سلام به دوستان و همراهان همیشگی وب سایت دیجی دارو. امروز جمعه 12 خرداد ماه 1402 شمسی است. امیدوارم روز تعطیل بسیار عالی و پر از اتفاقات عالی را تا الان سپری کرده باشین. بحث امروز مجله دیجی دارو پودرهای کلاژن است. یکی از پر فروش ترین محصولات داروخانه اینترنتی بنده پودرهای کلاژن می باشد که با تخفیف بسیار عالی به فروش می رسد.

در داروخانه اینترنتی دکتر قاسمی انواعی از پودرهای کلاژن وجود دارد. به عنوان مثال کلاژن فیش ، پودر کلاژن گلد ، پودر کلاژن بیوتی کلاژینو و پودر کلاژن کلاژینو را می توان نام برد که با کلیلک کردن بر روی هر کدام از این محصولات می توانید اطلاعات لازم از جمله تاریخ انقضا و قیمت را جویا شوید.

امروز به طور اختصاصی می خواهیم در مورد پودر کلاژن کلاژینو صحبت کنیم.

پودر کلاژینو یک مکمل ضد چروک و جوانسازی پوست است که بر حفظ سلامت مفاصل نیز تاثیر دارد. کلاژن انواع مختلفی دارد که یکی از مهم ترین آنها کلاژن ماهی می‌باشد. پودر کلاژینو از این نوع کلاژن بوده و اغلب برای کمک به شادابی، آبرسانی، کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ با این حال کلاژینو مصارف و خواص دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که پودر کلاژن کلاژینو ویشارد تولید کارخانه ویشارد فرانسه است و در شرکت صنایع غذایی فال به سفارش دراژه-ایران بسته بندی می‌شود. هر ساشه از پودر کلاژینو حاوی 4.75 گرم پپتیدهای کلاژن دریایی (ماهی) بوده و هر بسته از این مکمل دارای 30 ساشه می‌باشد. پودر کلاژینو فاقد قند، فاقد چربی، کلسترول و هر گونه مواد نگهدارنده می‌باشد.

خواص قرص کلاژینو:

کلاژن یکی از پروتئین های ساختاری اساسی در بافت پوست می باشد. کلاژن موجب استحکام و قوام پوست می گردد. به علاوه، خاصیت ارتجاعی پوست وابسته به پروتئین کلاژن و الاستین می باشد.

کلاژن به عنوان پروتئینی مهم برای حفظ جوانی پوست شناخته می‌شود؛ منتها جوانسازی و شادابی پوست تنها فایده پودر کلاژینو نیست. حفظ استخوان‌ها و مفاصل، بهبود عملکرد ورزشی و کنترل وزن از دیگر خواص قرص کلاژینو می‌باشد.

پودر کلاژینو برای چاقی صورت:

چاقی صورت یکی از پر مخاطب ترین موارد مصرف پودر کلاژن فرانسوی کلاژینو است. همانگونه که پیشتر توضیح داده شد، پودر کلاژن اغلب برای اثرات مثبتی که بر شادابی و جوانسازی پوست دارد شناخته می‌شود. منتها چاقی صورت بر اثر مصرف کلاژن، باور غلطیست که در بین عموم رواج دارد. با این حال، افزایش رطوبت و کاهش چین و چروک پوست می‌تواند با بهبود کلی ظاهر پوست، تا حدودی به پر تر شدن صورت کمک کند.

نحوه مصرف پودر کلاژینو:

مقدار و نحوه مصرف پودر کلاژینو به شرح زیر است:

  • ابتدا محتویات یک ساشه را داخل یک لیوان بریزید.
  • سپس آب، شیر، قهوه یا نوشیدنی دلخواه را به آن اضافه کنید.
  • تا حل شدن کامل پودر کلاژن ساز کلاژینو، مخلوط را هم بزنید.
  • پس از یکنواخت شدن محلول، آن را میل نمایید.

جالب است که بدانید که در صورت تمایل می‌توانید پودر کلاژن collagino را در انواع نوشیدنی و خوراکی از جمله ماست، دسر، آب میوه یا محلول قرص جوشان با دمای ولرم یا سرد استفاده نمایید.

امیدوارم از مبحث امروز مجله دیجی دارو بهره کافی را برده باشین. با تشکر دکتر قاسمی 1402/03/12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *