شماره تلفن داروهای کمیاب

سلام عصر پنج شنبه تمامی دوستان و همراهان همیشگی سایت داروخانه آنلاین دیجی دارو به خیر و خوشی باشد. امیدوارم هر جا هستین موفق و سرفراز باشین و روزها و ساعت هایی بسیار عالی در کنار عزیززانتان سپری کرده باشین. مبحث امروز داروخانه دیجی دارو در مورد شماره تلفن داروهای کمیاب هست. اولین سوالی که برای هر هموطن در هر جای ایران عزیز ما پیش می آید این است که چگونه داروی نایاب یا تک نسخه ای یا داروی خاص خود را بتوانم به راحتی پیدا کنم.

با گشتی در دنیای وب و سرچ کردن در گوگل به نتایج جالبی برخورد می کنیم. چندین راهکار برای این کار اندیشیده شده است. اولین اقدام توسط معاونت غذا و دارو علوم پزشکی تهران انجام گرفت. در سال 98 این دانشگاه اعلام کرد هم وطنان عزیز با شماره تلفن های 1490 و 190 تماس گرفته و با اعلام نسخه خویش به نزدیکترین داروخانه جهت گرفتن نسخه راهنمایی می شوند. دوستان عزیزم در نظر داشته باشین در این سامانه داروسازان دلسوز و زحمتکشی 24 ساعت شبانه روز به تمامی سوالات دارویی شما عزیزان و همچنین مشاوره های دارویی و تداخلات دارویی نیز به صورت فعال حضور دارند.

در حرکتی نمادین و بسیار عالی دانشکده علوم پزشکی زنجان در سایت خویش مراکزی که دارای داروهای نایاب و تک نسخه ای بودند را اعلام کرد. بنده نیز در جدولی نام این داروخانه ها و مراکز را به اطلاع شما عزیزان می رسانم.

نام مرکز آدرس تلفن
داروخانه مرکزی هلال احمر تهران، خیابان طالقانی، چهارراه سپهبد قرنی 021-88803876-9
داروخانه هلال احمر تهرانپارس تهران، فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، جنب بهزیستی 021-77793636
داروخانه هلال احمر شهر ری تهران، سه راه ورامین، نرسیده به میدان معلم، فاز اول مجتمع صالحین، روبروی ایستگاه ظهیر آباد 021-55913661
مرکز اطلاعات دارویی هلال احمر 88803875 و 88803873-021
داروخانه 29 فروردین تهران، خیابان کارگر جنوبی، میدان حر 66400073 و 66401016-021

سامانه تیتک :

در نظر داشته باشین دوستان عزیزم سامانه اینترنتی داروهای کمیاب نیز راه اندازی شده است. سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت دارو به اختصار “تیتک” نامیده می‌شود. اپلیکیشن تیتک نیز نرم‌افزاری است که برای تلفن همراه طراحی شده و شهروندان با استفاده از آن می‌توانند به‌صورت رایگان به بسیاری از خدمات دارویی کشور دسترسی داشته باشند. TITAK نرم‌افزاری است که برای تلفن همراه طراحی شده است و شهروندان با استفاده از آن می‌توانند به‌صورت رایگان به سرویس‌های زیر دسترسی داشته باشند:

  • مشاهده داروخانه‌های نزدیک به خود، جستجوی داروخانه‌های مجاز
  • اطلاع از کاتالوگ (مشخصات) دارو
  • جستجوی محل فروش داروهای کمیاب
  • اطلاع از مشخصات دارو، کاربرد دارو، تولیدکننده و واردکننده دارو
  • کنترل اصالت دارو (اطلاع از اصل یا قاچاق بودن دارو)

عزیزان توجه داشته باشین کار کردن با اپلیکیشن تیتک بسیار ساده است. نام دارو را در اپلیکیشن وارد کرده و با سرچ کردن دارو در آن نام نزدیکترین داروخانه برای شما نمایش داده می شود. برای مطمئین شدن از اینکه دارو  در داروخانه موجود هست حتما قبلش با داروخانه تماس گرفته و سپس به داروخانه برای گرفتن دارو مراجعه فرمایید.

در پایان امیدوارم عزیزان از این مطلب امروز دیجی دارو بهره کافی را برده باشین و به راحتی بتوانید داروهای مورد نیاز خود را از راههایی که در بالا عرض کردم تهیه فرمایید با تشکر دکتر قاسمی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *