش گلستان  شمالی – پلاک 1 44082373
37 صهبائی تهران- منطقه 5 کاشانی- نرسیده به میدان نور- نبش خیابان عقیل- ساختمان البرز- پلاک 6 44088830
38 شاهین تهران- منطقه 5 کاشانی- ایستگاه شاهین- بعد از پل ستاری 44068744
40 آرمان خلیلی تهران- منطقه 5 کاشانی – جنب آزمایشگاه مدیا 44013877
41 ستایش تهران- منطقه 5 فلکه دوم شهران – به سمت کوهسار- خیابان شهران – خیابان کودک 44327383
42 کریمیان تهران- منطقه 5 شهران- بالاتر از فلکه دوم – بعد از مسجد امام علی- ساختمان محمد 44327862
43 مژگان نادری تهران- منطقه 5 همت غرب- ورودی کن- ایستگاه یخچال- کوچه جانعلی – پلاک 1 44308921
44 کریمی نژاد تهران- منطقه 5 شهران- ضلع شمالی فلکه اول شهران 44317085
45 هدی نعمتی تهران- منطقه 5 بزرگراه آبشناسان – نرسیده به میدان اول شهران- بعد از خیابان وسک 44350774
46 نظیری تهران- منطقه 5 شهر زیبا- خیابان شهید مردای- اول بلوار تعاون- ساختمان پزشکان ایران 44112021
47 پریزاد قنبری تهران- منطقه 6 خیابان ولیعصر- روبه روی پارک ساعی نبش آبشار 88888278
48 نلسون تهران- منطقه 6 بلوار کشاورز- نبش فلسطین 88960994
49 ایران ما تهران- منطقه 6 خیابان قائم مقام فراهانی- نرسیده به خیابانشهید مطهری- پلاک 139 88812822
50 زیاری تهران- منطقه 6 خیابان مطهری- نبش خیابان سنایی 88341812
51 جلیلیان تهران- منطقه 7 نظام آباد – خیابان مدنی- پلاک 133 77645133
52 سیف تهران- منطقه 8 خیابان فرجام – تقاطع آیت 77204332
53 آیت تهران- منطقه 8 نارمک- خیابان شهید آیت- ضلع جنوبی میدان هفت حوض 77943178
54 خدابخشی تهران- منطقه 8 خیابان آیت- ضلع جنوبی میدان هفت حوض- ابتدای خیابان رضوان غربی -پلاک 3 77928527
55 نادر تهران- منطقه 8 نارمک- تقاطع دردشت و گلبرگ پلاک 2 77902446
56 الهام تهران- منطقه 8 نارمک- خیابان دردشت روبه روی کیلنیک شهرداری 77975948
57 نوشین حسنی تهران- منطقه 8 خیابان شهید مدنی- خیابان داوودی-خیابان سلیمی- افضل-پلاک 7 44699550
58 مرضیه حجازی تهران- منطقه 8 قاسم اباد- خیابان دماوند 77551920
59 کوشا تهران- منطقه 8 خیابان شهید مدنی- نرسیده به عظیم پور 77503972
60 تقی پور تهران- منطقه 9 استاد معین – هاشمی غربی 66022614
61 علیداری تهران- منطقه 9 خیابان آزادی- 21متری جی – تقاطع هاشمی 66045354
62 مهریزاد تهران- منطقه 9 خیابان دامپزشکی- جنب درمانگاه هاشمی 66029503
63 خلیلی تهران- منطقه 9 خیابان آزادی- خیابان هوشیناز- روبه روی پارک – پلاک 118 66046566
64 رودباری تهران- منطقه 9 شمشیری- نبش کوچه نوروزی- پلاک17 66604407
65 ویسی تهران – منطقه 9 مهرآباد جنوبی- 20 متری شمشیری- نرسیده به دانشگاه هوایی پلاک 394 66644283
66 نجات تهران- منطقه 9 مهراباد- خیابان شرق پادگان- چهار راه تفرش 66698090
67 طلائیه تهران- منطقه 9 مهرآباد – خیابان پادگان- تفرش شرقی- جنب مسجد 66691865
68 صارمی تهران- منطقه 9 مهرآباد جنوبی- 20 متری شمشیری- روبه روی پارک 66649107
69 علوی تهران- منطقه 9 مهرآباد جنوبی- ابتدای 20 متری شمشیری- پلاک 15 66690890
70 آقای مقدم تهران- منطقه 9 20 متری شمشیری – مقابل بانک سینا – پلاک 304 66651181
71 هاشمی نو تهران- منطقه 9 خیابان هاشمی- روبه روی 21 متری جی- پلاک 711 66893011
72 قهرمانی تهران- منطقه 10 قصر الدشت- بعد از مالک اشتر 66896357
73 نوروزیان تهران- منطقه 10 کمیل – سه راه کارون 55700755
74 شکری تهران- منطقه 10 خیابان رودکی شمالی- بالاتر از آذربایجان 66430045
75 کوخابی تهران- منطقه 10 خیابان امام خمینی- جنب خیابان رودکی- پلاک 463 66378673
76 مولایی تهران- منطقه 10 خیابان کارون- تقاطع هاشمی- پلاک 352 66834704
77 حنابقائی تهران- منطقه 10 خیابان امام خمینی – بین خیابان جیحون و یادگار امام پلاک919 66366377
78 امیرخانی تهران- منطقه 10 خیابان آذربایجان – نبش کارون 66068754
79 مرضیه فراهانی تهران- منطقه 10 خیابان آذربایجان- ابتدای خیابان کارون 66019445
80 جوکار تهران- منطقه 10 خیابان آذربایجان- چهارراه خوش 66562479
81 مهشید تهران- منطقه 10 خیابان آذربایجان- روبه روی مسجد لولاگر جنب بیمارستان اقبال- پلاک 509 66376955
82 عسگریان تهران- منطقه 10 خیابان خوش- نبش بوستان سعدی 66836101
83 هلند تهران- منطقه 10 خیابان رودکی- نرسیده به چهارراه دامپزشکی- پلاک 570 66847346
84 خورشیدی تهران- منطقه 11 خیابان ولیعصر جنوبی- چهارراه فروزش 55382144
85 شبانه روزی رفاه تهران- منطقه 11 خیابان ولیعصر -چهار راه مختاری 55389923
86 مهرداد تهران- منطقه 11 خیابان ولیعصر جنوبی- خیابان مختاری -پلاک 476 55485377
87 مهسا عسگری تهران- منطقه 11 خیابان ولیعصر جنوبی- پایین تر از میدان منیریه پلاک 722 55365217
88 دکتر علی محمدی تهران- منطقه 11 چهار راه لشکر- خیابان معیری- نرسیده به میدان منیریه پلاک 142 55383317
89 مرکزی منیریه تهران- منطقه 11 میدان منیریه – خیابان شهید معیری- روبه روی حسینه موسی ابن جعفر 55386578
90 گلباری تهران- منطقه 13 خیابان پیروزی- خیابان شکوفه نرسیده به میدان پلاک 66 33677017
91 کیوان فر تهران- منطقه 13 خیابان پیروزی- روبه روی بیمارستان فجر پلاک640 33331771
92 نوید تهران- منطقه 13 خیابان پیروزی- چهار راه کوکا کولا 33342259
93 شفا دارو تهران- منطقه 13 خیابان 5 نیروی هوایی- فلکه دوم نیرو هوایی 77464335
94 آزاده اطاعتی تهران- منطقه 13 خیابان پیروزی – چهارصد دستگاه 33301830
95 کیوان تهران- منطقه 14 خیابان شکوفه- چهار راه عزیزی 33342781
96 رازی تهران- منطقه 14 خیابان مخبری جنوبی- خیابان غیاثی- روبه روی کلانتری غیاثی 33706444
97 کیمیا پارس تهران- منطقه 14 خیابان غیاثی- میدان ایت الله سعیدی پلاک 2 33723419
98 مسعود تهران- منطقه 14 خیابان مخبری- خیابان عجب گل پلاک 241 33692017
99  مهارتی تهران- منطقه 14 خیابان شکوفه – نبش کوچه شاهین – پلاک 26 33337748
100 شهبازی تهران- منطقه 15 افسریه – 15متری اول- نبش 25 33802400
101 امیرزاده تهران- منطقه 15 20 متری افسریه – بین سوم و چهارم 33147262
102 مشیریه تهران- منطقه 15 مشیریه – 30 متری صالحی -نبش کوچه 4 شرقی 33461682
103 هجرت تهران- منطقه 15 مسعودیه – خیابان ابومسلم- نبش خیابان شیرازی 33866048
104 کاوه تهران- منطقه 15 خیابان خاوران- شهرک مسعودیه – خیابان شهید کلهر- پلاک 366 33481104
105 امیری تهران- منطقه 15 مسعودیه – خیابان ابومسلم – خیابان کلهر شرقی- پلاک 188 33454200
106 خرمی تهران- منطقه 15 افسریه – 15 متری دوم نبش 29 33156847
107 حاجیان تهران- منطقه 15 شهرک رضویه – 20 متری امام خمینی- نبش درمانگاه سجاد 33474798
108 مریم احمدی تهران- منطقه 15 خیابان خاوران – شهرک مشیریه – خیابان صالحی- بین کوچه سوم و چهارم شرقی 33461893
109 نصر اصفهانی تهران- منطقه 15 مشیریه – 30 متری صالحی – نرسیده به چهار راه سوم نبش هدایتی- ساختمان سبحان 33464324
110 رایکا تهران- منطقه 16 نازی آباد -خیابان اکبر مشهدی پلاک 269 55079371
111 جعفر زاده تهران- منطقه 16 خزانه- بخارائی- بین فلکه دوم و سوم 55061653
112 یاسین تهران- منطقه 16 فلکه چهارم خزانه- بخارائی 55062882
113 زندی تهران- منطقه 16 خزانه -خیابان ابریشم- پلاک 111 55306222
114 فیروزه تهران- منطقه 16 نازی آباد- خیابان رجائی- ایستگاه ورزشگاه 55089268
115 شبانه روزی نازی آباد تهران- منطقه 16 نازی آباد-خیابان رجائی- روبه روی شهرداری منطقه 16 55067515
116 بهزاد پور تهران- منطقه 16 نازی اباد- بزرگراه شهید رجایی جنب درمانگاه دکتر اطمینان 55090711
117 سهرابی تهران- منطقه 16 مترو علی اباد-بلوار دستواره- نبش خیابان ابریشم 55303530
118 کنگری تهران- منطقه 16 علی اباد- بلوار دستواره- نبش کوچه ایمانی- جنب درمانگاه سلیم 55352194
119 طبیبیان تهران- منطقه 16 یاخچی اباد- بعد از چهار راه عباسی-خیابان چاووشی 55024950
120 داوود رضایی تهران- منطقه 16 نازی اباد- خیابان مدائن (بابائی) بازار اول پلاک 78 55356098
121 زهرا مقدم نیا تهران- منطقه 16 خیابان بهنیار- چهار راه اموزگار نبش کوچه حافظ پلاک 73 55015371
122 افرا تهران- منطقه 17 100 متری بعد از میدان اباذر 55715050
123 افق تهران- منطقه 17 خیابان ابوذر- میدان ابوذر (فلاح) پلاک 6 55709517
124 حاتمی تهران- منطقه 17 30 متری پایین تر از میدان اباذر 55702818
125 مختاری نسب تهران- منطقه 17 خیابان ابوذر-خیابان سجاد جنوبی- پلاک 300 55728188
126 سونیا صالحی تهران- منطقه 17 خیابان ابوذر- نرسیده به میدان خیابان عاشری پلاک 598 55737541
127 محمدی تهران- منطقه 17 خیابان قزوین- خیابان قلعه مرغی- پلاک 45 55653068
128 مرکزی اقبال تهران- منطقه 17 خیابان قزوین -سه راه آزادی- نبش خیابان پاکی- پلاک 2 66691786
129 اورنگی تهران- منطقه 18 خیابان خلیج- خیابان ابو سعید- خیابان حسینی 66259697
130 دوستدار تهران- منطقه 18 جاده قدیم کرج- شماره 2- خیابان شهید حسینی 66253399
131 ایوبی تهران- منطقه 18 شاد اباد – نبش میدان شهدای شاد اباد 66807394
132 17 شهریور تهران- منطقه 18 17 شهریور- بعد از 15 متری دوم 66824675
133 ناردین تهران- منطقه 18 شهرک ولیعصر -20 متری حیدری- میدان معلم – خیابان حیدری شمالی- روبه روی سازمان اب- پلاک 593 66205685
134 شکری تهران- منطقه 19 خانی اباد – سه راه شریعتی 55940845
135 کوشاپور تهران- منطقه 19 خانی اباد -سه راه شریعتی-خیابان مهران – نبش کوچه حشمتی- پلاک 139 55852705
136  بیابانکی تهران- منطقه 19  خانی اباد -سه راه شریعتی- ابتدای خیابان شهید صمدی 55017913
137 شهرام قربانی تهران- منطقه 19 شهرک شریعتی- خیابان صمدی- نبش بزرگ عقیده -پلاک 288 55034637
138 مکاری تهران- منطقه19 خانی اباد – دور میدان ابن سینا 55005954
139 محمدی تهران- منطقه 19 خانی اباد – چهار راه شریعتی – ابتدای ابوریحان پلاک 204 55822246
140 مرکزی مهران تهران- منطقه 19 خانی اباد- سه راه شریعتی- خیابان مهران پلاک 139 55029579
141 فرومدی تهران- منطقه 19 خانی اباد – خیابان شهید لطیفی -پلاک 81 55031326
142 سعادت تهران- منطقه 19 خانی اباد – میعاد شمالی- پلاک293 55019755
143 سلیمی تهران- منطقه 19 خانی اباد- خیابان میعاد شمالی – روبه روی قنادی شکر بانو- پلاک472 55026103
144 بهلولی خیاوی تهران- منطقه 19 خانی اباد- میعاد جنوبی- نبش کوچه 47 55001179
145 امید نو تهران- منطقه 19 جوادیه- خیابان سکوی نظامی -بین 20 متری و 10 متری دوم 55664445
146 فاطمی تهران- منطقه 19 جوادیه – راه اهن – 20 متری جوادیه – نبش بازارچه 55648238
147 مهسا مطیعی تهران-  منطقه 19 جوادیه- تقاطع امام یاری و 10 متری اول 55656224
148 جوادیه تهران – منطقه 19 جوادیه – 20 متری جوادیه – ایستگاه نوبهار 55666074
149 فرهیخته فر تهران- منطقه 19 نعمت اباد- خیابان طالقانی 55821026
150 آل رضا تهران- منطقه 19 نعمت اباد – خیابان 20 متری طالقانی- پلاک 471 55867548
151 صدری تهران- منطقه 19 عبدل اباد- شهرک شکوفه- خیابان بدر – پلاک 191 55861056
152 گلستانی تهران- منطقه 19 عبدل اباد – بلوار شکوفه – مقابل پارک شریعتی 55833920
153 خوش نهاد تهران- منطقه 19 عبدل اباد- خیابان 35 متری شکوفه روبه روی پارک بهار 55826043
154 برازنده تهران – منطقه 20 شهر ری – خیابان شهید غیوری- بالاتر از چهار راه خط اهن نرسیده به فلکه اول 33764261
155 بهروزی تهران- منطقه 20 شهر ری- میدان حضرت عبدالعظیم- خیابان قدیمی 55900403
156 مرکزی شهر ری تهران- منطقه 20 میدان شهر ری – خیابان پیلغوش- اقدسیه سابق 55953575
157 سماء تهران- منطقه 20 دولت اباد- بین فلکه اول و دوم کوچه نجفی- پلاک 2 33743649
158 شفاء تهران- منطقه 20 بزرگراه شهید رجای- بلوار 13 اباد -بین خیابان جمشیدی و رضازاده 55002422
159 مهرزاد تهران- منطقه 15 کیانشهر- خیابان شهید صالحی 33603059
160 صدف تهران- منطقه 21 تهرانسر – چهار راه صدف- ساختمان اردبهشت 44530735
161 پرستو پناهی تهران – منطقه 21 تهرانسر- بلوار لاله- خیابان طهماسبی- نبش کوچه 13 44565322
162 شب تاب تهران- منطقه 21 تهرانسر- بلوار اصلی- نبش خیابان 16 – پلاک 123 44516464
163 محب علی تهران -منطقه 21 تهرانسر – بلوار لاله- روبه روی خیابان نفت شمالی 44533920
164 سیمین دشتی تهران- منطقه 21 تهرانسر- بلوار لاله – بین خیابان قباد و اصلی 44568157
165 قره باغی تهران – منطقه 22 بلوار دهکده المپیک – سه راه زیبا دشت 44717289
166 شهاب تهران – منطقه 22 شهرک گلستان- نبش 25 متری کاج- تقاطع دست چپ بعد از 500 متری 44729636
167 میر حسینی تهران- منطقه 22 شهرک گلستان- بلوار گلها- نبش یاس پنجم 44924881
168 فریده رفیعی تهران- منطقه 22 بلوار امیر کبیر- بین گلها و کاج روبه روی خیابان بنفشه 44720738
169 شاهین عازم تهران- منطقه 22 بلوار جوزانی- مجتمع لبخند 46024363

فاویپیراویر و رمدسیویر (Favipiravir and Remdisivir)

فاویپیراویر و رمدسیویر (Favipiravir and Remdisivir)

فاویپیراویر و رمدسیویر (Favipiravir and Remdisivir)

 

سلام به همه دوستان و همکاران گرامی روز دوشنبه 19 مهرماه 1400 شمسی را امیدوارم به خوبی به پایان رسانده باشین. در این بحران و همه گیری ویروس کرونا که هر روز بسیاری از هم وطنان ما را به کام مرگ می کشد بر آن شدیم دو تا از درمان های این ویروس منحوس و کشنده را در این مطلب برای شما عزیزان بازگو کنم. در این 18 ماه گذشته که از همه گیری این ویروس می گذرد درمان های بسیاری مانند فاویپیراویر و رمدسیویر و …. برای آن ذکر شده است.

اگه به خاطر داشته باشین روزهای اول با درمان های خیلی عمومی مانند انواع ویتامین ها و مواد معدنی مانند زینک و ویتامین د3 و خوردن آنتی بیوتیک هایی مانند داکسی ساکلین و آزیترومایسین و در درمان های جدید تر و عمومی مانند خوردن آسپرین و تزریق آمپول های هپارین و انوکساپارین که باعث جلوگیری از لخته شدن خون می شود را داشتیم.

کمی که جلوتر رفتیم و با ساختار و ویژگی های این ویروس آشنا شدیم داروهایی ضد ویروس مانند قرص سووداک و فاویپیراویر و ویال های تزریقی رمدسیویر  نیز به کمک انسان ها برای درمان ویروس کرونا آمد. قرص سووداک بیشتر برای درمان هپاتیت سی به کار می رود گه خیلی اتفاقی پژوهشگران متوجه شدند برای درمان کروناویروس نیز مفید است.

 

در این مطلب درمان با داروهای فاویپیراویر و رمدسیویر (Favipiravir and Remdisivir) را برای شما عزیزان شرح می دهم.

 

فاویپیراویر :

ابتدا درمان با فاویپیراویر که به آن آویگان و فاویلاویر 200 میلی گرم که یک داروی ضد ویروس است که برای درمان ویروس های RNA دار استفاده می شود. ابتدا در ووهان و شنژن  چین استفاده شد ولی در کشورهای دیگر مجوز استفاده پیدا نکرد. فاویپیراویر در داخل بدن به فرم فعال تبدیل می شود و اثرگذاری خود را آغاز می کند. این دارو منجر به خاتمه سنتز پروتئین در ویروس می شود. همپنین این دارو به دو رشته RNA چسبیده و از همانند سازی آن جلوگیری می کند.

در مقالات جدیدتر ثابت شده است که این دارو باعث جهش زایی در ویروس شده و مانند یک سم مهلک ویروس را از بین می برد.

نحوه استفاده از این دارو به این صورت است که چون فاویپیراویر 200 میلی گرم فقط در ایران وجود دارد در روز اول 1600 تا 1800 میلی گرم دو بار در روز  از دارو استفاده می شود و در روزهای بعدی نیز 600 تا 800 میلی گرم از دارو دو بار در روز استفاده می شود.

عوارض این دارو شامل مشکلات گوارشی مانند کاهش اشتها ، حالت تهوع و اسهال می باشد. همچنین با درگیر کردن غدد درون ریز و برون ریز بدن باعث افزایش اوریک اسید خون می شود. این دارو همچنین باعث عوارض خونی مانند کاهش نوتروفیل ها و عوارض کبدی مانند افزایش آنزیم های کبدی می شود.

این دارو در داروخانه انلاین دیجی دارو موجود هست و با داشتن نسخه معتبر می توانید به داروخانه دکتر قاسمی مراجعه کرده و خدمت دریافت کنید. در پایان متذکر شوم که کمیته های مبارزه با کرونا مصرف این دارو را تایید نکرده و از پروتکل درمان کرونا خارج کرده اند.

 

رمدسیویر :

درمان بعدی که در این بحث به ان می پردازم ویال های تزریقی رمدسیویر است. این دارو در ایران خیلی پر مصرف بوده و خطر  مرگ را در بیماران کرونایی به طرز محسوسی کاهش داده است.

رمدسیویر که در آغاز با کد دارویی GS-۵۷۳۴ شناخته می‌شد، یک داروی ضد ویروس جدید از خانوادهٔ آنالوگ‌های نوکلئوزید است. سازمان غذا و دارو FDA در می 2020 مجوز برای استفاده تحقیقاتی این دارو را برای درمان ویروس کرونا صادر کرد. این دارو در سال 2015 برای ویروس ابولا در آفریقا مورد استفاده قرار گرفت. در شیوع این ویروس خاصیت ضد ویروسی علیه سایر ویروس‌های تک‌رشته‌ای RNA از جمله ویروس سین‌سیشیال تنفسی، ویروس خونین، ویروس تب لاسا، ویروس نیپا، ویروس هِندرا و خانوادهٔ کروناویروسها (شامل کروناویروس مرس و سارس) هم دارد.

در آمریکا FDA برای بیماران بستری مجوز استفاده از رمدسیویر را صادر کرد. مکانیزم اثر این ویال تزریقی به این صورت است که این دارو یک آنالوگ آدنوزین است که در عملکرد آنزیم DNA پلیمراز و RNA پلیمراز تداخل ایجاد کرده و مانع رونویسی آنزیم اگزوریبونوکلئاز می شود و در تکثیر این ویروس تداخل ایجاد می کند.

این دارو را ابتدا شرگت گیلیاد ساخت و برای درمان ویروس ابولا مورد استفاده قرار داد. دوره درمان این دارو برای بیماری کرونا به صورت تزریقی در داخل سرم نرمال سالین به صورت آهسته در دو ساعت می باشد. معمولا 5 تا 10 روز از این ویال تزریقی برای درمان استفاده می شود.

عوارض داروی رمدسیویر عبارتند از :

  • افرایش قند خون بدن
  • افت فشار خون بدن
  • عوارض گوارشی مانند تهوع و تب و لرز و تعریق
  • عوارضش کلیوی و کبدی

 

در پایان برای سلامتی همه بیماران مبتلا و بستری آرزوی سلامتی و طول عمر دارم با تشکر دکتر قاسمی .