بررسی بهترين قرص هاي لاغری در سایت دیجی دارو، توسط دکتر مصطفی قاسمی:

کپسول آنتی فت 500 میلی گرم (دوبیس)

اولین محصولی که در بررسی بهترين قرص هاي لاغری نام برده شده است کپسول آنتی فت 500 میلی گرم دوبیس است.

کارایی اصلی آنتی فت شرکت دوبیس؛ افزایش سوخت و ساز بدن است. این کپسول حاوی عصاره 5 گیاه مانند، عصاره چای سبز و عصاره دانه قهوه و عصاره فلفل و …. و CLA و کافئین و کرومیوم است.

پودر اسلیم اند فیت دوبیس

پودر اسلیم اند فیت شرکت دوبیس با اثر چربی سوزی و کاهش اشتهایی که ایجاد می‌کند سبب لاغری می‌شود. حاوی ال کارنتین که کمک به چربی سوزی میکند و فیبر سبب کاهش اشتها و انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. در پودر اسلیم اند فیت از شیرین کننده طبیعی رژیمی به نام استویا استفاده شده است.

کپسول اسلیم می (نچرال وورلد)

ویژگی های اصلی کپسول اسلیم می شرکت نچرال وورلد، چربی سوزی و کاهش دهنده اشتها و افزایش دهنده متابولیسم بدن و کمک به کاهش تجمع چربی در ناحیه شکمی می‌شود.

حاوی عصاره 5 گیاه مانند، عصاره گوارانا و عصاره گارسینیا کامبوجیا و عصاره فلفل سیاه و عصاره چای سبز و …. و کرومیوم است.

کپسول ارلیستات

کپسول ارلیستات، با نام برندهای  زنور یا ونوستات موجود است. مکانیسم اثر ارلیستات به ایت صورت است که مانع هضم چربی موجود در غذت می‌شود و چربی ها به صورت گوارش نشده از بدن دفع می‌شوند. که این روند سبب لاغری می‌شود.

قرص اسلیم کوئیک گل دارو

آخرین محصولی که در بررسی بهترين قرص هاي لاغری نام برده شده است؛ قرص اسلیم کوئیک شرکت گل دارو دارای بسته بندی 30 عددی است. ویژگی اصلی قرص کاهش دهنده اشتها است و سبب لاغری می شود. قرص اسلیم کوئیک حاوی عصاره 3 گیاه است؛ عصاره گیاه چای سبز و عصاره کرفس و عصاره گیاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *