داروخانه اینترنتی,دیجی دارو، داروخانه دکتر قاسمی

داروخانه اینترنتی دیجی دارو از اوایل سال 1397 شمسی شروع به کار کرده و همه روزه ما برای رضایت و تکریم مشتری کوشیده ایم. داروخانه اینترنتی  دیجی دارو  24 ساعت در روز 7 روز هفته و 365 روز سال به صورت آنلاین در خدمت شما است و توانسته ایم تیمی مجرب از مشاور، کارشناس، بازاریابی تا پیک و حمل نقل آسان و به صرفه  داشته باشیم، تا بتوانیم خدمات شایسته و در خور کاربران  دیجی دارو ارائه دهیم.

 دیجی دارو به صورت کلی جز اصلی  مجموعه داروخانه های  شبانه روزی دکتر مصطفی قاسمی  میباشد، ولی برای ارائه خدمات بهتر و تامین تمام سلایق و نیازها امروز با بیش از 10 داروخانه به طور هم زمان در حال همکاری میباشیم.

داروخانه اینترنتی دیجی دارو  تلاش خود را در زمینه تامین محصولات میکند، تا بتواند بهترین محصولات ایرانی و خارجی در حوضه مکمل ها و آرایشی بهداشتی از نمایندگان رسمی از بهترین برندهای روز دنیا را تامین و ارسال کند.

داروخانه اینترنتی دیجی دارو با مشاوره تخصصی در زمینه بدنسازی و مشاوره تخصص در زمینه پوست و مو و استفاده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت رایگان در خدمت شما عزیزان میباشد.

 دیجی دارو  مجرب ترین و بهترین تیم ارسال را در اختیار دارد. همه روزه نظارت بر روی کار تیم ارسال انجام میشود و بعد از ارسال همچنین نظر سنجی بعد از تحویل مرسوله از شما عزیزان ما را در خدمت رسانی عالی و بهینه کمک میکند.

 

بررسی کامل ویتامین C، توسط دکتر مصطفی قاسمی در دیجی دارو

بررسی کامل ویتامین C، توسط دکتر مصطفی قاسمی در دیجی دارو

در این مقاله به طور کامل بررسی کامل ویتامین C و خواص و ویژگی های ویتامین سی را بررسی کرده ایم.

منابع و میوه های غنی از ویتامین سی (Vitamin C) عبارتند از؛ پرتقال و لیمو و کیوی و توت فرنگی و سیب و  طالبی و …. سبزیجاتی مانند انواع کلم ها (کلم بروکلی و گل کلم و …) و فلفل دلمه ها.

ویتامین ث (Vitamin C)، یک ویتامین محلول در آب است که از پیری زودرس و بیماری هایی مانند سرطان و بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری میکند.

این ویتامین در تولید کلاژن مورد نیاز بدن است؛ کلاژن کمک به ساخت بافت های جدید میکند و برای بافت های پیوندی بدن ضروری است؛ همچنین کمک به بهبود سلامت پوست میکند.

ویتامین سی سبب می شود جذب آهن در بدن افزایش پیدا کند به همین دلیل در بسیاری از مکمل های آهن موجود در بازار ویتامین سی هم وجود دارد.

چند نمونه از محصولات ویتامین سی موجود در سایت دیجی دارو:

قرص جوشان ویتامین ث 1000 (هلث اید)
قرص جوشان ویتامین ث 500 ( هلث اید)
قرص جویدنی زینکوویت ث   ( هلث اید)
قرص ویتامین ث 1000 میلیی گرم اوپی دیفارما

 

ویتامین E

 

[vc_row][vc_column][vc_column_text]دیجی دارو – سلام خدمت همه دوستان و یاران همیشگی مجله دیجی دارو . دکتر قاسمی هستم موسس و مسئول فنی داروخانه آنلاین دیجی دارو و میخوام امروز کلی مطلب در مورد ویتامین E و خواص جادویی آن را با شما عزیزان در میان بگذارم.

 

1) ویتامین e را کی بخوریم؟

ابتدا باید ببینیم ویتامین e چیست؟ یکی از ویتامین های محلول چربی می باشد که بیشتر وظیفه آن حفظ سیستم ایمنی بدن می باشد. ویتامین ای خاصیت آنتی اکسیدانی هم دارد و برای حفظ و سلامت پوست و مو و ناخن نیز مفید می باشد. ویتامین ای خاصیت آنتی اکسیدانی و مبارزه با رادیکال های آزاد در داخال بدن را نیز بر عهده دارد. بهترین موقع خوردن ویتامین ای بعد از غذا می باشد و در صورتی که وعده غذایی شما کمی هم چرب باشد جذب ویتامین e افزایش می یابد.

 

2) ویتامین e برای پوست؟

بهترین خاصیتی که ویتامین e برای پوست دارد افزایش رطوبت پوست و افزایش یافتن خون در مویرگ های سطح پوست می باشد. با این کار اثر ضد پیری داشته و برای سلامت پوست بسیار مفید عمل می کند. ویتامین ای و ویتامین سی هر دوبا هم می توانند باعث کلاژن سازی پوست شده و پوستی منعطف و جوان را به ارمغان بیاورند. ویتامین ای باعث بازسازی پوست شده و اگر جراحتی در روی پوست مشاهده شود باعث ترمیم شدن ان نقطه می شود. از دیگر خواص ویتامین e میتوان به تغذیه پوست و رفع تیرگی و جوان سازی پوست و خاصت پاک کنندگی آن اشاره کرد.

 

3) عوارض قرص ویتامین e :

تحقیقات دانشمندان نشان می دهد که مصرف ویتامین ای بسیار برای سلامت قلب و عروق و جلوگیری از سکته بسیار مفید است ولی از آن جایی که ویتامین ای محلول در چربی بوده و مصرف بالای آن باعث خطر خونریزی، سکته مغزی و در برخی از مردان سرطان پروستات را افزایش می‌دهد. در مجموع مصرف ویتامین های محلول در چربی مانند ویتامین دی و ویتامین ای و ویتامین آ نمی توانند به راحتی از کلیه دفع شده در دوزهای بالا و بر روی کبد و کلیه اثر می گذارند. مصرف بیشتر ویتامین E از مقدار توصیه شده در رفرنسهای پزشکی می‌تواند خطر عوارض جانبی جدی از جمله سردرد، تاری دید، خستگی یا ضعف را افزایش دهد.

 

4) ویتامین e برای زنان :

نقش ویتامین e برای خانم ها و زنان شیرده نیز اهمیت بالایی دارد. خود ویتامین ای برای جلوگیری از موخوره بسیار مفید می باشد. با ویتامین ای خانم ها می توانند ماسک مو با روغن زیتون تهیه کنند. ویتامین ای باعث جلوگیری از ریزش مو شده و در حفظ و سلامت پوست و مو و همچنین در رژیم های لاغری در خانم ها بسیار کارساز و مفید می باشد. مصرف ویتامین ای در خانم های باردار باعث جلوگیری از سقط جنین می شود. ویتامین ای همچنین در دوران بارداری و برای رشد جنین حیاتی است زیرا اسید های چرب ضروری برای رشد جنین را فراهم می سازد. پزشکان زنان  توصیه می کنند که خانم ها در دوران بارداری و شیردهی از طریق رژیم غذایی و یا مصرف مکمل ها، ویتامین E مصرفی خود را افزایش دهند. یکی از موثر ترین نقش هایی که ویتامین e در بدن ایفا می کند روی متعادل نگه داشتن ، دستگاه غدد و سیستم عصبی می باشد . وقتی شما از ویتامین ای به طور روزانه و به صورت کامل استفاده می کنید، می توانید عملکرد هورمون های بدنی خود را تقویت کنید .اگر هورمون های بدنی شما به خوبی فعالیت کنند می توانید از وزن مناسبی برخوردار باشید و همچنین دوره قاعدگی شما منظم تر عمل خواهد کرد و در طول روز از انرژی و نشاط بیشتری برخوردار خواهید بود .

 

5) مالیدن کپسول ویتامین e :

یکی از روش هایی که برای حفظ و نگهدای و مراقبت از پوست استفاده می شود مالیدن کپسول ویتامین e بر روی پوست صورت است. ویتامین ای باعث می شود آبرسانی و خونرسانی مویرگی بر روی پوست افزایش پیدا کرده و باعث از بین رفتن چین و چروک و جوانی پوست شود. همچنین میتوان ویتامین ای را دور چشم هم استفاده کرد. در نظر داشته باشین که به خاطر اینکه ویتامین ای محلول در چربی است برای پوست های چرب و آکنه ای توصیه نمی شود. همچنین ویتامین e برای برطرف کردن اسپاسم های عضلات صورت و همچنین اثر پاک کنندگی نیز دارد. همچنین ویتامین e برای روشن کردن لک های پوستی و از بین بردن خشکی لب های نیز استفده می شود. روش کار استفاده کردن از کپسول ویتامین e به این صورت است که ابتدا صورت خود را از هرگونه آرایش و کرم پاک کنید. سپس کپسول ویتامین ای را با یک سنجاق و یا سوزن باز کنید. روغن داخل کپسول را با روغن بادام و یا روغن نارگیل مخلوط کنید و با استفاده از انگشتان روی صورت بمالید. پوست صورت را با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید تا روغن به خوبی جذب شود. با مشورت پزشک میتوانید از این روش هفته‌ای یکبار استفاده کنید. بهتر است برای اثر بخشی بیشتر مالیدن کپسول ویتامین E روی پوست صورت در طول شب انجام شود.

 

6) قرص ویتامین e را چند روز یکبار بخوریم؟

موقعی قرص ویتامین e برای بدن شما مفید است که طریقه مصرف ان را بدانید. معمولا دوز پیشنهادی برای ویتامین ای معمولا 15 میلی گرم روزانه است که بیشتر ان را می توان از رژیم غذایی روزانه به دست آورد. در داروخانه ها و همچنین داروخانه های آنلاین و داروخانه های اینترنتی ویتامین ای با واحد بین المللی نشان داده می شود. در داروخانه ها معمولا دوزهای 100 واحدی و 200 واحدی و 400 واحدی و جدیدا محصول جدید ویتامین ای 600 واحدی شرکت هلث اید  انگلستان وجود دارد. برای افرادی عادی معمولا یک روز در میان توصیه می شود و در خانم های باردار و شیرده و ورزشکاران یک عدد 400 واحدی بعد از وعده غذایی توصیه می شود.

 

7) قرص ویتامین e برای چاقی صورت :

در بسیاری از مقاله ها پژوهشگران معتقدند که ویتامین ای بیشتر برای جوانی پوست و از بین بردن چین و چروک صورت به کار می رود و تاثیر مستقیمی در چاقی صورت ندارد. ولی در بعضی مقالات هم گفته شده که محتویات درون کپسول ویتامین ای آرایشی بر روی گونه‌ها میتونه تاثیر خیلی خوبی در چاق شدن صورت و پر حجم شدن گونه‌ها داشته باشد. اسیدهای چرب موجود در روغن ویتامین ای، در فضاهای بین بیرونی‌ترین لایه پوستی قرار می‌گیرند و از این طریق تاثیر خیلی خوبی در چاقی صورت خواهند داشت.

 

8) قیمت قرص ویتامین e :

قرص ویتامین ای در داروخانه ها معمولا به صورت های 100 و 200 و 400 و جدیدا 600 واحدی وجود دارند. با مراجعه به سایت فروش آنلاین داروخانه دیجی دارو می توانید انواع محصولات ویتامین ای را مشاهده کنید. مانند ویتامین 400 e واحدی  هلث اید و ویتامین 600 e واحدی  هلث اید در داروخانه آنلاین دیجی دارو موجود است.

 

 

امیدوارم در این دوران و روزهای سخت کرونا و در روزهایی که علائم کرونا بیشتر هم وطنان را درگیر کرده و همه منتظر واکسن کرونا هستیم بتوانیم کمکی خیلی اندک را در راستای درمان هم وطنان انجام دهیم.

دیجی دارو داروخانه بدون مرز

 

بررسی قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس توسط دکتر قاسمی در دیجی دارو

یونی زینک مکمل تغذیه ای حاوی زینک (روی) همراه با ویتامین های گروه B و ویتامین C می باشد که به منظور حفظ سلامت و زیبایی پوست، مو و ناخن‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. روی یکی از ضروری ترین مواد معدنی موجود در بدن است که برای انجام امور مهمی مانند بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و تعادل در میزان پاسخ التهابی، خون رسانی و کلاژن سازی در پوست حائر اهمیت است. درنتیجه می توان گفت که ما برای حفظ سلامتی، زیبایی و انجام عملکرد های مهم به روی نیاز داریم و در صورت کمبود میزان کافی از این ماده معدنی ممکن است احساس خستگی و بی رمق بودن، ریزش مو، مشکلات پوستی و ناخن را تجربه کنیم.

لازم به ذکر است که کند شدن روند بهبودی زخم ها و یا بیمار شدن مکرر از دیگر نشانه های کمبود این ماده در بدن است.

مکمل یونی زینک برای جبران کمبود این ماده در بدن ساخته شده است. این مکمل بیش از ۱۰۰٪ نیاز روزانه بدن از روی را برطرف می کند و کمترین عوارض گوارشی ناشی از مصرف مکمل های حاوی روی را دارد. علاوه بر این وجود ویتامین های گروه B به ویژه ویتامین های B5 و B7 به جذب بهتر این ماده در بدن کمک می کنند. یونی زینک (روی) در کمک به درمان آکنه های پوستی و کاهش بیماری های التهابی پوست موثر است و باعث حفظ درخشندگی و رشد مو و همچنین افزایش ضخامت و درخشندگی ناخن ها می گردد.

ویژگی قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس:
جلوگیری از ریزش مو، تقویت رشد مجدد مو، کمک به درمان آکنه، حفظ سلامت و جوانی و شادابی پوست و مو و ناخن‌ها، جلوگیری از چین و چروک پوست، آبرسانی پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به تامین ویتامین‌های گروه ب، افزایش سطح انرژی بدن، کمک به رفع خستگی، بهبود سطح هوشیاری و میزان تمرکز.

لینک قرص یونی زینک در سایت دیجی دارو. 

فروش سهام عدالت

فروش سهام عدالت

دیجی دارو :

در روزهای همه گیری ویروس کرونا و پیدا شدن علائم کرونا  این روزهای منحصر به فرد که در تاریخ چندهزار ساله بشر بی مانند است و اکثر کسب و کارها به سوی دیجیتال مارکتینگ سوق داده می شود مانند فروشگاه های آنلاین و داروخانه های آنلاین و اینترنتی و خریدن از این گونه سایت ها و همچنین مردمی که در بازار سرمایه شرکت کرده اند و خواهان خرید و فروش سهام خود هستند بر ان شدیم که مطلبی در مورد آن در داروخانه آنلاین دیجی دارو بگذاریم.

سوال اکثر سهامدارانی که اقدام به آزاد سازی سهام خود کرده اند این است که برای فروش سهام عدالت چه باید کرد ؟

برای خرید و فروش و مشاهده سهام عدالت کافی است وارد سامانه سعدی شده و ارزش و فروش سهام عدالت را مشاهده کنید. سامانه سعدی زیر نظر سازمان بورس بوده و لینک آن در عبارتی که مشاهده می کنید https://edalat.farabixo.com/  می باشد.

در سامانه سعدی همچنین می توانید تعداد و قیمت روز سهام عدالت را نیز مشاهده کنید. مشمولانی که قصد فروش سهام خود را دارند با وارد کردن کد ملی و در دسترس قرار دادن تلفن همراه خود و دریافت کد فعال سازی می توانند برای فروش سهام عدالت اقدام کنند.

ارزش روز سهام با توجه به سهام بازار به طور روزانه تغییر می‌کند.

 فروش سهام عدالت به صورت آنلاین انجام شده و نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد. همچنین برای فروش سهام خود نیازی به ارائه اصل برگه ها نمی باشد و مشمولان می توانند تا 60 درصد سهام خود را از طریق سامانه سعدی به فروش برسانند.

دوستان در نظر داشته باشین برای ورود به بازار سرمایه و خرید و فروش سهام عدالت کاملا بازار را سنجیده و در شرایطی مانند عرضه اولیه پالایش یکم خیلی شتاب زده عمل نکنند و باعث از بین رفتن سرمایه های خود نشوند.

قرص یونی فلکس در دیجی دارو

قرص یونی فلکس




قرص یونی فلکس حاوی حاوی کلسیم، MSM، ویتامین D3، منیزیم، زینک و ویتامین K1 است.
کمک به کاهش درد مفاصل، پیشگیری از پوکی استخوان، رفع مشکلات حاصل از پوکی استخوان می‌کند.
میتوانید این قرص را در داروخانه آنلاین دکتر قاسمی (دیجی دارو) تهیه کنید.

قرص یونی فلکس

این محصول برای بیماری های حاد اسکلتی – عضلانی، درد مفاصل، سردرد، دندان درد، درد قاعدگی، آنفلوآنزا، سرما، تب، گوش درد و سایر موارد استفاده میشود.

با مسدود کردن گیرنده های کولینرژیک، آستانه درد را افزایش می‌دهد و باعث افزایش جریان خون در سراسر پوست، از دست دادن گرما و تعریق می‌شود.

موارد استفاده از قرص یونی فلکس

برای درمان، کنترل، پیشگیری و بهبود بیماریها، شرایط و علائم زیر استفاده می‌شود:

  • شرایط حاد اسکلتی – عضلانی دردناک
  • درد مفصل
  • سردرد
  • دندان درد
  • قاعدگی
  • آنفولانزا
  • سرما خوردگی
  • تب
  • گوش درد
سوالات متداول

برای شرایط حاد اسکلتی – عضلانی و درد مفاصل می توان از این محصول استفاده کرد؟
بله، شرایط حاد اسکلتی – عضلانی و درد مفاصل از جمله متداول ترین موارد استفادۀ قرص یونی فلکس است. لطفاً بدون مشورت با پزشک استفاده نکنید.

چقدر طول می کشد تا قرص اثر بگذارد؟
بر اساس بازخوردهای گرفته شده از مصرف کنندگان، 1 تا 2 روز طول می کشد تا دارو اثر بهبودی داشته باشد. بهتر است برای بررسی مدت زمان استفاده از قرص یونی فلکس با پزشک خود مشورت کنید.

مصرف روزانه این قرص چه مقدار باید باشد؟
معمولاً 1 یا 2 بار در روز استفاده می شود، لطفاً به توصیه پزشک خود در مورد تعداد دفعات نیاز به قرص یونی فلکس توجه کنید.

آیا باید قبل از غذا یا بعد از غذا از قرص استفاده کنم؟
معمولاً بعد از غذا مصرف می شود، با این حال طبق نظر پزشک عمل کنید.

آیا کار با ماشین آلات سنگین یا رانندگی هنگام استفاده از این محصول ایمن است؟
اگر هنگام استفاده از داروی یونی فلکس، خواب آلودگی، سرگیجه، افت فشار خون یا سردرد را به عنوان عوارض جانبی تجربه کنید، ممکن است رانندگی با ماشین یا کار با ماشین آلات سنگین ایمن نباشد. اگر استفاده از دارو باعث خواب آلودگی، گیجی یا فشار خون شدید می شود، نباید رانندگی کرد. داروسازان همچنین به بیماران توصیه می کنند از مصرف الکل با داروها خودداری کنند زیرا الکل عوارض جانبی خواب آلودگی را تشدید می کند. لطفاً هنگام استفاده از قرص یونی فلکس این اثرات را بر روی بدن خود بررسی کنید. همیشه برای توصیه های خاص با پزشک خود مشورت کنید.

آیا این دارو اعتیاد آور است یا عادت ایجاد می کند؟
اکثر داروها اعتیاد آور نیستند. با این حال طبق دستور پزشک عمل کنید.

آیا می توانم بلافاصله استفاده از این محصول را متوقف کنم یا باید آرام آرام مصرف را قطع کنم؟
بعضی از داروها نیاز به مخلوط شدن دارند یا به دلیل اثرات برگشتی نمی توانند فوراً متوقف شوند. لطفاً برای توصیه های خاص با پزشک خود مشورت کنید.

آیا در هنگام بارداری از قرص یونیفلکس استفاده می شود؟
لطفا تحت نظر پزشک مصرف کنید.

آیا می توان از یونی فلکس در دوران شیردهی استفاده کرد؟
لطفا تحت نظر پزشک مصرف کنید.

قرص یونی فلکس در داروخانه اینترنتی دیجی دارو

بررسی کرم سیکالفیت اون توسط دکتر مصطفی قاسمی در دیجی دارو


کرم سیکالفیت:

  • کرم سیکالفیت اون محصول شرکت ماهتاب کیش و کمپانی اون (Avene) فرانسه می باشد.
  • برای خرید اینترنتی و گرفتن این کرم ترمیم کننده درب منزل می توانید به دی جی دارو مراجعه کرده و از داروخانه آنلاین دکتر قاسمی خرید فرمایید.
  • آب چشمه اون یکی از شگفت انگیزترین آبهای موجود در دنیا می باشد که خاصیتی شفابخش دارد.
  • از ویژگی های کرم ترمیم کننده اون می توان به ضد باکتری بودن و التیام بخش بودن آن اشاره کرد.
  • همچنین بعد از جراحی های زیبایی و پوست مانند لیزر تراپی و پیلینگ و دیگر جراحی های زیبایی می توان از سیکالفیت اون استفاده کرد.
  • همچنین بهد از بخیه و ترک لب و شقاق سینه جای زخم باقی نمانده و کاملا بهبود می بخشد.
  • ترکیبات موجود در سیکالفیت اون عبارتند از سوکرالفیت میکرونایز شده و زینک اکساید و آب اون و سولفات مس و روی است.
  • طریقه استفاده از این ترمیم کننده روزی 2 بار با یک لایه ضخیم بر روی ناحیه آسیب دیده می باشد.
  • قبل از استفاده از محصول حتما جای زحم با شوینده ها و صابون شسته شده و روی زخم باز و دارای ترشح توصیه نمی شود.
  • دی جی دارو داروخانه بدون مرز
  • کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون در دیجی دارو

معرفی قرص ایمیونس توسط دکتر مصطفی قاسمی در دیجی دارو


  • قرص ایمیونس ویتابیوتیکس در بسته های 30 تایی در داروخانه آنلاین و داروخانه اینترنتی دکتر قاسمی (دی جی دارو) موجود است.
  • قرص ایمیونس برای تقویت سیستم ایمنی بدن در بحران کرونا و در بروز علائم کرونا کاربرد دارد.
  • این مکمل غذایی داری مولتی ویتامین مینرال و ویتامین ث بوده و محصول کمپانی ویتابیوتیکس انگلستان می‌باشد.
  • قرص ایمیونس دارای انواع ویتامین‌ها مانند ویتامین d و ویتامین e و ویتامین های بکمپلکس مانند ویتامین ب1 و ویتامین ب2 و ویتامین ب5 و ویتامین ب6 و ویتامین ب12 و اسید فولیک می‌باشد.
  • همچنین قرص ایمیونس دارای ویتامین A می‌باشد که برای بینایی شما عزیزان بسیار مهم است.
  • این مکمل غذایی در دسته مولتی ویتامین خارجی قرار می‌گیرد و از مکمل‌های محبوب خانواده‌ها در پاندمی کرونا می‌باشد.
  • قرص ایمیونس ویتابیوتیکس در دیجی دارو
  • شربت ایمیونس ویتابیوتیکس در دیجی دارو