داروهای کمیاب را چگونه پیدا کنیم؟

دی جی دارو – در بحران همه گیری ویروس کرونا و نایاب شدن و کمبود دارویی در کشور تصمیم گرفتم راههای پیدا کردن داروها و مکمل های نایاب را به ترتیب در این مطلب برای شما هم وطنان گرامی گذاشته تا شاید مشکل یکی از شما دوستان حل شده و گرهی از کار هم میهنان ما گشوده شود.

چندین روش برای پیدا کردن داروهای نایاب وجود دارد:

  1. سامانه 1490 اولین روش و راحت ترین روش می باشد که با تماس گرفتن شماره 1490 و گرفتن عدد 1 به اپراتور وصل شده و با گفتن اسم دارو یا مکمل به نزدیکترین داروخانه محل زندگی هدا یت می شوید. بیشتر اوقات در این سامانه یک پزشک داروساز مسقر شده و تمامی سوالات شما عزیزان را پاسخ می دهد.
  2. سامانه تیتک دومین روش یافتن داروهای نایاب می باشد که به آن سامانه رهگیری و ردیابی و کنترل اصالت دارو گفته می شود. این اپلیکشین برای یافتن داروها طراحی شده است و به راحتی می توان در اسرع وقت داروهای نایاب را یافت. TTAK
  3. سومین راه یافتن داروهای نایاب استفاده از اپلیکشین هایی مانند اپلیکشین داروهای کمیاب و سامانه اینترنتی داروهای کمیاب اصفهان و همچنین از گروه تلگرامی بنده که تمامی داروخانه های کشور لیست موجودی های خود را به اشتراک می گذارند می توانید استفاده کنید.
  4. گروه تلگرامی دی جی دارو چهارمین راه می باشد. https://t.me/joinchat/KDKTIBoap9QPB3obqnnh7A

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *