قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه

سلام عزیزان و همراهان خوب دیجی دارو.

امیدوارم اول هفته خوب و پر از موفقیت را سپری کرده باشین. امروز یه مبحث داغ و عالی براتون آماده کردم. قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه مبحث داغ امروز ما هست. جالب اینکه دغدغه خیلی از خانم ها و آقایان افزایش و کاهش وزن هست. چیزی که همه انسان ها درگیر آن هستیم. با سر زدن به قفسه های داروخانه کلی مکمل های لاغری به چشم میخوره . یادم هست اوایل کار دیجی دارو هم به کمک دوستان خوبم ویدیویی تحت همین عنوان ساخته بودیم و در دسترس عموم و حتی در آپارات ، فیس بوک و در سایت خودمون قرار دادیم. با کلیک کردن بر روی عبارت قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه می توانید این ویدیو را تماشا کرده و کلی مطالب در این زمینه فرا بگیرید.

چندین نکته برای کاهش وزن و استفاده از داروهای کاهش وزن برای شما ذکر می کنم :

  1. هر انسانی یک وزن فیزیولوژیک دارد. این به چه معنی هست. یعنی اگر هر انسانی یک رژیم غذایی متعادل داشته باشد و در طول روز کمی ورزش کند و عادت های بد غذایی نداشته باشد معمولا وزنش در یک محدوده خیلی کوچک نوسان می کند. یعنی اگر فردی از وزن خودش رضایت نداشته باشد خیلی خیلی سخت هست که به وزن و تناسب اندام ایده آل دست پیدا کند. پس دوستان در نظر داشته باشین راه بسیار سختی برای داشتن وزن ایده آل در پیش دارین.
  2. دومین نکته در کاهش وزن این است که در طول یک ماه فقط باید 3 درصد وزن کاهش پیدا کند. این بدین معنی است که اگر فردی 100 کیلو وزن دارد تنها مجاز به کاهش 3 کیلو وزن در طول یک ماه می باشد. اگر فردی بیشتر از این مقدار در طول یکماه کم کند قطعا برگشت پذیر خواهد بود. همچنین عوارض بسیار زیادی برای بدن خواهد داشت. از جمله خراب شدن پوست و کاهش انواع ویتامین و مینرال های موجود در بدن .
  3. نکته بعدی در نظر داشتن BMI است. BMI شاخص توده بدنی است. با حساب کردن توده بدنی کلی از مشکلات کاهش وزن به خودی خود حل خواهد شد. می توانید با سرچ در گوگل چگونگی حساب کردن BMI را پیدا کرده و با به دست آوردن عدد مورد نظر دقیقا از وضعیت این شاخص مطلع شوید.
  4. نکته پایانی در کاهش وزن که از همه کلیدی تر است شمردن کالری هست. با توجه به وزن میتوانید مقدار کالری مورد نیاز بدن را حساب کنید. با شمردن کالری و اینکه بدانید هر غذا و میوه ای چقدر کالری دارد و در کنارش استفاده از قرص لاغری تضمینی در داروخانه که در انتها به چند تا از ان ها اشاره می کنم میتوانید یک رژیم عالی و موثر داشته باشین.

تنها دارویی که تمامی مجوزهای مورد نیاز را برای لاغری کسب کرده است داروی ارلیستات هست. به نام های تجاری ونوستات و یا ارلیستات شرکت اکتورکو می باشد. این دارو همراه غذای چرب خورده می شود و با مهار لیپاز روده باعث دفع گرانوله چربی ها شده و باعث کاهش وزن می شود. در نظر داشته باشین چون لیپاز روده مهار می شود تمامی ویتامین های محلول در چربی نیز با آن دفع می شوند. پس در موقع رژیم لاغری با ارلیستات حتما مولتی ویتامین همراه دارو استفاده شود.

در پایان نیز چندتا از مکمل های کاهش وزن را برای شما عزیزان آورده ام که در ویدیو دیجی دارو نیز موجود است.

کپسول آنتی فت ۵۰۰ میلی گرم (دوبیس)

اولین محصولی که در بررسی بهترين قرص هاي لاغری نام برده شده است کپسول آنتی فت ۵۰۰ میلی گرم دوبیس است.

کارایی اصلی آنتی فت شرکت دوبیس؛ افزایش سوخت و ساز بدن است. این کپسول حاوی عصاره 5 گیاه مانند، عصاره چای سبز و عصاره دانه قهوه و عصاره فلفل و …. و CLA و کافئین و کرومیوم است.

پودر اسلیم اند فیت دوبیس

پودر اسلیم اند فیت شرکت دوبیس با اثر چربی سوزی و کاهش اشتهایی که ایجاد می‌کند سبب لاغری می‌شود. حاوی ال کارنتین که کمک به چربی سوزی میکند و فیبر سبب کاهش اشتها و انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. در پودر اسلیم اند فیت از شیرین کننده طبیعی رژیمی به نام استویا استفاده شده است.

کپسول اسلیم می (نچرال وورلد)

ویژگی های اصلی کپسول اسلیم می شرکت نچرال وورلد، چربی سوزی و کاهش دهنده اشتها و افزایش دهنده متابولیسم بدن و کمک به کاهش تجمع چربی در ناحیه شکمی می‌شود.

حاوی عصاره ۵ گیاه مانند، عصاره گوارانا و عصاره گارسینیا کامبوجیا و عصاره فلفل سیاه و عصاره چای سبز و …. و کرومیوم است.

قرص اسلیم کوئیک گل دارو 

آخرین محصولی که در بررسی بهترين قرص هاي لاغری نام برده شده است؛ قرص اسلیم کوئیک شرکت گل دارو دارای بسته بندی ۳۰ عددی است. ویژگی اصلی قرص کاهش دهنده اشتها است و سبب لاغری می شود. قرص اسلیم کوئیک حاوی عصاره ۳ گیاه است؛ عصاره گیاه چای سبز و عصاره کرفس و عصاره گیاه شوید.

در پایان امیدوارم از این مطلب بهره کافی را برده باشین با تشکر دکتر قاسمی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *