یونی زینک مکمل تغذیه ای حاوی زینک (روی) همراه با ویتامین های گروه B و ویتامین C می باشد که به منظور حفظ سلامت و زیبایی پوست، مو و ناخن‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. روی یکی از ضروری ترین مواد معدنی موجود در بدن است که برای انجام امور مهمی مانند بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و تعادل در میزان پاسخ التهابی، خون رسانی و کلاژن سازی در پوست حائر اهمیت است. درنتیجه می توان گفت که ما برای حفظ سلامتی، زیبایی و انجام عملکرد های مهم به روی نیاز داریم و در صورت کمبود میزان کافی از این ماده معدنی ممکن است احساس خستگی و بی رمق بودن، ریزش مو، مشکلات پوستی و ناخن را تجربه کنیم.

لازم به ذکر است که کند شدن روند بهبودی زخم ها و یا بیمار شدن مکرر از دیگر نشانه های کمبود این ماده در بدن است.

مکمل یونی زینک برای جبران کمبود این ماده در بدن ساخته شده است. این مکمل بیش از ۱۰۰٪ نیاز روزانه بدن از روی را برطرف می کند و کمترین عوارض گوارشی ناشی از مصرف مکمل های حاوی روی را دارد. علاوه بر این وجود ویتامین های گروه B به ویژه ویتامین های B5 و B7 به جذب بهتر این ماده در بدن کمک می کنند. یونی زینک (روی) در کمک به درمان آکنه های پوستی و کاهش بیماری های التهابی پوست موثر است و باعث حفظ درخشندگی و رشد مو و همچنین افزایش ضخامت و درخشندگی ناخن ها می گردد.

ویژگی قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس:
جلوگیری از ریزش مو، تقویت رشد مجدد مو، کمک به درمان آکنه، حفظ سلامت و جوانی و شادابی پوست و مو و ناخن‌ها، جلوگیری از چین و چروک پوست، آبرسانی پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به تامین ویتامین‌های گروه ب، افزایش سطح انرژی بدن، کمک به رفع خستگی، بهبود سطح هوشیاری و میزان تمرکز.

لینک قرص یونی زینک در سایت دیجی دارو. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *