کپسول پاورفیت برای کرونا موثر است؟

ویروس کرونا که تاکنون هزاران نفر به آن آلوده شده‌اند و افراد زیادی جان خود را از دست داده‌اند، یکی از موضوعاتی است که منجر به نگرانی و تشویش خاطر افراد زیادی در جامعه شده است. سوالات زیادی در مورد این ویروس از جمله اینکه تقویت سیستم ایمنی برای مقابله با کرونا موثر است یا خیر؟ و … مطرح شده است.

آیا استفاده از داروهای تقویت کننده سیستم ایمنی، مواد معدنی یا ویتامین‌ها به‌‌ویژه ویتامین C، در جلوگیری از ویروس کرونا موثر است؟

علائم ویروس کرونا

ویروس کرونای جدید ۲۰۱۹، ویروسی است (بطور خاص ویروس کرونا نامیده می‌شود) که به عنوان عامل شیوع بیماری تنفسی که برای اولین بار در ووهان چین یافت شد، شناخته شده است.

در ابتدا، بسیاری از بیماران این شیوع بیماری در ووهان چین ارتباط با بازار بزرگ غذاها و حیوانات دریایی داشته‌اند و این نشان از این دارد که این ویروس منتقله از حیوان به انسان است.

با این حال، تعداد فزاینده‌ای از بیماران در معرض و در ارتباط با بازار حیوانات نبوده، که این مورد نشان‌دهنده این است که گسترش و انتقال از شخصی به شخص دیگر نیز در حال وقوع است.

آیا تقویت سیستم ایمنی برای مقابله با کرونا موثر است؟

” اینکه سیستم ایمنی اگر تقویت شود اثری دارد یا نه، بله. حتما اگر سیستم ایمنی تقویت شود و یا در حد تقویت‌شده کامل باشد، حتما موثر است، و اصلا ممکن است که با یک سیستم ایمنی قوی و مناسب علائم بیماری بروز پیدا نکند. ممکن است.

اینکه آیا ما این مواد را به‌صورت دارویی مصرف کنیم، به‌صورت ساپلیمنت دارویی (مکمل دارویی) مصرف کنیم یا در خود مواد غذایی که مصرف می‌کنیم چون موجود است، با آن تامین کنیم، صد البته ترجیح این است که با همان مواد خوراکی که مصرف می‌کنیم مثل میوه‌جات، سبزیجات، آن‌ها را تامین کنیم که نیازی به قرص و داروهای خوراکی اضافی نباشد.

درخصوص مواد معدنی هم به همین ترتیب است، به‌خصوص در منیزیم و روی که تقویت‌کننده سیستم ایمنی هستند. این‌ها تمام عناصر در واقع تریس المنت‌هایی هستند که همه بر سیستم ایمنی موثر هستند و آن‌ها می‌بایست در سطح نرمال باشند. باید توجه داشت که زیادی خوردن ویتامین‌ها کلا توصیه نمی‌شود.

در مورد ویتامین C به‌صورت خاص، تامین آن از مواد خوراکی میوه‌ای بسیار ارجح است نسبت به مصرف توسط قرص‌ها یا قرص‌های جوشان ویتامین C. آن هم علتش این است که ترکیبات مختلف اجزاء مختلف ترکیبی ویتامین C در داخل میوه‌جات موجود است، ولی در داخل این قرص‌ها فقط قسمت اسید آسکوربیک موجود است. بنابراین توصیه می‌شود که طبیعی آن مورد استفاده قرار گیرد.

یک بحثی هم که حدود ۴ – ۵ روز پیش در مقالاتی مطرح بود و بعضا هم از سمت WHO حمایت می‌شد، این بود که اسیدی بودن خود این اسید آسکوربیک‌ها آیا باعث افزایش احتمال ابتلا می‌شود یا نه، این اثبات نشده است، و مقالاتی به نفع یا به ضرر آن مکرر آمد.

بنابراین توصیه این است که تمام ویتامین‌ها در حد مورد نیاز بدن تامین شود. اگر امکان دارد تا جایی که ممکن است از منابع طبیعی و تازه و اگر لازم شد از منابع ساپلیمنت و اضافه دارویی استفاده شود.

قرص Power fit چیست ؟

همان طور که گفتیم کپسول پاورفیت از قارچ شی تاکه به دست آمده است . این قارچ به رنگ قهوه ای می باشد و دارای تمام آمینواسیدهای ضروری برای بدن افراد می باشد . تمام ویتامین های گروه B در این قارچ وجود دارد . پس افرادی که ویتامین ب بدنشان کم می باشد می توانند از این کپسول استفاده کنند .

این کپسول به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی برای افراد مناسب می باشد و دارای تمام اسیدآمینه های ضروری می باشد . تمام مواد معدنی ، ویتامین هایی که برای بدن لازم هست را می توان در این کپسول پیدا کرد . مهم ترین ویژگی ای که این قرص دارد ، محافظت و تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با انواع بیماری ها می باشد .

کپسول پاورفیت به دلیل این که از قارچ شی تاکه تشکیل شده است ، تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد . به دلیل این که مواد تشکیل دهنده و مواد معدنی موجود در این قارچ بی شمار و ضروری است . این قارچ به دلیل دارا بودن از سلنیوم ، روی و مس به عنوان یکی از بهترین آنتی اکسیدان ها شناخته می شود و می تواند در برابر بسیاری از بیماری ها مقاومت کند از جمله بیماری سرطان .

حتما برای شما سوال پیش آمده که اصلا کپسول Power Fit برای چه چیزی استفاده می شود و چه خاصیت هایی دارد ؟ این کپسول می تواند روی سیستم ایمنی تاثیر گذاری بالایی داشته باشد . از به وجود آمدن بسیاری از بیماری های عفونی جلوگیری می کند و همچنین سیستم دفاعی بدن را ارتقاء می بخشد . در ادامه بیشتر به فواید این کپسول اشاره می کنیم .

محتویات قرص پاورفیت

همان طور که قبلا به این موضوع اشاره کردیم ، این کپسول از عصاره قارچ شی تاکه به دست آمده است و به دلیل ترکیبات متنوع و ضروری که دارد تا به الان تاثیر خوبی روی افراد مصرف کننده داشته است . این قرص دارای آلفاگلوکان ، بتاگلوکان ، پروتئین ، انواع ویتامین ، ویتامین های گروه B و املاح معدنی می باشد.

هر یک از این مواد و ترکیبات می تواند نقش خاصی در بدن ایفا کند و تاثیرگذاری متفاوتی داشته باشد . اگر به خواهیم به طور کلی به گلوکان ها اشاره کنیم ، باید بگوییم که این مواد ، جزء فیبرهای غذایی هستند و می توانند سیستم ایمنی بدن را قوی کنند و در برابر بیماری سرطان مقاومت بسیار بالایی دارند . همچنین سطح کلسترول خون را افزایش می دهند که روی سلامت قلب تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت .

ویتامین  B موجود در این کپسول برای بدن ما بسیار ضروری هستند و می توانند در برابر میکروب ها و ویروس ها مقاومت کنند . این ویتامین ها می توانند سطح هوشیاری را بالا ببرند و عملکرد بدن را بهبود بخشند . کپسول پاورفیت علاوه بر این که برای بدن فوایدی دارد ، می تواند عوارضی هم به همراه داشته باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *